Vyrai baikit! Ar jūs aptarinėjant modelius, ar žaislus! Tikrai yra BBR ir MR-models. Nerenku 18-o mastelio, todėl neužfiksavau, bet nesenai tikrai mačiau Mhytos su stogu modeliį.CitroFriend wrote:Kažka tas Mythos turi. Gaila nėra rimtesnio leidimo...
Supersportkarai 1:18
-
- konkurso nugalėtojas
- Posts: 3234
- Joined: 2012 Feb 04, 16:29
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Viską kas juda
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1862
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Mythos 1/18 gero leidimo neteko matyti.. BBR isvis neisleido, o MR yra keleta variantu 1/43 padare (ir perleide kazkuriuos kaip Looksmart). Tik kad jie truputi kreivai sumodeliuoti, todel Revell'io atisdarantis 1/43 visai tikslusGytis wrote:Vyrai baikit! Ar jūs aptarinėjant modelius, ar žaislus! Tikrai yra BBR ir MR-models. Nerenku 18-o mastelio, todėl neužfiksavau, bet nesenai tikrai mačiau Mhytos su stogu modeliį.CitroFriend wrote:Kažka tas Mythos turi. Gaila nėra rimtesnio leidimo...

Greiciausiai kazkada iseis ir "rimtas" modelis, nes pastaruoju metu naujienu netruksta 18-tam fronte.
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Tikiuosi, savaitgalį bus saulėtų dienų ir pavyks įdėti, ką naujo turiu. Vis apie tą Mythos 

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Alpine A220 Le Mans #29 Calberson 1969 Ottomobile
Apie Alpine šiek tiek aktualiau rašyti dabar, kai per visą pasaulio spaudą nuskambėjo apie Renault atgaivintą Alpine markę ir gerų atsilepimų sulaukusį naująjį A110. Dilerio Renault pagrindu kuriami sportiniai automobiliai buvo gerai žinomi lenktynių trasose, o žymiausias jų laimėjimas buvo 1970-aisiais Europos ralio čempionate, kur triumfavo J.-Cl. Andruet su Alpine A110 1600. Jei keturiais cilindrais varomi lengvučiai A110 tapo autosporto legendomis ir įkvėpimo šaltiniu šiuolaikiniam modeliui, tai apie A220 su V8 nesekmes mažas kas varginasi prisiminti. Iš viso buvo pagaminti 8 vnt. A220 modelių. Norint varžytis dėl absoliučios pergalės Le Mane 1968-aisiais reikėjo turėti V8 variklį, tad A. Gordini sujungė du 4 cilindrų variklius. Vis dėlto jiems trūko galios ir patikimumo. Įdomu, kad A220 310 AG ir 680 kg nebuvo konkurencingi daugiau nei 400 AG turintiems ir 900 kg svėrusiems pirmos laidos Ford GT40. 1968 m. geriausias A220 pasiekimas Le Mane buvo 8 vieta, o 1969-aisias lenktynių nei vienas nebaigė. Štai šis 1969-ųjų A220 Le Mano nebaigė dėl švaistiklio gedimo, kiti du dėl galvutės tarpinės ir stabdžių problemų. Nors buvo atsigriebta vietinėse Prancūzijos varžybose, A220 projekto nutarta atsisakyti koncentruojantis į ralį ir modelius su mažesniais varikliais. Galiausiai Renault-Alpine laimėjo Le Mano čempionatą, bet tik 1978-aisiais su V6 motoru varomu prototipu A443.
Kažkada Otto išleistą modelį pražiopsojau. Nežinojau apskritai, kad egzistavo tokie Alpine su V8 motorais. Tad labai džiaugiuosi, kad pavyko jį nugvelbti viename aukcionų ir papildyti negausias mano prancūziškų superautomobilių gretas. Otto rezininis darbas, kaip visada, puikus.








Apie Alpine šiek tiek aktualiau rašyti dabar, kai per visą pasaulio spaudą nuskambėjo apie Renault atgaivintą Alpine markę ir gerų atsilepimų sulaukusį naująjį A110. Dilerio Renault pagrindu kuriami sportiniai automobiliai buvo gerai žinomi lenktynių trasose, o žymiausias jų laimėjimas buvo 1970-aisiais Europos ralio čempionate, kur triumfavo J.-Cl. Andruet su Alpine A110 1600. Jei keturiais cilindrais varomi lengvučiai A110 tapo autosporto legendomis ir įkvėpimo šaltiniu šiuolaikiniam modeliui, tai apie A220 su V8 nesekmes mažas kas varginasi prisiminti. Iš viso buvo pagaminti 8 vnt. A220 modelių. Norint varžytis dėl absoliučios pergalės Le Mane 1968-aisiais reikėjo turėti V8 variklį, tad A. Gordini sujungė du 4 cilindrų variklius. Vis dėlto jiems trūko galios ir patikimumo. Įdomu, kad A220 310 AG ir 680 kg nebuvo konkurencingi daugiau nei 400 AG turintiems ir 900 kg svėrusiems pirmos laidos Ford GT40. 1968 m. geriausias A220 pasiekimas Le Mane buvo 8 vieta, o 1969-aisias lenktynių nei vienas nebaigė. Štai šis 1969-ųjų A220 Le Mano nebaigė dėl švaistiklio gedimo, kiti du dėl galvutės tarpinės ir stabdžių problemų. Nors buvo atsigriebta vietinėse Prancūzijos varžybose, A220 projekto nutarta atsisakyti koncentruojantis į ralį ir modelius su mažesniais varikliais. Galiausiai Renault-Alpine laimėjo Le Mano čempionatą, bet tik 1978-aisiais su V6 motoru varomu prototipu A443.
Kažkada Otto išleistą modelį pražiopsojau. Nežinojau apskritai, kad egzistavo tokie Alpine su V8 motorais. Tad labai džiaugiuosi, kad pavyko jį nugvelbti viename aukcionų ir papildyti negausias mano prancūziškų superautomobilių gretas. Otto rezininis darbas, kaip visada, puikus.








Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2054
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
įdomi Alpine 

- CitroFriend
- Posts: 1075
- Joined: 2011 Mar 01, 14:25
- Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.
- Location: Vilnius
Re: Supersportskarai 1:18
O, apie V8 taipogi nežinojau 
Puikus modelis

Puikus modelis

-
- Posts: 177
- Joined: 2017 Apr 08, 17:40
Re: Supersportskarai 1:18
AIKTUSAUKOKSGRAžUS! Tavo mėlynas 250 LM turėtų gražiai atrodyti šalia šio daikto 

- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Dėkui!
---
Audi R8 LMS 2009 Spark
Perėmus Lamborghini patirtį ir įgavus naujos Le Mano lenktynėse Audi pavyko sukurti populiarų superautomobilį R8, nors ne pačios aukščiosios lygos. Klaipėdoje viena žinoma ponia jį vis dar eksploatuoja, tad kartais išriedėdama į gatves tikrai pagyvina miestą. Audi R8 į kolekciją neplanavau, nes šiek tiek per lėtas, bet stebėjau retesnes jos versijas, nes prie turimų Auto Union, Avus ir Rosemeyer vis tiek tiktų jų įpėdinis.
Kaip tik tokia papuolė viename Ebay aukcionų. Tai R8 LMS, skirta FIA GT3 čempionatui su 500 AG V10 motoru. Įdomu tai, kad tose lenktynėse draudžiama visų ratų pavara, tad šis R8 yra be savo firminio quattro atributo. Tai pirmas mano 1:18 mastelio Spark modelis ir jis buvo įdėtas į labai prašmatnią dėžutę, gaila, kad ją nugrūsiu į dėžučių sandėlį. Modelis siaubingai trapus, paimti jį į rankas – tikras stresas, bet taip gal net įdomiau.









***




---
Audi R8 LMS 2009 Spark
Perėmus Lamborghini patirtį ir įgavus naujos Le Mano lenktynėse Audi pavyko sukurti populiarų superautomobilį R8, nors ne pačios aukščiosios lygos. Klaipėdoje viena žinoma ponia jį vis dar eksploatuoja, tad kartais išriedėdama į gatves tikrai pagyvina miestą. Audi R8 į kolekciją neplanavau, nes šiek tiek per lėtas, bet stebėjau retesnes jos versijas, nes prie turimų Auto Union, Avus ir Rosemeyer vis tiek tiktų jų įpėdinis.
Kaip tik tokia papuolė viename Ebay aukcionų. Tai R8 LMS, skirta FIA GT3 čempionatui su 500 AG V10 motoru. Įdomu tai, kad tose lenktynėse draudžiama visų ratų pavara, tad šis R8 yra be savo firminio quattro atributo. Tai pirmas mano 1:18 mastelio Spark modelis ir jis buvo įdėtas į labai prašmatnią dėžutę, gaila, kad ją nugrūsiu į dėžučių sandėlį. Modelis siaubingai trapus, paimti jį į rankas – tikras stresas, bet taip gal net įdomiau.









***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
De Tomaso Pantera GTS 1973 Hot Wheels
De Tomaso Pantera buvo gaminama nuo 1971 iki 1992 metų ir vieną iš jų man yra tekę trumpam pavairuoti. Versijų buvo prigaminta daugybė, nevengta jų perdarinėti, tiuninguoti ir kaip juokavo pažįstamas restauratorius, visos jos unikalios dėl mažai unifikuotos gamybos, nes nuėmus tarkim duris nuo vienos ir dedant kitai, nereiškia, kad jos tiks.
Bazinės linijos Hot Wheels modelis tikrai nėra toli gražu geriausias jų darbas, bet pasitaikius progai jį prigriebiau, kol galėsiu pasipildyti dar neišleistu Kyosho darbu. Ypač laukiu kada nors pasirodant GT5-S versijos dėl anksčiau minėtos priežasties. Kiek naršiau nuotraukas ši HW Pantera labiausiai primena Pantera GT4 ar GTS versijas. Valandėlę prie jos pasėdėjau, kad įdėčiau saugos diržus, galinio vaizdo veidrodėlį, valytuvus ir dar sumeistravau galinį langelį. Labai reikėtų kitų ratų. Tikiuosi, kada nors dar bus laiko ją daugiau perdaryti.







De Tomaso Pantera buvo gaminama nuo 1971 iki 1992 metų ir vieną iš jų man yra tekę trumpam pavairuoti. Versijų buvo prigaminta daugybė, nevengta jų perdarinėti, tiuninguoti ir kaip juokavo pažįstamas restauratorius, visos jos unikalios dėl mažai unifikuotos gamybos, nes nuėmus tarkim duris nuo vienos ir dedant kitai, nereiškia, kad jos tiks.
Bazinės linijos Hot Wheels modelis tikrai nėra toli gražu geriausias jų darbas, bet pasitaikius progai jį prigriebiau, kol galėsiu pasipildyti dar neišleistu Kyosho darbu. Ypač laukiu kada nors pasirodant GT5-S versijos dėl anksčiau minėtos priežasties. Kiek naršiau nuotraukas ši HW Pantera labiausiai primena Pantera GT4 ar GTS versijas. Valandėlę prie jos pasėdėjau, kad įdėčiau saugos diržus, galinio vaizdo veidrodėlį, valytuvus ir dar sumeistravau galinį langelį. Labai reikėtų kitų ratų. Tikiuosi, kada nors dar bus laiko ją daugiau perdaryti.







Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Lamborghini Diablo GTR 1999 AutoArt
Džiaugiuosi, kad Lamborghini muziejuje pavyko pamatyti šį GTR – vieną iš paskutiniųjų ir vieną iš greičiausių Diablo versijų. Dešimtmetį gamintas modelis atsirado iš Diablo GT modelio išmetus daug „nereikalingų“ dalykų: oro kondicionerių, garso aparatūrą, triukšmo ir karščio izoliaciją, keleivio sėdynę. Tiesa, šis tas pridėta: gaisro gesinimo sistema, saugos lankai, „Plexiglass“ langai su atsidarančiu stikliuku ir nauja oro paėmimo sistema. GTR taip pat gavo didžiulį lenktyninį spoilerį, integruotus pneumatinius kėliklius - žodžiu, daug dalykų, kurie jį pavertė tikru trasų velniu. 6.0 V12 po patobulinimų pasiekė 600 AG (440 kW) galią, kuri per mechaninę dėžę buvo perduodama tik galiniams ratams. Buvo pagaminta 40 automobilių ir dar 40 važiuoklių, kurios turėjo būti panaudojamos remontui po avarijų. GTR sėkmingai lenktyniavo Australijoje, laimėjo nacionalinius 2003 ir 2004 m. čempionatus.
AutoArt darbas puikus - pavyzdinis funkcinis modelis. Kompaniją kolekcijoje jam palaikys pirmos laidos Diablo SV.







Džiaugiuosi, kad Lamborghini muziejuje pavyko pamatyti šį GTR – vieną iš paskutiniųjų ir vieną iš greičiausių Diablo versijų. Dešimtmetį gamintas modelis atsirado iš Diablo GT modelio išmetus daug „nereikalingų“ dalykų: oro kondicionerių, garso aparatūrą, triukšmo ir karščio izoliaciją, keleivio sėdynę. Tiesa, šis tas pridėta: gaisro gesinimo sistema, saugos lankai, „Plexiglass“ langai su atsidarančiu stikliuku ir nauja oro paėmimo sistema. GTR taip pat gavo didžiulį lenktyninį spoilerį, integruotus pneumatinius kėliklius - žodžiu, daug dalykų, kurie jį pavertė tikru trasų velniu. 6.0 V12 po patobulinimų pasiekė 600 AG (440 kW) galią, kuri per mechaninę dėžę buvo perduodama tik galiniams ratams. Buvo pagaminta 40 automobilių ir dar 40 važiuoklių, kurios turėjo būti panaudojamos remontui po avarijų. GTR sėkmingai lenktyniavo Australijoje, laimėjo nacionalinius 2003 ir 2004 m. čempionatus.
AutoArt darbas puikus - pavyzdinis funkcinis modelis. Kompaniją kolekcijoje jam palaikys pirmos laidos Diablo SV.







Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
McLaren P1 GTR James Hunt 2016 TSM
Su P1 GTR modeliu McLaren pažymėjo 1995 metų pergalę Le Mano varžybose. Tik trasoms skirtas GTR modelis buvo pirmiausia pasiūlytas jau turintiems standartinę P1 versiją. Iš viso buvo pagaminti 58 automobiliai, kurių hibridinės pavaros bendra galia siekė 1000 AG, t.y. 84 AG daugiau už standartinį P1, o svoris sumažintas 50 kg. Dėl slick tipo padangų ir didesnės prispaudimo jėgos, padidėjo sukibimas su kelio danga. Labiausiai išvaizda pasikeitė dėl didžiulio fiksuoto galinio sparno. Nors ir mažytė, bet yra tikimybė, kad kur nors ant gaublio P1 GTR galima pamatyti paprastame kelyje, nes net 27 šeimininkai yra atlikę atitinkamas konversijas.
Į kolekciją papuolė TSM leidimo smalinis modelis. Detalus, gražiai padarytas, bet nefunkcinis. Žiauriai trapus - lauke darant nuotraukas sugebėjau vieną sparnelį nulaužti; laimei, lengvai bus viskas sutvarkyta. Labiausiai džiugina gražus liveris, kuriuo atkartotos McLaren vairavusio F1 čempiono Jameso Hunto šalmo spalvos.





Su P1 GTR modeliu McLaren pažymėjo 1995 metų pergalę Le Mano varžybose. Tik trasoms skirtas GTR modelis buvo pirmiausia pasiūlytas jau turintiems standartinę P1 versiją. Iš viso buvo pagaminti 58 automobiliai, kurių hibridinės pavaros bendra galia siekė 1000 AG, t.y. 84 AG daugiau už standartinį P1, o svoris sumažintas 50 kg. Dėl slick tipo padangų ir didesnės prispaudimo jėgos, padidėjo sukibimas su kelio danga. Labiausiai išvaizda pasikeitė dėl didžiulio fiksuoto galinio sparno. Nors ir mažytė, bet yra tikimybė, kad kur nors ant gaublio P1 GTR galima pamatyti paprastame kelyje, nes net 27 šeimininkai yra atlikę atitinkamas konversijas.
Į kolekciją papuolė TSM leidimo smalinis modelis. Detalus, gražiai padarytas, bet nefunkcinis. Žiauriai trapus - lauke darant nuotraukas sugebėjau vieną sparnelį nulaužti; laimei, lengvai bus viskas sutvarkyta. Labiausiai džiugina gražus liveris, kuriuo atkartotos McLaren vairavusio F1 čempiono Jameso Hunto šalmo spalvos.





Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
-
- Posts: 92
- Joined: 2019 Apr 17, 11:13
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Tai, kas patinka.
- Location: Vilnius
Re: Supersportskarai 1:18
Jei sukulsi priekį, sakyk. Turiu donorą lempomGedas wrote:Lamborghini Diablo GTR 1999 AutoArt
Džiaugiuosi, kad Lamborghini muziejuje pavyko pamatyti šį GTR – vieną iš paskutiniųjų ir vieną iš greičiausių Diablo versijų. Dešimtmetį gamintas modelis atsirado iš Diablo GT modelio išmetus daug „nereikalingų“ dalykų: oro kondicionerių, garso aparatūrą, triukšmo ir karščio izoliaciją, keleivio sėdynę. Tiesa, šis tas pridėta: gaisro gesinimo sistema, saugos lankai, „Plexiglass“ langai su atsidarančiu stikliuku ir nauja oro paėmimo sistema. GTR taip pat gavo didžiulį lenktyninį spoilerį, integruotus pneumatinius kėliklius - žodžiu, daug dalykų, kurie jį pavertė tikru trasų velniu. 6.0 V12 po patobulinimų pasiekė 600 AG (440 kW) galią, kuri per mechaninę dėžę buvo perduodama tik galiniams ratams. Buvo pagaminta 40 automobilių ir dar 40 važiuoklių, kurios turėjo būti panaudojamos remontui po avarijų. GTR sėkmingai lenktyniavo Australijoje, laimėjo nacionalinius 2003 ir 2004 m. čempionatus.
AutoArt darbas puikus - pavyzdinis funkcinis modelis. Kompaniją kolekcijoje jam palaikys pirmos laidos Diablo SV.
![]()


O jei rimtai, superinis modelis


- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Good pointKasparas wrote: Jei sukulsi priekį, sakyk. Turiu donorą lempom
![]()

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1862
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Tas Diablo GTR kaip suprantu tik trasom skirtas? ar buvo ir road legal? Modelis geras
Makas irgi fainas, tik kazkaip keista ziuret slikinius ratus ant tokio "offroadinio" kelio

Makas irgi fainas, tik kazkaip keista ziuret slikinius ratus ant tokio "offroadinio" kelio

"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Road legal buvo GT, o šitas RacePaulius43 wrote:Tas Diablo GTR kaip suprantu tik trasom skirtas? ar buvo ir road legal? Modelis geras![]()

Gera pastabaPaulius43 wrote:Makas irgi fainas, tik kazkaip keista ziuret slikinius ratus ant tokio "offroadinio" kelio

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1862
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Viskas aisku daba! GT buvo jega!Gedas wrote: Road legal buvo GT, o šitas Race![]()
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
-
- Posts: 177
- Joined: 2017 Apr 08, 17:40
Re: Supersportskarai 1:18
Gražu. Kaip tau tas Solido Ford GT? Žiūriu šis gamintojas visai kokybiškus modelius pradėjo leisti. Reikės ir man šitą prigriebti. Hmm, įdomu ar turi jie planuose išleisti ir #6 netolimoje ateityje? 

- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Man reikėjo Mk1 vieno iš nugalėtojų (1968 ar 1969) prie turimų Shelby Coll. Mk2 (1966) ir Mk4 (1967). Spark su baltu liveriu kažkaip nenorėjau, o su Gulf nenorėjau permokėti. Tai kai pamačiau, kad Solido ruošiasi išleisti, tiesiog kantriai laukiau. Trūksta detalumo, bet ratai gražūs, forma yra. Viskas gerailaurisliux wrote:Gražu. Kaip tau tas Solido Ford GT? Žiūriu šis gamintojas visai kokybiškus modelius pradėjo leisti. Reikės ir man šitą prigriebti. Hmm, įdomu ar turi jie planuose išleisti ir #6 netolimoje ateityje?



P.S. Štai tokia CK models statistika apie #9 GT40 Solido: 179 customers have recently ordered this product

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)