Page 1 of 3
DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Mar 19, 22:24
by DieCasteris
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Mar 19, 22:25
by DieCasteris
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Mar 19, 22:26
by DieCasteris
Taigi, šiame numeryje - Renault 4CV. Mažas, mielas ir jaukus jis tapo gana populiarus. Nuo 1947m. iki 1961m. jų buvo pagaminta jau virš milijono

.
Tad, šis mažylis Jūsų teismui:
Nr. 10 - Renault 4CV 1947m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Mar 19, 22:26
by DieCasteris
Šią seriją šįkart papildau net dviem modeliais.
Pirmasis - vienas iš išraiškingiausių amerikietiškų kombi tipo automobilių. O kitas - klasikinis prancūziškas praėjusio amžiaus III-ojo dešimtmečio pabaigos automobilis.
Nr. 11 - Chevrolet Nomad 1957m.
Nr. 12 - Delahaye 135M Figoni 1937m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Mar 19, 22:27
by DieCasteris
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Mar 19, 22:27
by DieCasteris
Šis gi, yra šiokia tokia giminė tarybiniams „Žiguliams“.
Nr. 16 - Fiat 124 Spyder 1967m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Mar 19, 22:28
by DieCasteris
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Mar 19, 22:28
by DieCasteris
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Mar 21, 20:16
by DieCasteris
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Mar 21, 21:56
by Linas
Nu graziu tu cia dalykeliu uzsivezei, ypac Firebird'as, apie Cobra kalbet nebereikia, masina kalba pati uz save

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Apr 04, 20:09
by DieCasteris
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Oct 14, 20:27
by DieCasteris
Čia taip pat nemažai laiko praėjus, turiu daug naujienų:
Kompanijos Buick modelis Riviera buvo vienas stilingiausių 6 ir 7 deš. automobilių Amerikoje.
Nr. 29 - Buick Riviera 1971m.
Sukurtas ant žymiojo Ford Mustang bazės, modelis Mercury Cougar buvo gaminamas daugiau, nei 30 metų.
Nr. 30 - Mercury Cougar 1967m.
Apie Gaz-12 ZiM plačiau galite paskaityti kitoje mano temoje, sukurtoje būtent SSSR automobiliams.
Nr. 31 - Gaz-12 ZiM 1954m.
Aston Martin DB4 - vienas išskirtiniausių britų XXa. 5-6 deš. automobilių.
...Bond, James Bond
Ford Capri konkurentas, nabrangių sportinių automobilių rinkoje.
Nr. 33 - Opel Manta SR 1970m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Oct 14, 20:45
by DieCasteris
Toliau.
Cadilac V16 buvo didžiausias ir prabangiausias šios markės automobilis XXa. 3 deš., ir buvo gaminamas tik pagal individualų užsakymą.
Nr. 34 - Cadilac V16 1932m.
Austin Healey 3000, populiariai vadinamas „didžiuoju Healey“, vienas geriausiai žinomų britų dviviečių sportinių automobilių 6-ame praėjusio amžiaus deš..
Nr. 35 - Austin-Healey 3000 Mk III 1964m.
Buick Roadmaster tapo vienu iš labiausiai atpažįstamų ir vienu iš garsiausių Buick firmos automobilių.
Nr. 36 - Buick Roadmaster 1949m.
Alfa Romeo 8C savo laikais buvo svarbiausiu italų firmos lenktyniniu modeliu ir laimėjo daug prestižinių lentynių.
Nr. 37 - Alfa Romeo 8C 1931m.
XXa. 3 deš. Aston Martin pagamino keletą sėkmingų sportinių automobilių. Ant modelio Le Mans bazės buvo sukurtas ir Aston Martin MkII.
Nr. 38 - Aston Martin MkII 1934m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Oct 14, 21:07
by DieCasteris
Sekantys:
Chrysler LeBaron vienas ilgiausiai gamintų modelių firmos Chrysler istorijoje.
Nr. 39 - Chrysler LeBaron 1932m.
BMW 335 buvo elegantiškas, turintis pabrėžtą švelniomis linijomis kėbulą, atitinkantį aukščiausią klasę.
Nr. 40 - BMW 335 1939m.
Išskirtinis aukščiausios klasės automobilis, prabanga konkuravęs su Bentley ar Rolls Royce
Nr. 41 - Hispano-Suiza H6C 1934m.
Delage D8 atsiradimas sukėlė tokią sensaciją, kad automobilis buvo įtrauktas į didžiausių Prancūzijos pasiekimų sąrašą Pasaulinėje parodoje (World's Fair) Niu Jorke 1939m..
Nr. 42 - Delage D8 120 1937m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Oct 15, 09:12
by Gedas
Rimtas papildymas. Prisipažinsiu, tik vieną kitą iš papildytų būčiau atpažinęs

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Oct 15, 09:42
by DieCasteris
Gedas wrote:Prisipažinsiu, tik vieną kitą iš papildytų būčiau atpažinęs

Tai ir yra geriausias įvertinimas, dėkui

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2011 Oct 17, 22:26
by CitroFriend
Alfos priekis nerealus,bet galo nesuprantu

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Jan 07, 00:29
by DieCasteris
Sveiki,
nors mokyklinėse atostogose ir yra marios laiko, šioks toks tinginys vistik atsiranda

...
Bet šiaip taip nugalėjęs jį, pabandysiu parodyti visas šviežienas atsiradusias mano lentynose.
Firma
Renault, pagrindinai gaminusi mažos ir vidutinės klasės automobilius, 2-ojo deš. pabaigoje nutarė išleisti į rinką naują modelių seriją
Stella (
Reinastella,
Nervastella, Vivastella,
Suprastella). Tai buvo pirmieji
Renault istorijoje „liuks“ klasės automobiliai, turėję sudaryti konkurenciją
Rolls-Royce'ui,
Daimler'iui ar
Packard'ui.
Nr. 43 - Renault Suprastella 1939m.
XXa. 6-ame ir 7-ame deš., firma
Masterati išleido į rinką keletą modelių, kuriems suteikė vėjų, pučiančių pietų Europoje ir Afrikoje. Pirmas tokių modelių „Mistral“ buvo pristatytas 1963m.
Nr. 44 - Maserati Mistral 1963m.
„Maybach Zeppelin“ buvo ištaigingiausias ir kartu vienas didžiausių savo laikų lengvųjų automobilių. Galima sugriauti mitą, kad šiame automobilyje stovėjo Zeppelino dirižablio variklis, tačiau tai nesumenkina fakto, kad pagal variklio dydį mažai automobilių galėjo lygintis su
Maybach'u. Įdomi detalė, kad vairuoti
Zeppelin'ą galėjo tik autobuso teises turintis vairuotojas profesionalas.
Nr. 45 Maybach Zeppelin 1928m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Jan 07, 00:34
by Clementinas
Puikus papildymas

Mano balsas keliauja Maserati. Malonu Tave vel matyti

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Jan 07, 00:57
by DieCasteris
Pratęsimas:
Modelis Astura XXa. 3-ame deš. buvo prabangiausias automobilis
Lancia modelių linijoje. Italų gamintojai įdėjo daug pastangų, kad komfortas pagaminimo kokybė ir techniniai parametrai būtų aukščiausiame lygyje. Todėl Astura tapo prieškarinės Italijos prabangaus automobilio simboliu.
Nr. 46 - Lancia Astura 1935m.
Na, ir galui šis nuostabus (kaip visad prancūzų) kūrinys:
Žymiausias firmos
Bucciali projektas buvo automobilis su novatoriška priekinių varančiųjų ratų transmisija. Ji atspindima modelių serijoje raidėmis TAV - trumpinys iš prancūzų kalbos
„traction avant“ (varantysis priekis). Žymiausias šios serijos atstovas
„Bucciali TAV 8-32“.
Nr. 47 - Bucciali TAV 8-32 1932m.
