Ruf CTR buvo konstruojami nuo 1987 iki 1996 metų Porsche 911 Carrera 3.2 pagrindu. 29 buvo pagaminti nuo nulio, kiti 20-30 vnt. gimė kaip klientų automobilių konversijos. Ruf variklio darbo tūrį padidino iki 3,4 litro, o du sumontuoti turbokompresoriai galią kilstelėjo iki 469 AG. Pasak Ruf, čia minimalus rodiklis, realiai variklis dirba >500 AG režimu. Taip pat sumontuoti saugos lankai, aliuminiu išlengvintas kėbulas (svoris vos 1 150 kg), perdaryta pakaba ir stabdžiai, naujai sukurta transmisija ir buferiai bei atliktos kitos modifikacijos, padedančios išvystyti didesnį nei 340 km/h greitį.
Geltonosios paukštės pravardę gavęs kupė savo laiku buvo ne tik greitesnis už Ferrari F40, Lamborghini Diablo ar Porsche 959, bet ir po 17 metų Autocar žurnalo surengtame superautomobilių greičio bandymų palyginime nenusileido tokioms naujoms legendoms kaip Porsche Carrera GT, Ferrari Enzo ir Mercedes-Benz SLR McLaren. 1987-aisiais Ruf CTR kainavo $223 000. Palyginimui Ferrari F40 – $400 000, Lamborghini Diablo – $239 000, Porsche 959 – $225 000. Įdomu, kad praėjus 30 metų 2017-aisiais Ruf pagamino visiškai naują modernų CTR su anglies pluošto kėbulu, LED žibintais, tačiau vizualiai beveik identišką.
Asmeniškai man tai tikriausiai pats įspūdingiausias 911 iš senųjų modelių, bet dar smagiau, kad jis kolekcijoje yra „pelnytai“, nes tai savo laiku buvo realiai greičiausias nuperkamas automobilis.
GT Spirit modelis kaip ir visi jų darbai yra panašiame aukštame lygyje. Labai graži spalva, gražūs (nesisukantys

Noriu dar sumedžioti 935, bet vis dar neapsisprendžiu kurią versiją, nes jų baisiai daug












***