Du is siu modeliu, 935 K4 ir 962-ras, galima sakyti, pretendentai ateityje tapti retais, nes isleisti ribotais tirazais.
Sioki toki aprasyma pradesiu nuo K4-to. Modelis idomus tuom, kad tai galima sakyti pirmas geros kokybes, bei rimtos firmos K4-tas, pagamintas 1/43 mastelyje. Nezinau kodel, bet iki siol visi ignoravo juos, stampuodami tik ivairius K3-cius. Be to modelis isleistas zymaus prancuzu lenktynininko Bobo Wolleko atminimo serijoje, del ko aisku ir kaina nelabai humaniska..

trumpai apie prototipa..dalyvavo 1981-muju DRM cempionate(labai stiprios lenktynes tam laikotarpyje), tiesa tik antroje sezono dalyje, nes pirmojoje Bob'as vaziavo su K3. Vaziavo stipriai, sezono finise uzeme 2-ja vieta, iskart po Klauso Liudviko su Ford Capri Turbo.
Toliau..962ras. Idomus tuom, kad tai vienintelis mano matytas 962-ras visiskai be lempu. Skirtas isimtinai trumpu distanciju sprintui dienos metu. Kadangi kitose lenktynese jo mates nesu, tai tik parodo to meto Porsche komandos rimta nusiteikima, isleidus nemazas lesas sio "kurmio" kebului.
Nu ir pabaigai 917, taip pat idomus egzempliorius. Pastatytas stipriai to meto Davido Paiperio komandai, is kitu issikiriantis gana idomiu pleksiglasiniu spoileriu galineje kebulo dalyje. Tiesa '70-ju Le Mans'e jam stipriai nepasiseke, pakliuvus i stipria avarija Hunaudieriuje..
Taigi, kadangi stengiusi sukolekcionuoti visus techniskai besiskiriancius 917,935 ir 962-us..vnz, kolekcijoje jie privalomi.

Toliau nuotraukos..
Porsche 935 K4 Jägermeister Kremer Racing #52 Bob Wollek DRM Norisring 1981 (Spark) 6-ta vieta finise.




