Šis palyginimas manau labiau aktualesnis kolekcionavimo naujokams, kad galėtų suprasti kodėl ir už ką yra mokami pinigai ir ar verta juos išleisti, bet gal ir "seniukams" bus įdomu


Originalas

Gamintojų tikslas yra atkartoti beveik identišką 1988 metų McLaren MP4/4 1:43 mąsteliu, o toliau seka gamybos technologija, improvizacija, detalumo noras ir licencijos. Abiejų modelių rinkos kaina yra labai panaši, tad kuom jie skiriasi ir kurį pasirinkti?
Grubūs skirtumai - TSM modelis resin ir be piloto figūrėlės, o MC die-cast ir su pilotu. Tiesa dar ir įpakavimai skiriasi, tad vėliau gal ir su jais foto patalpinsiu. O dabar bandom pasikabinėt atidžiau prie modelių kokybės

TSM / Minichamps


TSM privalumai prieš MC:
- Šoninių priekinio antisparno nukreipiančiųjų storis ir tikslesnė forma;
Šoninių priekinio antisparno nukreipiančiųjų apačioje esanti ruda apsauginė juostelė ir palinkimas po sparnu.
Pirmojo ir antrojo antisparnų plokštumos atitinkamas išgaubimas;
Pakabos elementų storis ir tvirtinimo taškai;
Griovelio dydis vaizduojantis nosies sujungimo vietą su monokoku;
Dekolės yra žemiau ir kiek mažesnės, gerai todėl nes virš Hondos ženklo turi būti Marlboro reklama ir MC atveju ji jau liptų ant raudono spalvinimo;
Stabdžių aušinimui skirtų angų didesnis detalumas.
- Nesusipratimas juodų juostelių tarp pirmojo ir antrojo antisparno, lyg vaizduotų tarpą, bet kad nors būtų vietoje.
TSM / Minichamps


TSM privalumai prieš MC:
- Oro paėmimo kaminai ant šoninių gaubtų (jie ir buvo pilnai išlindę);
Aušinimo angos išėjimo sumažinančios lentelės imitacinis griovelis (kvadratelis kuriame telpa, Shello pirmos trys raidės);
Antenos prie saugos lanko virš galvos;
Priekinis permatomas stiklas (ir su teisingu tvirtinimo taškų skaičiumi).
- Saugos lanko aukštis (TSM per aukštą padarė, bet jis užtat turi kitą pliusą
);
Trys taškiukai vaizduojantys tvirtinimus prieš oro paėmimo šoninius gaubtus.
- Bolidų prošvaisa. TSM off-road'as, o MC visiškas pilvabraukis.
Nei vienas gamintojas nepadarė gero dugno (žiūrint iš šono). Nors MC išformavo teisingai, bet žiauriai storas. O TSM ištisinis plonas.
MC trūkumas visam bolido dažymui, kur dažyta raudona ant balto, tai dar uždėta kaip dekolė ar dažymas, kad spalvų briauna būtų lygi. O šioje vietoje tas labai gerai matosi.


TSM privalumai:
- Jau minėtas skaidrus priekinis stiklas su teisingu skaičiumi taškiukų;
Kokybiškesnis vairas, tik klaida dėl blizgių vairo stipinų;
Kokpito vidus juodas, taip kaip ir turi būti, nes ten anglies pluoštas ir niekas jo viduje nedažo;
Šoninio vaizdo vedrodėliai kokybiškesni.
- Vairuotojo figūrėlė, nors ir labai baisiai suformuota, bei dekolės nekokybiškai uždėtos, bet tai jau yra licencijuota A. Sennos vardo figūrėlė su jo šalmo spalvinimu


TSM privalumai:
- Saugos lankas. Nors ir per didelis bet jis lankas, o ne kūgis su juodais patepliojimai kaip pas MC;
Radio ryšio antenos.
- Honda ženklo dekolės visose vietose yra teisingos, o vat TSM nedaug bet neišpildė



TSM privalumai:
- Aerodinaminių elementų storis (šoninės plokštės, antisparno laikikliai, difuzorius);
Matomi decoliniai horizontalių aerodinaminių elementų tvirtinimo taškai;
Pavarų dėžės sidabrinis dažymas;
Ant pavarų dėžės galo pritaisyti juodi kabliukai bolido pakėlimui;
Kokybiškesnis padangų sendinimas.
- "Gurney flaps" ant šoninių antisparno plokštumų, nors pagal mąstelį labai didelės, bet tikrai smagi stambi smulkmena iš CM;
Užapvalinti šoninių antiasparno ploštumų priekiniai viršutiniai kampeliai;