Supersportkarai 1:18
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Dėkui. Spalva saulėje žėri nuostabiai. 80-ieji buvo tikrai jėgiški
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Pagani Huayra 2015 FrontiArt AvanStyle
Įmantrų antrojo Pagani modelio pavadinimą Huayra reikia tarti gana lietuviškai – Vaira. Mercedes-AMG variklius turinti Huayra pakeitė hiperpasaulyje įsitvirtinusią Zonda. Nors Pagani automobiliai pirmiausia vertinami kaip meno kūriniai, techninės specifikacijos taip pat pateisina milijonines kainas. Su 730 AG 6.0 litrų V12 motoru Huayra gali pasiekti 383 km/h greitį. 2012-2018 metais buvo išleista 100 vienetų Huayra, tačiau kartu su riboto leidimo ir Roadster versijomis šis skaičius yra daugiau nei dukart didesnis. Tokiam mažam gamintojui tai yra gana įspūdingi skaičiai, žinant, kokia didelė konkurencija yra šiame segmente.
Tai pirmas Pagani modelis mano kuklioje kolekcijoje, nors jį aukcionuose medžiojau gal pusę metų. Džiaugiuosi ryškia geltona spalva ir nedideliu 150 vnt. tiražu (7/150). Modelis tikrai gražiai padarytas, puikiai atrodo karbono detalės, tačiau yra gąsdinančiai lengvutis. Gal net pats lengviausias kolekcijoje. Kažkur radau, kad pagamintas iš dervos, tačiau labiau primena kompozitą. Tiesa, reikia atskirai paminėti labai puošnią dėžutę su minivitrina.
***
***
Įmantrų antrojo Pagani modelio pavadinimą Huayra reikia tarti gana lietuviškai – Vaira. Mercedes-AMG variklius turinti Huayra pakeitė hiperpasaulyje įsitvirtinusią Zonda. Nors Pagani automobiliai pirmiausia vertinami kaip meno kūriniai, techninės specifikacijos taip pat pateisina milijonines kainas. Su 730 AG 6.0 litrų V12 motoru Huayra gali pasiekti 383 km/h greitį. 2012-2018 metais buvo išleista 100 vienetų Huayra, tačiau kartu su riboto leidimo ir Roadster versijomis šis skaičius yra daugiau nei dukart didesnis. Tokiam mažam gamintojui tai yra gana įspūdingi skaičiai, žinant, kokia didelė konkurencija yra šiame segmente.
Tai pirmas Pagani modelis mano kuklioje kolekcijoje, nors jį aukcionuose medžiojau gal pusę metų. Džiaugiuosi ryškia geltona spalva ir nedideliu 150 vnt. tiražu (7/150). Modelis tikrai gražiai padarytas, puikiai atrodo karbono detalės, tačiau yra gąsdinančiai lengvutis. Gal net pats lengviausias kolekcijoje. Kažkur radau, kad pagamintas iš dervos, tačiau labiau primena kompozitą. Tiesa, reikia atskirai paminėti labai puošnią dėžutę su minivitrina.
***
***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Vector M12 1995 BoS
M12 yra vienas iš retesnių amerikietiškų superautomobilių pasaulyje, nes nuo 1995 iki 1999 metų buvo pagaminta vos 17 vienetų. W8 įpėdinis buvo gaminamas Floridoje markę perėmus Indonezijos kompanijai Megatech. Nepaisant panašumo su pirmtaku, jį galima vadinti Lamborghini Diablo klonu, nes variklis ir daugelis komponentų buvo itališki. Pirmiausia – 500 AG 5,7 litro V12, kuris pasirinktas dėl pigumo. Deja, be V8 biturbo motoro automobilis nebepasižymėjo tokiais įspūdingais parametrais. Maksimalus automobilio greitis tesiekė 304 km/h. Palyginimui W8 prototipai ant druskos ežero buvo pasiekę 389 km/h greitį. M12 gamyba baigėsi, kai Vector nebeišgalėjo sumokėti Lamborghini už variklius. Italai už skolas buvo paėmę W8 modelį, tačiau kompanijos vadovai laimėjo bylą prieš Lamborghini ir atsiėmė W8. Vienas M12 buvo parengtas lenktynėms, tačiau dėl gedimų nieko ypatingo nepasiekė ir dar vėliau buvo panaudotas M12 įpėdinio prototipo kūrimui. Chevrolet motorą jau turėjęs SRV8 serijinės gamybos nepasiekė.
BoS yra išleidę jau dvi Vector M12 spalvas - raudoną ir bronzinę. Pasitaikiusi raudona man gerai dera su turimu Ricko W8. BoS derviniai darbai, kaip visada, tikrai puikūs: gražiai išbaigti ir nudažyti.
M12 yra vienas iš retesnių amerikietiškų superautomobilių pasaulyje, nes nuo 1995 iki 1999 metų buvo pagaminta vos 17 vienetų. W8 įpėdinis buvo gaminamas Floridoje markę perėmus Indonezijos kompanijai Megatech. Nepaisant panašumo su pirmtaku, jį galima vadinti Lamborghini Diablo klonu, nes variklis ir daugelis komponentų buvo itališki. Pirmiausia – 500 AG 5,7 litro V12, kuris pasirinktas dėl pigumo. Deja, be V8 biturbo motoro automobilis nebepasižymėjo tokiais įspūdingais parametrais. Maksimalus automobilio greitis tesiekė 304 km/h. Palyginimui W8 prototipai ant druskos ežero buvo pasiekę 389 km/h greitį. M12 gamyba baigėsi, kai Vector nebeišgalėjo sumokėti Lamborghini už variklius. Italai už skolas buvo paėmę W8 modelį, tačiau kompanijos vadovai laimėjo bylą prieš Lamborghini ir atsiėmė W8. Vienas M12 buvo parengtas lenktynėms, tačiau dėl gedimų nieko ypatingo nepasiekė ir dar vėliau buvo panaudotas M12 įpėdinio prototipo kūrimui. Chevrolet motorą jau turėjęs SRV8 serijinės gamybos nepasiekė.
BoS yra išleidę jau dvi Vector M12 spalvas - raudoną ir bronzinę. Pasitaikiusi raudona man gerai dera su turimu Ricko W8. BoS derviniai darbai, kaip visada, tikrai puikūs: gražiai išbaigti ir nudažyti.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1856
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Geru padave sitoj temoj
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Dėkui! Dar keli likoPaulius43 wrote:Geru padave sitoj temoj
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Re: Supersportskarai 1:18
gal koks žalias bus ? Vėliava gautųsi
o šiaip tai modeliai
o šiaip tai modeliai
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Norėčiau gražaus žalio modelio, nes jų labai mažai pas mane
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
-
- Posts: 177
- Joined: 2017 Apr 08, 17:40
Re: Supersportskarai 1:18
*cough* *cough* Regera *cough* Avanstyle *cough* *cough* Green Carbon *cough*Gedas wrote:Norėčiau gražaus žalio modelio, nes jų labai mažai pas mane
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2044
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
bombos
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Mercedes-Benz C111-2D 1976 BoS
Septintame-aštuntame dešimtmetyje Mercedes eksperimentavo su C111 prototipais, į kuriuos buvo sumontavę rotorinį, dyzelinį ir įprastą benzininį motorus. Pasiekta daugybė greičio rekordų, bet dėl technologijų sunkaus pritaikymo serijinei gamybai, konvejerio nepasiekė.
Atidaromų dalių turintį seną ispanišką Guiloy modelį iškeičiau į dervinį uždaro tipo BoS leidimą. Juos sugretinus pasimatė proporcijų skirtumai – BoS modelis yra siauresnis, užmauti realistiškesni ratai. Akivaizdu, kad BoS detalumas yra visai kitame lygyje. Kad ir kaip mylėčiau funkcionalius modelius, pasitaikius gerai progai BoS privalėjo užimti Guiloy vietą kolekcijoje.
Septintame-aštuntame dešimtmetyje Mercedes eksperimentavo su C111 prototipais, į kuriuos buvo sumontavę rotorinį, dyzelinį ir įprastą benzininį motorus. Pasiekta daugybė greičio rekordų, bet dėl technologijų sunkaus pritaikymo serijinei gamybai, konvejerio nepasiekė.
Atidaromų dalių turintį seną ispanišką Guiloy modelį iškeičiau į dervinį uždaro tipo BoS leidimą. Juos sugretinus pasimatė proporcijų skirtumai – BoS modelis yra siauresnis, užmauti realistiškesni ratai. Akivaizdu, kad BoS detalumas yra visai kitame lygyje. Kad ir kaip mylėčiau funkcionalius modelius, pasitaikius gerai progai BoS privalėjo užimti Guiloy vietą kolekcijoje.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1856
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Geras klasikinis protas.. Gaila, kad priekine zvaigzde keliasi i dausas, bet siaip geras modelis. Gal turi palyginamuju nuotrauku kartu su Guiloy?
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Vien dėl to verta kelti nuotraukas į internetą. Nepastebėjau žvaigždės dausose Reikės pakartoti fotosesijąPaulius43 wrote:Geras klasikinis protas.. Gaila, kad priekine zvaigzde keliasi i dausas, bet siaip geras modelis. Gal turi palyginamuju nuotrauku kartu su Guiloy?
Turiu palyginimo su Guiloy nuotraukų. Prie progos įkelsiu.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Peugeot 905 Evo 1B #1 24h LeMans 1992 1:18 Norev
1990-aisiais pradėtas Peugeot 905 projektas baigėsi 1992 ir 1993 metų Le Mano užkariavimu (penkios prizinės vietos iš šešių). 780 kg svėrusio Evo 1B modifikacijos 3,5 litro V10 variklis generavo apie 725 AG ir vėliau buvo panaudotas McLaren MP4/9 Formulė-1 bolide (deja, nesėkmingai).
Akcijuoti Norev Peugeot 905 modeliai buvo velniškai pigūs, tad susigundžiau... ir gavau egzempliorių su pačioje matomiausioje vietoje - priekyje - kreivai užklijuota dekole. Vis dėlto labai nepykstu, gal kada nors pavyks pataisyti. Mano supersportinukų kolekcijoje vos keli prancūziški modeliai, tad ir tokiu papildymu esu patenkintas.
1990-aisiais pradėtas Peugeot 905 projektas baigėsi 1992 ir 1993 metų Le Mano užkariavimu (penkios prizinės vietos iš šešių). 780 kg svėrusio Evo 1B modifikacijos 3,5 litro V10 variklis generavo apie 725 AG ir vėliau buvo panaudotas McLaren MP4/9 Formulė-1 bolide (deja, nesėkmingai).
Akcijuoti Norev Peugeot 905 modeliai buvo velniškai pigūs, tad susigundžiau... ir gavau egzempliorių su pačioje matomiausioje vietoje - priekyje - kreivai užklijuota dekole. Vis dėlto labai nepykstu, gal kada nors pavyks pataisyti. Mano supersportinukų kolekcijoje vos keli prancūziški modeliai, tad ir tokiu papildymu esu patenkintas.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Porsche 911 996 GT1 Evo 1997 AUTOart
Vidurinioji Porsche 911 GT1 trilogijos dalis. Nuo pirmosios 993 GT1 kartos labiausiai besiskirianti 996 kartos serijinio modelio žibintais. Deja, nieko ypatingai nenuveikė trasose, tačiau nutiesė kelią ant aukščiausio Le Mano podiumo laiptelio po to sekusiai kartai.
Sidarbrinį UT modelį pakeičiau į AUTOart ir labai džiaugiuosi, kad pavyko pasinaudoti puikia akcija. Jei trumpai, tai AUTOart diecast'as yra tikras gėris, nors ir UT savo laiku buvo superinis. Nelabai pavyko su nuotraukomis, na, bet šis tas detalaus matosi.
***
Vidurinioji Porsche 911 GT1 trilogijos dalis. Nuo pirmosios 993 GT1 kartos labiausiai besiskirianti 996 kartos serijinio modelio žibintais. Deja, nieko ypatingai nenuveikė trasose, tačiau nutiesė kelią ant aukščiausio Le Mano podiumo laiptelio po to sekusiai kartai.
Sidarbrinį UT modelį pakeičiau į AUTOart ir labai džiaugiuosi, kad pavyko pasinaudoti puikia akcija. Jei trumpai, tai AUTOart diecast'as yra tikras gėris, nors ir UT savo laiku buvo superinis. Nelabai pavyko su nuotraukomis, na, bet šis tas detalaus matosi.
***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Koenigsegg One:1 2014 AUTOart
Koenigsegg One:1 pasirodė 2014-aisiais, kaip nauja Agera versija. Tiesą sakant, tikriausiai visi šios švedų markės modeliai yra ankstesnių modelių evoliucijos. Iš viso buvo pagaminti septyni One:1. Pavadinimas reiškia galios ir svorio santykį (1360 AG ir 1360 kg). Kad pasiektų tokius rodiklius, inžinieriai turėjo leistis į konstrukcinius kompromisus. Nuimamo stogo nebegalima patalpinti bagažinėje dėl atsiradusios oro paėmimo angos stoge bei didelių radiatorių bagažinėje.
Tai pirmas Koenigsegg modelis mano kolekcijoje. Pirmas ir kompozitinis (gerai, plastikinis). Ir pirmas toks brangus – pats brangiausias kolekcijoje. Akcijų jiems nebūna, eBay aukcionai dažniausiai baigiasi taip pat pasiekdami krikščioniškų kainų ešopų lygį, tad nebuvo kur dėtis.
Pyksta kolekcionieriai už tai, kad AUTOart perėjo prie kompozito, nes modeliai tapo lengvučiai ir atrodo labai trapūs. Bet iš kitos pusės, gal jie nebekentės dėl peintrešo? Pagyvensim ir pamatysim. Esu labai patenkintas pasirinktu baltu-raudonu-karboniniu spalviniu deriniu. Modelis atrodo labai gyvai.
***
Koenigsegg One:1 pasirodė 2014-aisiais, kaip nauja Agera versija. Tiesą sakant, tikriausiai visi šios švedų markės modeliai yra ankstesnių modelių evoliucijos. Iš viso buvo pagaminti septyni One:1. Pavadinimas reiškia galios ir svorio santykį (1360 AG ir 1360 kg). Kad pasiektų tokius rodiklius, inžinieriai turėjo leistis į konstrukcinius kompromisus. Nuimamo stogo nebegalima patalpinti bagažinėje dėl atsiradusios oro paėmimo angos stoge bei didelių radiatorių bagažinėje.
Tai pirmas Koenigsegg modelis mano kolekcijoje. Pirmas ir kompozitinis (gerai, plastikinis). Ir pirmas toks brangus – pats brangiausias kolekcijoje. Akcijų jiems nebūna, eBay aukcionai dažniausiai baigiasi taip pat pasiekdami krikščioniškų kainų ešopų lygį, tad nebuvo kur dėtis.
Pyksta kolekcionieriai už tai, kad AUTOart perėjo prie kompozito, nes modeliai tapo lengvučiai ir atrodo labai trapūs. Bet iš kitos pusės, gal jie nebekentės dėl peintrešo? Pagyvensim ir pamatysim. Esu labai patenkintas pasirinktu baltu-raudonu-karboniniu spalviniu deriniu. Modelis atrodo labai gyvai.
***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1856
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Klausimas: ar UT 911GT1 buvo gatvinis (su 2 sedynem), ar toks kaip AA striptizinis racer'is?
Kiausas geras
Kiausas geras
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
UT buvo dvisėdynis viewtopic.php?p=17172#p17172Paulius43 wrote:Klausimas: ar UT 911GT1 buvo gatvinis (su 2 sedynem), ar toks kaip AA striptizinis racer'is?
AčiūPaulius43 wrote: Kiausas geras
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ferrari 512 BBi Turbo Koenig Specials 1983 GT Spirit
Atrodytų tik visiški bepročiai galėtų tiuninguoti ir taip vienus iš greičiausių automobilių pasaulyje Ferrari, bet Koenig Specials tokie ir buvo – praeito amžiaus pabaigos autobepročiai. Jų darbus puristai vadino visiška beskonybe, Ferrari duodavo į teismus už jų automobilių „išniekinimus“, bet Koenig tai nesustabdė.
Šis 512 BBi Turbo buvo vienas iš ikoniškiausių darbų. V12 varikliui sumontuoti du turbokompresoriai l, leidę pasiekti apie 635 AG. Nepasaint didelių modifikacijų visi patobulinimai buvo aprobuoti TÜV saugumo ekspertų.
Tai trečiasis Ferrari Koenig modelis mano kolekcijoje. GT Spirit leidimas gerąja prasme nenustebino. Sunkus, gražiai nudažytas, dervinis modelis.
Atrodytų tik visiški bepročiai galėtų tiuninguoti ir taip vienus iš greičiausių automobilių pasaulyje Ferrari, bet Koenig Specials tokie ir buvo – praeito amžiaus pabaigos autobepročiai. Jų darbus puristai vadino visiška beskonybe, Ferrari duodavo į teismus už jų automobilių „išniekinimus“, bet Koenig tai nesustabdė.
Šis 512 BBi Turbo buvo vienas iš ikoniškiausių darbų. V12 varikliui sumontuoti du turbokompresoriai l, leidę pasiekti apie 635 AG. Nepasaint didelių modifikacijų visi patobulinimai buvo aprobuoti TÜV saugumo ekspertų.
Tai trečiasis Ferrari Koenig modelis mano kolekcijoje. GT Spirit leidimas gerąja prasme nenustebino. Sunkus, gražiai nudažytas, dervinis modelis.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2044
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
Bendrą nuotrauką "išniekintų" FerrariGedas wrote:Ferrari 512 BBi Turbo Koenig Specials 1983 GT Spirit
Atrodytų tik visiški bepročiai galėtų tiuninguoti ir taip vienus iš greičiausių automobilių pasaulyje Ferrari, bet Koenig Specials tokie ir buvo – praeito amžiaus pabaigos autobepročiai. Jų darbus puristai vadino visiška beskonybe, Ferrari duodavo į teismus už jų automobilių „išniekinimus“, bet Koenig tai nesustabdė.
Šis 512 BBi Turbo buvo vienas iš ikoniškiausių darbų. V12 varikliui sumontuoti du turbokompresoriai l, leidę pasiekti apie 635 AG. Nepasaint didelių modifikacijų visi patobulinimai buvo aprobuoti TÜV saugumo ekspertų.
Tai trečiasis Ferrari Koenig modelis mano kolekcijoje. GT Spirit leidimas gerąja prasme nenustebino. Sunkus, gražiai nudažytas, dervinis modelis.
fakto kad davė į teismus Koenig kažkaip nebuvau girdėjęs