Gerb.Zigmas Audi 1:18
- Azzunix
- Posts: 1504
- Joined: 2014 Jan 24, 12:08
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
- Location: Kaunas
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Spėju - kad nebūtų atspindžių nuo kapoto, nes dažydavo juodai matiniais dažais.
Net ir priekines paneles užtat flokuot pradėjo, kad nebūtų atspindžių.
Net ir priekines paneles užtat flokuot pradėjo, kad nebūtų atspindžių.
-
- Posts: 351
- Joined: 2015 Sep 13, 16:48
- Masteli: 1/18
- Kolekcionuoju: Iconic Racing Cars
- Location: Kaunas
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Taip, viskas del atspindziu. Viskas atejo is 60-70s amerikieciu, kurie turejo didziuli nenuozulnu kapota, o jie tam tikru kampu suformuodavo atspindzius vairuotojui. Didzioji dauguma siuolaikiniu automobiliu jau neturi tokiu fiziniu duomenu, todel, galbut atrodo keista, kaip kapoto atspindziai gali pasiekti vairuotojo akisAzzunix wrote:Spėju - kad nebūtų atspindžių nuo kapoto, nes dažydavo juodai matiniais dažais.
Net ir priekines paneles užtat flokuot pradėjo, kad nebūtų atspindžių.

- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Automobilių sportas yra puiki žaidimų aikštelė inžinieriams ir marketingo specialistams, todėl nenuostabu, jog devintame dešimtmetyje „Audi“ specialistai pradėjo darbuotis prie „SCCA Trans-Am“ čempionatui skirto bolido. Nors ši mintis skambėjo nuostabiai, tačiau „Audi“ turėjo vieną problemą – naujasis bolidas privalėjo būti sukurtas vos per kelis mėnesius. Per trumpą laiko tarpą „Audi“ inžinieriai turėjo sukurti naują bolidą, jį išbandyti ir ištobulinti. Misija neįmanoma? Tik ne Herwartui Kreineriui ir jam pavaldžiai inžinierių komandai.
Tuomet visi „SCCA Trans-Am“ serijos dalyviai naudojo vieną ir tą pačią formulę – tai buvo vamzdelinės konstrukcijos bolidai su galinių varančiųjų ratų pavara ir milžiniškais 8 cilindrų varikliais. Tuo tarpu vokiečiai nusprendė pasirinkti kitą kelią. Jie į savo dirbtuves atsivežė „Audi 200“ sedaną, jį išrinko ir pradėjo pjaustyti, platinti ir modifikuoti.
Vietoj 8 cilindrų, daugiau nei 650 arklio galių išvystančio galiūno „ Audi“ bolidas gavo pakankamai kukliai atrodantį 2.1 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų benzininį variklį su turbina. Šis „mažytis“ variklis sugebėdavo išvystyti 510 arklio galių. Be to, priekyje tūnantis motoras buvo suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara. Iki šiol ne vienas „SCCA Trans-Am“ serijos automobilis keturių varančiųjų ratų pavaros neturėjo.
Vairuoti naująjį bolidą „Audi“ pakvietė „Trans-Am“ čempionus : Bobą Tulliusą, daugkartinį „Le Mano“ nugalėtoją Hurley Haywoodą ir Hans-Joachimą Stucką ir pasaulio ralio čempionato legendą Walterį Rohrlį.
Pirmosios „Audi 200 Quattro Trans-Am“ lenktynės įvyko 1988 metų, balandžio 16 dieną. Į lenktynes „Audi“ atvyko pavelavusi, nes inžinieriai iki paskutinės minutės stengėsi pašalinti visus trūkumus ir norėjo įsitikinti, jog „200 Quattro Trans-Am“ lenktynių metų nepateiktų nemalonių siurprizų.
Nors „Audi“ bolidas turėjo mažesnį arklio galių kiekį po kapotu, tačiau keturių varančiųjų ratų pavara, puikus svorio paskirstymas ir puikiai veikiantys agregatai leido europietiškam bolidui būti greitesniam ne tik tiesiojoje, bet ir posūkiuose, kuriuose sunkiasvorė „Corvette“ ar „Camaro“ atrodė kaip tingūs meškinai.
Pirmose lenktynėse „Audi“ užėmė antrąją vietą, tačiau pirmosios pergalės nereikėjo laukti. Antrame „SCCA Trans-Am“ čempionato etape „Audi“ iškovojo pirmąją pergalę ir neužleido pirmosios pozicijos iki pat 1988 metų sezono pabaigos.
Varžybų organizatoriai norėdami pažaboti „Audi 200 Quattro Trans-Am“ privertė vokiečius sumontuoti papildomą antsvorį, kuris bolido svorį padidino nuo 1100 iki 1200 kilogramų. Vėliau „Audi“ komandos nariai privalėjo atlikti dar keletą pakeitimų, tačiau „200 Quattro Trans-Am“ automobiliui šios modifikacijos nepadarė jokios įtakos. Net ir su storiausiais tramdomaisiais marškiniais, Walteris Rohrlis sugebėjo paskutiniame sezono etape laimėti varžybas ir netgi užfiksuoti geriausią rato įveikimo laiką.
1988 metų sezone „Audi“ iškovojo net 8 pergales iš 13 galimų. „Audi“ automobiliai net 19 kartų finišavo TOP 5. Šie pasiekimai leido „Audi“ ekipai iškovoti konstruktorių taurę, o Hurley Haywoodas sugebėjo tapti 1988 metų „Trans-Am“ čempionu.
„SCCA Trans-Am“ norėdama pažaboti europietišką bolidą, 1988 metų pabaigoje pristatė naują reglamentą, kuriame buvo reikalaujama, jog dalyvių automobiliai būtų varomi tik galiniais ratais. Be to, varžybose dalyvaujančios mašinos privalėjo turėti amerikietišką variklį. Šių pakeitimų dėka „Audi 200 Quatrro Trans-Am“ buvo pašalintas iš „SCCA Trans-Am“ čempionato.
Audi 200 Quattro Trans Am
Minichamps








Tuomet visi „SCCA Trans-Am“ serijos dalyviai naudojo vieną ir tą pačią formulę – tai buvo vamzdelinės konstrukcijos bolidai su galinių varančiųjų ratų pavara ir milžiniškais 8 cilindrų varikliais. Tuo tarpu vokiečiai nusprendė pasirinkti kitą kelią. Jie į savo dirbtuves atsivežė „Audi 200“ sedaną, jį išrinko ir pradėjo pjaustyti, platinti ir modifikuoti.
Vietoj 8 cilindrų, daugiau nei 650 arklio galių išvystančio galiūno „ Audi“ bolidas gavo pakankamai kukliai atrodantį 2.1 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų benzininį variklį su turbina. Šis „mažytis“ variklis sugebėdavo išvystyti 510 arklio galių. Be to, priekyje tūnantis motoras buvo suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara. Iki šiol ne vienas „SCCA Trans-Am“ serijos automobilis keturių varančiųjų ratų pavaros neturėjo.
Vairuoti naująjį bolidą „Audi“ pakvietė „Trans-Am“ čempionus : Bobą Tulliusą, daugkartinį „Le Mano“ nugalėtoją Hurley Haywoodą ir Hans-Joachimą Stucką ir pasaulio ralio čempionato legendą Walterį Rohrlį.
Pirmosios „Audi 200 Quattro Trans-Am“ lenktynės įvyko 1988 metų, balandžio 16 dieną. Į lenktynes „Audi“ atvyko pavelavusi, nes inžinieriai iki paskutinės minutės stengėsi pašalinti visus trūkumus ir norėjo įsitikinti, jog „200 Quattro Trans-Am“ lenktynių metų nepateiktų nemalonių siurprizų.
Nors „Audi“ bolidas turėjo mažesnį arklio galių kiekį po kapotu, tačiau keturių varančiųjų ratų pavara, puikus svorio paskirstymas ir puikiai veikiantys agregatai leido europietiškam bolidui būti greitesniam ne tik tiesiojoje, bet ir posūkiuose, kuriuose sunkiasvorė „Corvette“ ar „Camaro“ atrodė kaip tingūs meškinai.
Pirmose lenktynėse „Audi“ užėmė antrąją vietą, tačiau pirmosios pergalės nereikėjo laukti. Antrame „SCCA Trans-Am“ čempionato etape „Audi“ iškovojo pirmąją pergalę ir neužleido pirmosios pozicijos iki pat 1988 metų sezono pabaigos.
Varžybų organizatoriai norėdami pažaboti „Audi 200 Quattro Trans-Am“ privertė vokiečius sumontuoti papildomą antsvorį, kuris bolido svorį padidino nuo 1100 iki 1200 kilogramų. Vėliau „Audi“ komandos nariai privalėjo atlikti dar keletą pakeitimų, tačiau „200 Quattro Trans-Am“ automobiliui šios modifikacijos nepadarė jokios įtakos. Net ir su storiausiais tramdomaisiais marškiniais, Walteris Rohrlis sugebėjo paskutiniame sezono etape laimėti varžybas ir netgi užfiksuoti geriausią rato įveikimo laiką.
1988 metų sezone „Audi“ iškovojo net 8 pergales iš 13 galimų. „Audi“ automobiliai net 19 kartų finišavo TOP 5. Šie pasiekimai leido „Audi“ ekipai iškovoti konstruktorių taurę, o Hurley Haywoodas sugebėjo tapti 1988 metų „Trans-Am“ čempionu.
„SCCA Trans-Am“ norėdama pažaboti europietišką bolidą, 1988 metų pabaigoje pristatė naują reglamentą, kuriame buvo reikalaujama, jog dalyvių automobiliai būtų varomi tik galiniais ratais. Be to, varžybose dalyvaujančios mašinos privalėjo turėti amerikietišką variklį. Šių pakeitimų dėka „Audi 200 Quatrro Trans-Am“ buvo pašalintas iš „SCCA Trans-Am“ čempionato.
Audi 200 Quattro Trans Am
Minichamps








- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Geras modelis, gera istorija.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Dairausi ir aš šio modelio, tik kai eBay pamatau kainą greit noras dingsta 

- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Pavyko nebrangiai nupirkti gal prieš 3 metus iš žmogaus. Be dėžutės 

- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1862
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Pirmosios kartos RS6 pirmą kartą pasirodė dar gūdžiais 2002 metais. Jau tada prekyboje pasirodęs universalas (o truputi vėliau ir sedanas) tapo vienu geriausiu to meto “sleeperiu”. Vien dėl to, jog RS6 iš išorės atrodė pakankamai paprastas ir civilizuotas, tačiau esant reikalui šis Über wagon galėjo duoti į kaulus ne vienam sportiškam automobiliui... Nuo paprasto A6 modelio šis vizualiai skyrėsi plačiomis ratų arkomis, slenksčiais, didesnėmis aušinimo angomis priekiniame bamperyje, bei turėjo imitacines “groteles” galiniame bamperyje.
Automobilis turėjo 4,2 litro, 8 cilindrų benzininį agregatą aprūpintą papildomu Bi-Turbo “įpūtimu”, kuris išvystydavo 450 arklio galių (331kw). Dėka inžinierių išmanumo ir kintamos vožtuvų sistemos, šis variklis didžiausią sukimo momentą rodydavo 1,950 – 5,600 sūkių diapazone. O tai reiškė, jog galia yra pačiuose reikalingiausiuose sūkiuose. Tokios charakteristikos leido beveik 2 tonas sveriančiam automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 4,6sec.
Iki šių dienų šis modelis yra mėgiamas benzingalvių, o metams bėgant jo vertė kyla.
Audi RS6 Avant
Otto





Automobilis turėjo 4,2 litro, 8 cilindrų benzininį agregatą aprūpintą papildomu Bi-Turbo “įpūtimu”, kuris išvystydavo 450 arklio galių (331kw). Dėka inžinierių išmanumo ir kintamos vožtuvų sistemos, šis variklis didžiausią sukimo momentą rodydavo 1,950 – 5,600 sūkių diapazone. O tai reiškė, jog galia yra pačiuose reikalingiausiuose sūkiuose. Tokios charakteristikos leido beveik 2 tonas sveriančiam automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 4,6sec.
Iki šių dienų šis modelis yra mėgiamas benzingalvių, o metams bėgant jo vertė kyla.
Audi RS6 Avant
Otto





- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Fainą fotografavimo vietą radai
Nesu universalų mėgėjas, bet šituos gerbiu 


Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Azzunix
- Posts: 1504
- Joined: 2014 Jan 24, 12:08
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
- Location: Kaunas
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
“Pikes Peak“ lenktynės, vykstančios ant Paiko kalno (Koloradas, JAV), prasidėjo dar 1916 m. ir bėgant laikui tapo reikšmingu automobilių sporto renginiu, kurio lenktynes sekė gerbėjai iš viso pasaulio. Ilgą laiką didžioji lenktynių trasos dalis buvo padengta žvyru, taigi devintajame dešimtmetyje tai buvo puiki vieta pademonstruoti akivaizdžius „quattro“ visų varančiųjų ratų pranašumus Šiaurės Amerikos rinkoje.
“Audi“ „Pikes Peak“ lenktynėse triumfavo trejus metus iš eilės. 1985 m. pirmą kartą pasisekė M. Mouton, kuri, būdama vienintelė moteris varžybose, su savo „Audi Sport Quattro S1“ 12 sekundžių pagerino ankstesnį trasos rekordą. Dar po metų geriausią rezultatą pademonstravo Boby Unseris, o 1987 m. „lenktynes į debesis“ laimėjo ralio legenda Walteris Röhrlas su savo „Audi Sport Quattro S1“. Po šios pergalės W. Röhrlas tapo pirmuoju lenktynininku, kuris į kalno viršūnę pakilo per mažiau nei 11 minučių.
5cyl inline 2,2 turbo
600hp (447kw)
1090kg
0-100km/h ~3sec
Audi Quattro S1 Pikes Peak
Otto








“Audi“ „Pikes Peak“ lenktynėse triumfavo trejus metus iš eilės. 1985 m. pirmą kartą pasisekė M. Mouton, kuri, būdama vienintelė moteris varžybose, su savo „Audi Sport Quattro S1“ 12 sekundžių pagerino ankstesnį trasos rekordą. Dar po metų geriausią rezultatą pademonstravo Boby Unseris, o 1987 m. „lenktynes į debesis“ laimėjo ralio legenda Walteris Röhrlas su savo „Audi Sport Quattro S1“. Po šios pergalės W. Röhrlas tapo pirmuoju lenktynininku, kuris į kalno viršūnę pakilo per mažiau nei 11 minučių.
5cyl inline 2,2 turbo
600hp (447kw)
1090kg
0-100km/h ~3sec
Audi Quattro S1 Pikes Peak
Otto








- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
3 sekundės. Ant žvyro per kokias 3,3? 

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)