Page 1 of 2
Ferrari
Posted: 2016 Mar 01, 10:07
by Gytis
Labai nesinori mišrainės temoje, bet kuo daugiau galvoju, tuo labiau manau, kad išvengti jos nepavyks. Bet pradžiai vistiek bandysiu nuotraukas kelti nuo seniausių modelių.
Re: Ferrari
Posted: 2016 Mar 11, 12:58
by Gedas
Geras, tik dabar pamačiau Superamerica. Kažkada labai ieškojau. Ir apskritai, Ferrari modeliuose daug geografinių nuorodų: America, California, France, Italia. Turbūt ir daugiau yra

Re: Ferrari
Posted: 2016 Mar 31, 00:17
by Gytis
Vilkas ėriuko kailyje.
Niurnberge, privačiame automobilių ir modelių muziejuje, čiupinėjau savo rankomis, gavau pasėdėti, savininkas užvedė ir davė paklausyti nuostabios variklio simfonijos, bei papasakojo, kam šis automobilis buvo reikalingas, ir ką jo savininkai išdarinėdavo.
Kess. Lancia Thema 8.32 2S 1988
Jaunystėje Nikis Lauda turėjo silpnybę, su Mini Cooper mėgdavo truputi paprastinti visokių pasipūtėlių, vairuojančių prabangius sportinius automobilius, fizionomijas ir savimeilę. Šio automobilio savininkai turėjo tą pačią silpnybę ir, savaime suprantama, galimybę pasityčioti iš daugumos sportinių automobilių vairuotojų. Tuo metu, kai jį gamino, tai buvo vienas greičiausių sedanų pasaulyje.
Pirmą kartą automobilis buvo pademonstruotas Turino automobilių parodoje 1986. Lancia Thema 8.32 ("8" cilindrų skaičius "32" vožtuvų skaičius) turėjo 2927 cc, F105L tipo, Ferrari V8 variklį! Šis variklis buvo naudojamas Ferrari 308 Ir Ferrari Mondial Quattrovalvole automobiliuose, o kai kurie jo komponentai buvo gaminami Ducati gamykloje, procesą prižiūrint inžinieriams iš Maranello. 1 ir 2 serijos automobiliai be katalizatoriaus turėjo 215 AJ (158 kW; 212 hp) ir nuo 0–100 km/h pasiekdavo per 6.8 s. Maksimalus greitis 240 km/h (149 mph). Su katalizaturiumi automobilis isvystydavo 205 AJ (151 kW; 202 hp) ir 0–100 km/h įsibegėdavo per 7.2 sekundes, bei važiavo 235 km/h (146 mph). Visi automobiliai buvo gaminami liuksinės LX komplektacijos, salonas siuvimas iš rūšinės odos ir turėjo natūralaus medžio intarpus. Anglijoje kainavo £40,000 ir daugiau, nors dešiniavairių automobilių buvo pagaminta ir parduota Anglijoje tik 9 vnt. Dauguma šios versijos Themų buvo parduotos Italijoje. 1-oji serija buvo gaminama nuo 1986 iki 1988 ir pagaminta 2370 vnt. Antroji serija buvo išleista 1601 vnt. ir gaminta tarp 1989 ir 1992. Thema buvo pirmasis automobilis pasaulyje su elektronikos valdomu galiniu spoileriu, kuris automobiliui stovint, pasislepdavo bagažinėje?
Re: Ferrari
Posted: 2016 Mar 31, 08:30
by Gedas
Gera Thema. Pamenu, prieš dešimtmetį ar daugiau mobile.de dar galėjai už pakankamai juokingas sumas įsigyti. Dabar jau turėtų būti nugulę visokiose kolekcijose.
Re: Ferrari
Posted: 2016 Mar 31, 22:37
by Gytis
Re: Ferrari
Posted: 2016 Apr 01, 00:19
by RobertasRR
Gytis wrote:Vilkas ėriuko kailyje. <...>
Kess. Lancia Thema 8.32 2S 1988
tokio nežinojau, modelis
aprašymas

, dažniau taip
Re: Ferrari
Posted: 2016 Apr 03, 14:18
by sharrasitto
Ouuu kokio gerumo Koenig Testarossa

Re: Ferrari
Posted: 2016 Apr 03, 15:50
by RobertasRR
testos
jeigu galima, daugiau nuotraukų Ferrari Testarossa
Re: Ferrari
Posted: 2016 Apr 03, 16:18
by Devilbullet
sharrasitto wrote:Ouuu kokio gerumo Koenig Testarossa

Būtent ši man ir krito į akis, man dar labai patinka Mythos.
Re: Ferrari
Posted: 2016 Apr 03, 20:13
by Gedas
Čia tai jooo. Steroidiniai ferrariai
