Page 1 of 3

DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Mar 19, 22:24
by DieCasteris
Lenkijoje buvo pradėta žurnalinė serija „Legendarne samochody“, kurioje modelis (1:43) + žurnalas, skirtas prototipo sukūrimo istorijai ir įdomesniems faktams. Ši serija bus akcentuota į legendinius XXa. automobilius, palikusius pasauliniame automobilizme svaresnį pėdsaką. Leidykla „Amercom“.

O dabar automobiliai:

Nr. 1 - Ford T 1909m.
Image
Image


Nr. 2 - Triumph TR3 1955m.
Image
Image
Image

Nr. 3 - Bugatti Royale 1929m.
Image
Image
Image

Nr. 4 - Citroen B2 Torpedo 1925m.
Image
Image
Image

Nr. 5 - Jaguar SS100 1936m.
Image
Image
Image

Nr. 6 - Ford Crown Victoria 1955m.
Image
Image
Image

Nr. 7 - Citroen Traction Roadster 1939m.
Image
Image
Image

Nr. 8 - Ford Capri 1969m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Mar 19, 22:25
by DieCasteris
Nr. 9 - Porsche 356B Cabrio 1959m.

Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Mar 19, 22:26
by DieCasteris
Taigi, šiame numeryje - Renault 4CV. Mažas, mielas ir jaukus jis tapo gana populiarus. Nuo 1947m. iki 1961m. jų buvo pagaminta jau virš milijono :!: .

Tad, šis mažylis Jūsų teismui:

Nr. 10 - Renault 4CV 1947m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Mar 19, 22:26
by DieCasteris
Šią seriją šįkart papildau net dviem modeliais.
Pirmasis - vienas iš išraiškingiausių amerikietiškų kombi tipo automobilių. O kitas - klasikinis prancūziškas praėjusio amžiaus III-ojo dešimtmečio pabaigos automobilis.

Nr. 11 - Chevrolet Nomad 1957m.
Image
Image
Image

Nr. 12 - Delahaye 135M Figoni 1937m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Mar 19, 22:27
by DieCasteris
Pirmasis Mustangas. Ką apie jį ir be pasakysi?

Nr. 13 - Ford Mustang 1967m.
Image
Image
Image

Kitas - pirmasis revoliucinis automobilis Amerikoje, kurio kėbulas buvo gaminamas iš stikloplastiko pluošto.

Nr. 14 - Chevrolet Corvette
1957m.
Image
Image
Image

Ir paskutinysis - automobilis kurio priešserijinė reklama žadėjo sukelti perversmą autodizaino srityje, tačiau jam pasirodžius, pirkėjų tarpe nuvilnijo švelnaus nusivylimo banga...

Nr. 15 - Edsel Citation 1958m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Mar 19, 22:27
by DieCasteris
Šis gi, yra šiokia tokia giminė tarybiniams „Žiguliams“.

Nr. 16 - Fiat 124 Spyder 1967m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Mar 19, 22:28
by DieCasteris
Vienas iš komfortabiliausių ir prabangiausių sportinių automobilių.

Nr. 17 - Ford Thunderbird 1956m.
Image
Image
Image

Toliau, dvi ralio legendos, apie kurias turbūt net nereikia pasakoti. (neveltui ši serija pavadinta „Legendarne Samochody“)

Nr.18 - Lancia Stratos HF 1974m.
Image
Image
Image

Nr. 18 - Alpine A110
1969m.

Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Mar 19, 22:28
by DieCasteris
Nr. 21 - Alfa Romeo TZ 1964m.
Image
Image
Image

Nr. 22 - Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster 1937m.
Image
Image
Image

Nr. 23 - Lotus Esprit 1979m.
Image
Image
Image

P.S. Nr. 20 (Packard Boattail Speedster) reikės šiek tiek palaukti. Jį aš turiu, tačiau kolkas jis yra siokioje tokioje konversijoje (stilklo perdarymas, grotelių „pagyvinimas“, galbūt priekinių lempų perdarymas). Pažadu įdėti nuotraukas įdėti, kai tik galėsiu ;)

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Mar 21, 20:16
by DieCasteris
(shake)
Netempkim gumos:

BMW nuo atsiradimo priklausė kultiniams automobiliams. Tam pasitarnavo didelė jo kaina, nedidelis išleistų vienetų kiekis, bei gundantis automobilio siluetas.

Nr. 24 - BMW 507 1956m.
Image
Image
Image

Pirmasis amerikietiškas automobilis priekiniais varančiaisiais ratais.

Nr. 25 Cord L29 Berline 1929m.
Image
Image
Image

Shelby Cobra, vienas greičiausių automobilių VI deš.. Jis tapo daugumos svajonių išsipildymu apie bekompromisinį klasikinio stiliaus sportinį automobilį.

Nr. 26 Shelby Cobra 427 S/C
1964m.
Image
Image
Image

Palyginimui Shelby AC Cobra 1993 (Schuco Junior Line modelis):
Image
Image

Firebird Trans Am greičiausias amerikiečių gamintojo Pontiac kūrinys. Jo premjera 1969m. nebuvo sėkminga, tačiau vėliau jis tapo vienu labiausiai pareikalautu amerikietišku sportiniu automobiliu.

Nr. 27 Pontiac Firebird Trans Am 1969m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Mar 21, 21:56
by Linas
Nu graziu tu cia dalykeliu uzsivezei, ypac Firebird'as, apie Cobra kalbet nebereikia, masina kalba pati uz save :)

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Apr 04, 20:09
by DieCasteris
(shake)

Inovacinis amerikietiškas 1948m. Tucker Torpedo. Automobilis, kuriame didelis dėmesys skirtas važiuojančiųjų saugumui. Vienas pirmųjų automobilių, kuriame sumontuoti saugos diržai.

Nr. 28 - Tucker Torpedo 1948m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Oct 14, 20:27
by DieCasteris
Čia taip pat nemažai laiko praėjus, turiu daug naujienų:

Kompanijos Buick modelis Riviera buvo vienas stilingiausių 6 ir 7 deš. automobilių Amerikoje.

Nr. 29 - Buick Riviera 1971m.
Image
Image
Image

Sukurtas ant žymiojo Ford Mustang bazės, modelis Mercury Cougar buvo gaminamas daugiau, nei 30 metų.

Nr. 30 - Mercury Cougar 1967m.
Image
Image
Image

Apie Gaz-12 ZiM plačiau galite paskaityti kitoje mano temoje, sukurtoje būtent SSSR automobiliams.

Nr. 31 - Gaz-12 ZiM 1954m.
Image

Aston Martin DB4 - vienas išskirtiniausių britų XXa. 5-6 deš. automobilių. ...Bond, James Bond
Image
Image
Image

Ford Capri konkurentas, nabrangių sportinių automobilių rinkoje.

Nr. 33 - Opel Manta SR 1970m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Oct 14, 20:45
by DieCasteris
Toliau.

Cadilac V16 buvo didžiausias ir prabangiausias šios markės automobilis XXa. 3 deš., ir buvo gaminamas tik pagal individualų užsakymą.

Nr. 34 - Cadilac V16 1932m.
Image
Image
Image

Austin Healey 3000, populiariai vadinamas „didžiuoju Healey“, vienas geriausiai žinomų britų dviviečių sportinių automobilių 6-ame praėjusio amžiaus deš..

Nr. 35 - Austin-Healey 3000 Mk III 1964m.
Image
Image
Image

Buick Roadmaster tapo vienu iš labiausiai atpažįstamų ir vienu iš garsiausių Buick firmos automobilių.

Nr. 36 - Buick Roadmaster 1949m.
Image
Image
Image

Alfa Romeo 8C savo laikais buvo svarbiausiu italų firmos lenktyniniu modeliu ir laimėjo daug prestižinių lentynių.

Nr. 37 - Alfa Romeo 8C 1931m.
Image
Image
Image

XXa. 3 deš. Aston Martin pagamino keletą sėkmingų sportinių automobilių. Ant modelio Le Mans bazės buvo sukurtas ir Aston Martin MkII.

Nr. 38 - Aston Martin MkII 1934m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Oct 14, 21:07
by DieCasteris
Sekantys:

Chrysler LeBaron vienas ilgiausiai gamintų modelių firmos Chrysler istorijoje.

Nr. 39 - Chrysler LeBaron 1932m.
Image
Image
Image

BMW 335 buvo elegantiškas, turintis pabrėžtą švelniomis linijomis kėbulą, atitinkantį aukščiausią klasę.

Nr. 40 - BMW 335 1939m.
Image
Image
Image

Išskirtinis aukščiausios klasės automobilis, prabanga konkuravęs su Bentley ar Rolls Royce

Nr. 41 - Hispano-Suiza H6C 1934m.
Image
Image
Image

Delage D8 atsiradimas sukėlė tokią sensaciją, kad automobilis buvo įtrauktas į didžiausių Prancūzijos pasiekimų sąrašą Pasaulinėje parodoje (World's Fair) Niu Jorke 1939m..

Nr. 42 - Delage D8 120 1937m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Oct 15, 09:12
by Gedas
Rimtas papildymas. Prisipažinsiu, tik vieną kitą iš papildytų būčiau atpažinęs (t)

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Oct 15, 09:42
by DieCasteris
Gedas wrote:Prisipažinsiu, tik vieną kitą iš papildytų būčiau atpažinęs (t)
Tai ir yra geriausias įvertinimas, dėkui :)

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2011 Oct 17, 22:26
by CitroFriend
Alfos priekis nerealus,bet galo nesuprantu :D

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2012 Jan 07, 00:29
by DieCasteris
Sveiki,
nors mokyklinėse atostogose ir yra marios laiko, šioks toks tinginys vistik atsiranda :roll: ...
Bet šiaip taip nugalėjęs jį, pabandysiu parodyti visas šviežienas atsiradusias mano lentynose.

Firma Renault, pagrindinai gaminusi mažos ir vidutinės klasės automobilius, 2-ojo deš. pabaigoje nutarė išleisti į rinką naują modelių seriją Stella (Reinastella, Nervastella, Vivastella, Suprastella). Tai buvo pirmieji Renault istorijoje „liuks“ klasės automobiliai, turėję sudaryti konkurenciją Rolls-Royce'ui, Daimler'iui ar Packard'ui.

Nr. 43 - Renault Suprastella 1939m.
Image
Image
Image

XXa. 6-ame ir 7-ame deš., firma Masterati išleido į rinką keletą modelių, kuriems suteikė vėjų, pučiančių pietų Europoje ir Afrikoje. Pirmas tokių modelių „Mistral“ buvo pristatytas 1963m.

Nr. 44 - Maserati Mistral 1963m.
Image
Image
Image

„Maybach Zeppelin“ buvo ištaigingiausias ir kartu vienas didžiausių savo laikų lengvųjų automobilių. Galima sugriauti mitą, kad šiame automobilyje stovėjo Zeppelino dirižablio variklis, tačiau tai nesumenkina fakto, kad pagal variklio dydį mažai automobilių galėjo lygintis su Maybach'u. Įdomi detalė, kad vairuoti Zeppelin'ą galėjo tik autobuso teises turintis vairuotojas profesionalas.

Nr. 45 Maybach Zeppelin 1928m.
Image
Image
Image

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2012 Jan 07, 00:34
by Clementinas
Puikus papildymas (t) Mano balsas keliauja Maserati. Malonu Tave vel matyti :)

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)

Posted: 2012 Jan 07, 00:57
by DieCasteris
Pratęsimas:

Modelis Astura XXa. 3-ame deš. buvo prabangiausias automobilis Lancia modelių linijoje. Italų gamintojai įdėjo daug pastangų, kad komfortas pagaminimo kokybė ir techniniai parametrai būtų aukščiausiame lygyje. Todėl Astura tapo prieškarinės Italijos prabangaus automobilio simboliu.

Nr. 46 - Lancia Astura 1935m.
Image
Image
Image

Na, ir galui šis nuostabus (kaip visad prancūzų) kūrinys:
Žymiausias firmos Bucciali projektas buvo automobilis su novatoriška priekinių varančiųjų ratų transmisija. Ji atspindima modelių serijoje raidėmis TAV - trumpinys iš prancūzų kalbos „traction avant“ (varantysis priekis). Žymiausias šios serijos atstovas „Bucciali TAV 8-32“.


Nr. 47 - Bucciali TAV 8-32 1932m.
Image
Image
Image