
Supersportkarai 1:18
- Azzunix
- Posts: 1504
- Joined: 2014 Jan 24, 12:08
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Ogo čia tai ištraukei 

- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1862
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Gerulis C112, man labai patiko savo laiku (kai buvo pristatytas, pamenu kaip sele varvejo vartant Ratu zurnala)...
Modelio nudazymas tai fantazija. Laukiu nesulaukiu kada kas isleis normalu 1/43 (siai dienai isleistas tik kit formoj vienas nelabai tikslus ir praktiskai neimanoma jo surast).
Modelio nudazymas tai fantazija. Laukiu nesulaukiu kada kas isleis normalu 1/43 (siai dienai isleistas tik kit formoj vienas nelabai tikslus ir praktiskai neimanoma jo surast).
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
-
- Posts: 351
- Joined: 2015 Sep 13, 16:48
- Masteli: 1/18
- Kolekcionuoju: Iconic Racing Cars
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
geras conceptas! 

- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Porsche 959 / 1987 / Minichamps
Visiems gerai žinomas legendinis Porsche, greičiausias savo laikmečio serijinis automobilis, kuriame buvo išbandyta daug technologinių naujovių.
Susigundžiau geru CK parduotuvės pasiūlymu ir nenusivyliau - nors modelis uždaro tipo, neatrodo padarytas pigiai, proporcijos geros. Viskas tvarkoje. Labai norėjau balto su baltais ratlankiais - man toks gražiausias, neatrodo sunkiai kaip kitų spalvų.
Visiems gerai žinomas legendinis Porsche, greičiausias savo laikmečio serijinis automobilis, kuriame buvo išbandyta daug technologinių naujovių.
Susigundžiau geru CK parduotuvės pasiūlymu ir nenusivyliau - nors modelis uždaro tipo, neatrodo padarytas pigiai, proporcijos geros. Viskas tvarkoje. Labai norėjau balto su baltais ratlankiais - man toks gražiausias, neatrodo sunkiai kaip kitų spalvų.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Re: Supersportskarai 1:18
Um... Porsche, patinka man tie seni "poršai" 

- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1862
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18



"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Azzunix
- Posts: 1504
- Joined: 2014 Jan 24, 12:08
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Reiktų reiktųPaulius43 wrote:![]()
mano 1/43 irgi baltas
reikia susiimt ir nufotografuot pastaruju 3 metu naujienas turbut...


- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
1:43 turėjau sidabrinį Minichamps. Tai tikriausiai antra spalva, kuri patikoPaulius43 wrote:![]()
mano 1/43 irgi baltas
reikia susiimt ir nufotografuot pastaruju 3 metu naujienas turbut...

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Honda NSX JGTC 2003 Raybrig #100 / Autoart
Honda NSX be abejonės vienas iš gerbiamiausių japoniškų sportinių automobilių ir tai rodo vis kylančios jų kainos. Vis dėlto standartinis modelis mano kolekcijoje atrodytų kiek per lėtas lyginant su greičiausiais italais ar vokiečiais. Laimei visą šitą lėtumo bėdą išsprendžia lenktyninė versija, važiavusi Japonijos čempionatuose. Jis nuo lyginant su standartine turi vos ne dvigubai galingesnį variklį, generuojantį apie 500 AG.
Modelis vėlgi uždaro tipo, bet labai detalus. Daug jo detalių patinka. Kietai atrodo tie melsvi priekinių žibintų gaubtai, ortakiai ir sparneliai.

Honda NSX be abejonės vienas iš gerbiamiausių japoniškų sportinių automobilių ir tai rodo vis kylančios jų kainos. Vis dėlto standartinis modelis mano kolekcijoje atrodytų kiek per lėtas lyginant su greičiausiais italais ar vokiečiais. Laimei visą šitą lėtumo bėdą išsprendžia lenktyninė versija, važiavusi Japonijos čempionatuose. Jis nuo lyginant su standartine turi vos ne dvigubai galingesnį variklį, generuojantį apie 500 AG.
Modelis vėlgi uždaro tipo, bet labai detalus. Daug jo detalių patinka. Kietai atrodo tie melsvi priekinių žibintų gaubtai, ortakiai ir sparneliai.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Supersportskarai 1:18
Piktas 

- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ačiū! Keli vaizdeliai iš Youtube:
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Venturi 400 Trophy 1992 Ottomobile
Beveik pora dešimtmečių gyvavusi Venturi gamintoja iš superkarais nelabai galinčios pasigirti Prancūzijos buvo matoma tiek automobilių parodose, tiek lenktynių trasose. Nedidelė kompanija buvo įžengusi net į Forumulę-1 (1992-aisiais pelnė 1 įskaitinį tašką). Le Mane sekėsi visai neprastai - pasiektos pergalės atskirose įskaitose.
1992-aisiais buvo pagaminti 73 identiški 400 Trophy automobiliai, kuriais buvo lenktyniaujama tik jiems skirtoje lenktynių serijoje. Lengvutis kevlaro kėbulas leido svorį sumažinti iki 1020 kg, o 3 litrų twin-turbo variklis išvystė nekuklius 407 AG, stabdžiai - tų laikų naujovė - pagaminti iš karbono. Galios ir svorio santykis gavosi tiesiog puikus (mano kolekcijoje ne tiek ir daug modelių turinčių geresnį, ypač iš to laikmečio). Dešimt 400 Trophy modelių vėliau gamyklos buvo perdaryti į tinkamus keliams ir pervadinti 400 GT.
Venturi modeliu papildyti kolekciją norėjau seniai, nors tuo pačiu laukiu kada nors išleidžiant greičiausias 600 SLM ar 600 LM versijas. Deja, su 400 Trophy pirkimu baigėsi gana liūdnai - pardavėjas iš Britanijos labai prastai supakavo modelį ir jis atkeliavo dalimis. Skaudžiausia žiūrėti į galinį spoilerį. Juokas pro ašaras - pamačiau iš kokios medžiagos gaminami Ottomobiliai
Vis dėlto modelis patiko, labai gyvai atrodo. Įsivaizdavau, kad Otto produkcija lengva, bet pasirodo klydau - modelis gana sunkus.






***

Beveik pora dešimtmečių gyvavusi Venturi gamintoja iš superkarais nelabai galinčios pasigirti Prancūzijos buvo matoma tiek automobilių parodose, tiek lenktynių trasose. Nedidelė kompanija buvo įžengusi net į Forumulę-1 (1992-aisiais pelnė 1 įskaitinį tašką). Le Mane sekėsi visai neprastai - pasiektos pergalės atskirose įskaitose.
1992-aisiais buvo pagaminti 73 identiški 400 Trophy automobiliai, kuriais buvo lenktyniaujama tik jiems skirtoje lenktynių serijoje. Lengvutis kevlaro kėbulas leido svorį sumažinti iki 1020 kg, o 3 litrų twin-turbo variklis išvystė nekuklius 407 AG, stabdžiai - tų laikų naujovė - pagaminti iš karbono. Galios ir svorio santykis gavosi tiesiog puikus (mano kolekcijoje ne tiek ir daug modelių turinčių geresnį, ypač iš to laikmečio). Dešimt 400 Trophy modelių vėliau gamyklos buvo perdaryti į tinkamus keliams ir pervadinti 400 GT.
Venturi modeliu papildyti kolekciją norėjau seniai, nors tuo pačiu laukiu kada nors išleidžiant greičiausias 600 SLM ar 600 LM versijas. Deja, su 400 Trophy pirkimu baigėsi gana liūdnai - pardavėjas iš Britanijos labai prastai supakavo modelį ir jis atkeliavo dalimis. Skaudžiausia žiūrėti į galinį spoilerį. Juokas pro ašaras - pamačiau iš kokios medžiagos gaminami Ottomobiliai

***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
-
- Posts: 351
- Joined: 2015 Sep 13, 16:48
- Masteli: 1/18
- Kolekcionuoju: Iconic Racing Cars
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Kiek daug nuostabiu egzemplioriu! 

- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ačiū!
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Porsche 910 in Standox Crystal Rainbow / 1967 / Exoto Motorbox
Nedidelių gabaritų (4113x1680x980) Porsche 910 buvo 906-ojo modelio įpėdinis. Dėl F1 tipo ratų su viena centrine veržle automobilio nebebuvo galima eksploatuoti keliuose. Nors Le Mano 24 val. lenktynėse šis Porsche nepakonkuravo su Ford GT40 ar Ferrari P serijos prototipais (liko šeštas), vis dėlto atsigriebė nugalėję Niurburgringo 1000 km. Buvo naudojami 2,0 litrų 6 cil. 200 AG arba 2,2 litro 8 cil. 270 AG varikliai.
Exoto modelis mano lentynoje taip pat išsiskiria mažais gabaritais ir tikriausiai detaliausias modelis iš turimų. Keliskart gyvai apžiūrėjęs modelį, nuotraukose dar pastebėjau smulkmenų, kurias buvau praleidęs. Spalva Blue mėlyna išgalvota, bet, pasak Exoto, turėtų labai spindėti saulėje visomis vaivorykštės spalvomis. Kadangi pajūry lyja jau trečias ar ketvirtas mėnuo, turbūt teks laukti pavasario, kad įsitikinčiau




***




Nedidelių gabaritų (4113x1680x980) Porsche 910 buvo 906-ojo modelio įpėdinis. Dėl F1 tipo ratų su viena centrine veržle automobilio nebebuvo galima eksploatuoti keliuose. Nors Le Mano 24 val. lenktynėse šis Porsche nepakonkuravo su Ford GT40 ar Ferrari P serijos prototipais (liko šeštas), vis dėlto atsigriebė nugalėję Niurburgringo 1000 km. Buvo naudojami 2,0 litrų 6 cil. 200 AG arba 2,2 litro 8 cil. 270 AG varikliai.
Exoto modelis mano lentynoje taip pat išsiskiria mažais gabaritais ir tikriausiai detaliausias modelis iš turimų. Keliskart gyvai apžiūrėjęs modelį, nuotraukose dar pastebėjau smulkmenų, kurias buvau praleidęs. Spalva Blue mėlyna išgalvota, bet, pasak Exoto, turėtų labai spindėti saulėje visomis vaivorykštės spalvomis. Kadangi pajūry lyja jau trečias ar ketvirtas mėnuo, turbūt teks laukti pavasario, kad įsitikinčiau

***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Būtinai. Per žiemą reikia susitvarkyti ekspoziją, kuri dabar dėl vietos trūkumo panaši į sandėlįHenris wrote:Jėginis![]()
Pavasarį reikės užsukti peržiūrėt kaip spindi

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)