Gerb.Zigmas Audi 1:18
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Gerb.Zigmas Audi 1:18
1969 m. tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje debiutavo „Audi 100 Coupe S“. Jame buvo naudojama keturių laipsnių pavarų dėžė ir ventiliuojami priekiniai stabdžių diskai. Automobilis galėjo įsibėgėti iki 185 km/h.
Nuo „Audi 100“ sedano, kupė skyrėsi platesnėmis padangomis, reguliuojamo aukščio vairu, tachometru, elektroniniu laikrodžiu ir pagerinta, prabangesne salono apdaila. 1973 m. pirkėjams buvo pasiūlytas ir vairo stiprintuvas. Pirmasis automobilis turėjo 1,9 litro benzininį variklį su dviem karbiuratoriais. 115 AG galios motoras šimtui „suvalgydavo“ visus 17 litrų degalų. Po metų nuo premjeros tas pats variklis buvo siūlomas su vienu karbiuratoriumi – jis tik 3 AG silpnesnis, bet gerokai ekonomiškesnis.
Automobilis buvo gaminamas iki 1976 metų. Iš viso 31 tūkst. „Audi 100 Coupe S“ nuriedėjo nuo konvejerio Ingolštate. Gamybą teko nutraukti dėl vangaus pirkimo. Dėl ne itin gerų pardavimų teko kelis kartus pabranginti šį automobilį, todėl paskutiniais gamybos metais jo kaina, lyginant su pirmaisiais, buvo visais 30 proc. didesnė.
Audi 100 Coupe S
BoS Models
Nuo „Audi 100“ sedano, kupė skyrėsi platesnėmis padangomis, reguliuojamo aukščio vairu, tachometru, elektroniniu laikrodžiu ir pagerinta, prabangesne salono apdaila. 1973 m. pirkėjams buvo pasiūlytas ir vairo stiprintuvas. Pirmasis automobilis turėjo 1,9 litro benzininį variklį su dviem karbiuratoriais. 115 AG galios motoras šimtui „suvalgydavo“ visus 17 litrų degalų. Po metų nuo premjeros tas pats variklis buvo siūlomas su vienu karbiuratoriumi – jis tik 3 AG silpnesnis, bet gerokai ekonomiškesnis.
Automobilis buvo gaminamas iki 1976 metų. Iš viso 31 tūkst. „Audi 100 Coupe S“ nuriedėjo nuo konvejerio Ingolštate. Gamybą teko nutraukti dėl vangaus pirkimo. Dėl ne itin gerų pardavimų teko kelis kartus pabranginti šį automobilį, todėl paskutiniais gamybos metais jo kaina, lyginant su pirmaisiais, buvo visais 30 proc. didesnė.
Audi 100 Coupe S
BoS Models
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Įdomi istorija ir gražios nuotraukos
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
-
- Posts: 177
- Joined: 2017 Apr 08, 17:40
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Gražu. Labai patiko modelio spalva
- Azzunix
- Posts: 1503
- Joined: 2014 Jan 24, 12:08
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
- Location: Kaunas
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Ir Zigmas puikus fotografas patapo
Šviesa gražiai perteikia spalvą ir formas
Šviesa gražiai perteikia spalvą ir formas
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Dėkui už pagyras. Ant greitųjų papyškinau su telefonu
- RobertasRR
- Posts: 2042
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Audi 100 Coupe S <3
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
„Quattro“ sistema gimė prieš beveik keturis dešimtmečius, kai buvo pristatyta 1980 metų Kovo 3–iąją, Ženevos automobilių parodoje. Tąsyk, „Volkswagen Audi Group“ (VAG) į serijinę gamybą paleido legendinę kupė „Audi Quattro“ („Ur-Quattro“). Kodėl „Ur”? Vokiečiai sako „UR“, norėdami pabrėžti, jog tai tikras, originalus daiktas, kas išties puikiai tinka apibūdinant šį klasika tapusį „Audi“ modelį. Juk tai ne kokia kasdieniška ir neįdomi „Audi“ 80, 90, 100 ar A4 „Quattro“. Tai „Audi Ur-Quattro“ – pirmasis serijinis sportinio tipo automobilis su visų varančiųjų ratų pavara nuo pat 1966–ųjų.
Ur Audi nuo įprastos „Coupe“ atskirti galima iš vieno esminio dalyko. Ją išduos papūsti sparnai, tuo metu buvę itin būdingi sportinėms automobilių versijoms.
„Audi Quattro“ buvo gaminamos nuo 1980 iki 1991 metų. 1980–87m gamintojas siūlė 2,1 litro, penkių cilindrų turbininį variklį. 1987–89m variklio kubatūra buvo padidinta iki 2,2 litro, o paskutinės kartos „Audi Ur Quattro“ (1989–91) turėjo galingiausią, 220 AG išvystantį 2,2 litro, penkių cilindrų DOHC turbininį variklį. To užteko, kad sena „Urkė“ pakankamai dinamiškai galėtų bėgėtis iki tais laikais sunkiai apčiuopiamų 230km/h. „Quattro“ transmisijos dėka, gero „launch‘o“ metu, iš vietos iki 100 km/h automobilis įsibėgėdavo per 6,3 sek.
Nestovintis vietoje ir nuolat vis greičiau bėgantis laikas keitė „Audi“ – Ur. Evoliucijos procesas šiai legendinei „ralio dopų žudikei“, suteikė ne tik kitą širdį, bet ir koregavo automobilio interjerą: buvo perdaryta centrinė konsolė, bei pakeistos įvairios rankenėlės aplink ją. Nuo 1983 metų buvo pradėti montuoti elektroniniai prietaisų skydeliai, šviečiantys žalia arba oranžine spalva, paversdami vairuotojo darbo vietą „Ziliton“ kompiuterinių žaidimu kambariu.
Paleisdama „Ur-Quattro“ modelį, „Audi“ konkurentams automobilių sporte smarkiai „sumaišė kortas“, mat ralyje iki to laiko dominavo tik viena (dažniausiai – galine) ašimi varomi automobiliai. „Audi Quattro“ įgijo labai didelį pranašumą, todėl varžybų prizus tiesiog „išgraibstydavo“ vieną po kito. Tai stulbino ne tik žiūrovus ir konkurentus, bet ir ralio kritikus, kurie nesitikėjo tokio pasisekimo trasose dėl automobilyje naudojamų gana sunkių transmisijos agregatų.
Šiuo metu geros būklės Ur-quattro kainos prasideda maždaug nuo 30 tūkst eurų...
Audi Ur-Quattro
Auto Art
Ur Audi nuo įprastos „Coupe“ atskirti galima iš vieno esminio dalyko. Ją išduos papūsti sparnai, tuo metu buvę itin būdingi sportinėms automobilių versijoms.
„Audi Quattro“ buvo gaminamos nuo 1980 iki 1991 metų. 1980–87m gamintojas siūlė 2,1 litro, penkių cilindrų turbininį variklį. 1987–89m variklio kubatūra buvo padidinta iki 2,2 litro, o paskutinės kartos „Audi Ur Quattro“ (1989–91) turėjo galingiausią, 220 AG išvystantį 2,2 litro, penkių cilindrų DOHC turbininį variklį. To užteko, kad sena „Urkė“ pakankamai dinamiškai galėtų bėgėtis iki tais laikais sunkiai apčiuopiamų 230km/h. „Quattro“ transmisijos dėka, gero „launch‘o“ metu, iš vietos iki 100 km/h automobilis įsibėgėdavo per 6,3 sek.
Nestovintis vietoje ir nuolat vis greičiau bėgantis laikas keitė „Audi“ – Ur. Evoliucijos procesas šiai legendinei „ralio dopų žudikei“, suteikė ne tik kitą širdį, bet ir koregavo automobilio interjerą: buvo perdaryta centrinė konsolė, bei pakeistos įvairios rankenėlės aplink ją. Nuo 1983 metų buvo pradėti montuoti elektroniniai prietaisų skydeliai, šviečiantys žalia arba oranžine spalva, paversdami vairuotojo darbo vietą „Ziliton“ kompiuterinių žaidimu kambariu.
Paleisdama „Ur-Quattro“ modelį, „Audi“ konkurentams automobilių sporte smarkiai „sumaišė kortas“, mat ralyje iki to laiko dominavo tik viena (dažniausiai – galine) ašimi varomi automobiliai. „Audi Quattro“ įgijo labai didelį pranašumą, todėl varžybų prizus tiesiog „išgraibstydavo“ vieną po kito. Tai stulbino ne tik žiūrovus ir konkurentus, bet ir ralio kritikus, kurie nesitikėjo tokio pasisekimo trasose dėl automobilyje naudojamų gana sunkių transmisijos agregatų.
Šiuo metu geros būklės Ur-quattro kainos prasideda maždaug nuo 30 tūkst eurų...
Audi Ur-Quattro
Auto Art
Last edited by Gerb.Zigmas on 2019 Apr 24, 14:41, edited 1 time in total.
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Quottro gimė jau prieš beveik 40 metų. Greitai bėga laikas
Gražus daiktas, jau retai bepamatysi gatvėje, kad ir FWD.
Gražus daiktas, jau retai bepamatysi gatvėje, kad ir FWD.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Kadangi tekstas copy-paste, tai klaidų pasitaiko pataisytaGedas wrote:Quottro gimė jau prieš beveik 40 metų. Greitai bėga laikas
Gražus daiktas, jau retai bepamatysi gatvėje, kad ir FWD.
- RobertasRR
- Posts: 2042
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Audi Ur-Quattro
o gal nuspėjama kiek tokių yra LT 1:1 ?
o gal nuspėjama kiek tokių yra LT 1:1 ?
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Super Ur-kė ir foto gražios. Prieš kelias savaites draugui iš Talino varėm Coupe quattro. Prisirinkom "laikų"
-
- konkurso nugalėtojas
- Posts: 3093
- Joined: 2012 Feb 04, 16:29
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Viską kas juda
- Location: Kaunas
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Iš mentų? Kiek vienas laikas kainuoja?skoonkaz wrote:Super Ur-kė ir foto gražios. Prieš kelias savaites draugui iš Talino varėm Coupe quattro. Prisirinkom "laikų"
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Tokių "laikų" bet Estijoj ir mentai stabdė blaivuma tikrinoGytis wrote:Iš mentų? Kiek vienas laikas kainuoja?skoonkaz wrote:Super Ur-kė ir foto gražios. Prieš kelias savaites draugui iš Talino varėm Coupe quattro. Prisirinkom "laikų"
-
- Posts: 92
- Joined: 2019 Apr 17, 11:13
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Tai, kas patinka.
- Location: Vilnius
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Visai nieko audelės turiu ir aš vieną kolekcijoj ir vienos dar laukiu
-
- Posts: 177
- Joined: 2017 Apr 08, 17:40
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Wowow, modelis carpeting'o privaryta sočiai
-
- konkurso nugalėtojas
- Posts: 3093
- Joined: 2012 Feb 04, 16:29
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Viską kas juda
- Location: Kaunas
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Audelė tai gera, bet modelių pasaulyje sudėtingiau, turbūt, gauti paprastą, nepūstais sparnais variantą.
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Otto yra išleidęs nepūstasparnę. Sunkiau turbūt 1:43 mąstelyjeGytis wrote:Audelė tai gera, bet modelių pasaulyje sudėtingiau, turbūt, gauti paprastą, nepūstais sparnais variantą.
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Pirmosios kartos „Audi 80“ pasirodė 1972. Tai buvo revoliucinis kompanijos modelis su daug naujų sprendimų, kurie greitai pritaikyti ir kitiems modeliams. Šis naujas vidutinės klasės automobilis, papildė modelių gamą po „Audi 100“. Taip pat tai buvo tiesioginis Opel Ascona ir Ford Taunus konkurentas.
“Audi 80“ B1 tai harmoningo ir funkcionalaus dizaino automobilis gamintas dviejų bei keturių durų kėbulais.
Šį kartą - apie dviejų durų legendinės “bulkos” močiutę.
Pirmieji modeliai turėjo 1,3 ir 1,5 litro darbinio tūrio inline4 SOHC variklius kurių galia svyravo nuo 54 iki 84 arklio galių. Tačiau jau 1973m buvo išleista GT versija kuri turėjo 1,5 litro darbinio tūrio motorą jau su 100ag.
Tais pačiais metais ši Audi laimėjo “Europos metų automobilio” titulą, aplenkdama tokius konkurentus kaip Renault 5 ir Alfa Romeo Alfetta.
1975m išleista galingiausia šio modelio versija - GTE kuri turėjo 1,6 variklį su 110ag, juodos matinės spalvos variklio gaubtą, gražesnius ratlankius bei dar kelias nereikšmingas smulkmenas.
Power - 110 hp/6100 rpm.
Torque - 137 Nm/5000 rpm.
Engine displacement - 1588 cm3
Fuel consumption - combined 8.9 l/100
Acceleration 0 - 100 km/h 9.2 sec
Maximum speed 181 km/h
Kerb Weight - 855 kg.
Audi 80 GTE
KK-scale
“Audi 80“ B1 tai harmoningo ir funkcionalaus dizaino automobilis gamintas dviejų bei keturių durų kėbulais.
Šį kartą - apie dviejų durų legendinės “bulkos” močiutę.
Pirmieji modeliai turėjo 1,3 ir 1,5 litro darbinio tūrio inline4 SOHC variklius kurių galia svyravo nuo 54 iki 84 arklio galių. Tačiau jau 1973m buvo išleista GT versija kuri turėjo 1,5 litro darbinio tūrio motorą jau su 100ag.
Tais pačiais metais ši Audi laimėjo “Europos metų automobilio” titulą, aplenkdama tokius konkurentus kaip Renault 5 ir Alfa Romeo Alfetta.
1975m išleista galingiausia šio modelio versija - GTE kuri turėjo 1,6 variklį su 110ag, juodos matinės spalvos variklio gaubtą, gražesnius ratlankius bei dar kelias nereikšmingas smulkmenas.
Power - 110 hp/6100 rpm.
Torque - 137 Nm/5000 rpm.
Engine displacement - 1588 cm3
Fuel consumption - combined 8.9 l/100
Acceleration 0 - 100 km/h 9.2 sec
Maximum speed 181 km/h
Kerb Weight - 855 kg.
Audi 80 GTE
KK-scale
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18
Juodas kapotas O kokio velnio pasportintų mašinų kapotai buvo dažomi juodai, kas žino?
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)