Page 32 of 35

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jun 30, 12:56
by Gedas
Paulius43 wrote: 2022 Jun 29, 23:51 Superines naujienos!
Bet kas ir koks geras Zondos modelis, jei reiktu rinktis, imciau Jaguara 8-) Liuks, beveik kaip ir filmo versija.. maniskis aisku 1/43 ir konceptas, kiek zinau, filmo versijos nera mano mastely..
Iki filmo versijos šiam C-X75 toli, bet man toks spalvos pritempimas tinka :)

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jun 30, 13:29
by Gedas
Jaguar XJ220 1992 Top Marques

Jaguar XJ trumpam priklausė greičiausio gamyklinio automobilio titulas – 342 km/h, kurį vėliau paveržė kitas britiškas automobilis McLaren F1. Daugelis žino, kad iš pradžių visi laukė XJ220 su Le Mano bolido išvestiniu V12 varikliu, bet paskui, fanų apmaudui, serijinė gamyba buvo pradėta su V6 biturbo motoru. Reklamuojant prototipą (žinoma, su V12) buvo surinkta net 1 500 užstatų po 50 000 svarų. Galiausiai buvo pagaminta tik 275 automobilių, kurie kainavo po 470 000 svarų. XJ220 buvo pats 1992 metų brangiausias automobilis.
Net kelis dešimtmečius nebuvo išleista padoraus 1:18 mastelio XJ220 leidimo. Tad pas pas didumą superkarų fanų lentynose dulkėjo senas Maisto leidimas, kurį turėjau ir aš. Reikalus ne tiek seniai pataisė Top Marques, išleidę naujos kartos dervinį modelį. Pasitaikius gerai progai, griebiau įdomios violetinės spalvos variantą. Gaila, bet modelis turi kelis pataisomus trūkumus (ir tai ne pirmas kartas su Top Marques). Ši ryški violetinė nėra Jaguar originali spalva, tačiau būtent tokio atspalvio perdažytas XJ220 tikrai egzistuoja.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 01, 19:50
by RobertasRR
jagas (t)

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 02, 01:48
by Paulius43
Nebuvau mates tokio atspalvio.. Modelis lyg ir nieko, kokie ten trukumai? Kazko padanga man nesiziuri, lyg du gabalai suklijuoti.

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 02, 12:49
by Gedas
Paulius43 wrote: 2022 Jul 02, 01:48 Nebuvau mates tokio atspalvio..
Padangos tikrai neįspūdingos. Standartinis resinų brokas - galinė ašis ne horizontaliai stovi (gal atsipurtė kas nors kelionėje). Kita bėda - galinis langas pabraižytas ir susibangavęs. Šita problema, kaip pastebiu, mane ištinka siunčiantis modelius žiemą. Šis kelionę pas mane pradėjo dar vasarį. Gauna šalčio, susitraukia, tada vėl atsileidžia? Ne vienam modeliukui tai ištaisiau, tad prisiruošęs ištaisysiu broką ir šitam.
Šiaip turiu nuojautą, kad XJ220 vieną dieną išleis ir AUTOart. Tik bus kompozitas.
Paulius43 wrote: 2022 Jul 02, 01:48 Nebuvau mates tokio atspalvio..
Violetinės spalvos XJ220 yra nusėdęs kažkur ne Vakaruose. Labai ilgai šįkart ieškojau 1:1 nuotraukos. Esu įsitikinęs, kad anksčiau jų buvo daugiau. Gal čia google algoritmai jas pradangino? :D Iš šitos vienintelės mano rastos nuotraukos sprendžiant, automobilis turėtų būti kažkur musulmoniškoje pietryčių Azijoje.
Image
purple violet Jaguar XJ220

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 10, 09:23
by Gedas
Porsche 962 Dauer Le Mans GT #36 Winner 24h Le Mans 1994 Werk83

Lenktynininko Jocheno Dauerio įkurta kompanija gyvavo nuo 1987 iki 2008 metų. Be lenktyniavimo užsiėmė ir mažaserijine superautomobilių gamyba. Tiesa, ne nuo nulio. Žinomiausi jo projektai buvo du. Pirmasis - Le Mano bolidų Porsche 962 perdarymas į gatvinius, o antrasis - nupirkę bankrutavusios Bugatti gamyklos likučius savarankiškai surinkinėjo EB110 modelį, tik jau vadindami Dauer EB110 (kol kas šią EB110 versiją 1:18 mastelyje yra išleidę tik Maisto). 2010 metais jis buvo teisiamas dėl mokesčių vengimo ir gavo 3,5 kalėjimo bausmę.
1993 metais Le Mano lenktyninių organizatoriai sukūrė sąlygas atsirasti skylei taisyklėse ir GT klasėje radosi galimybė dalyvauti ir nugalėti Dauer 962 lemaniniams bolidams, nes nebuvo nurodyta, kiek serijinių automobilių reikia pagaminti, kad būtų išpildytos homologacijos sąlygos (iš viso buvo pagaminti tik 13 vienetų Dauer 962). Tad Porsche 962 veteranas su Dauer pagalba patapo serijiniu GT klasės bolidu, o paskui vėl buvo paruoštas lenktynėms. Jei 1992-1993 metų laimėtojai Peugeot 905 Evo nebegalėjo dalyvauti 1994 metų lenktynėse, Porsche 962 pervadintas į Dauer Le Mans GT į jas prasmuko. Taisyklių spragas ištaisius, 1995-ųjų lenktynes jau laimėjo McLaren F1 GTR, kuris žymiai labiau atitiko lenktynių organizatorių sumanymą leisti dalyvauti GT stiliaus automobiliams.
Werk83 yra ck-modelcars nuosavas modelių prekinis ženklas. Konkrečiai šis modeliukas, atrodo, yra pagamintas pas Ixo. Kolekcijos spragai užpildyti yra tikrai labai neblogas: metalinis, nėra atsidarančių dalių, nors kiti Werk83 lenktyniniai leidimai turi ir atidaromas duris. Pačius geidžiamiausius dervinius Dauer 962 leidimus jau senokai yra išleidę Spark, tarp jų ir gatvinius leidimus. Senokai nesėkmingai medžioju, bet vis dar nenuleidžiu rankų įsigyti. 1998 metų testų metu Dauer 962 Le Mans GT pasiekė 404,6 km/h maksimalų greitį. Bugatti Veyron šį rekordą sumušė tik 2007 metais (408,47 km/h).

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 10, 09:40
by RobertasRR
gražus modelis
ir įdomi istorija (t)

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 11, 13:47
by Gedas
RobertasRR wrote: 2022 Jul 10, 09:40 gražus modelis
ir įdomi istorija (t)
Dėkui! Su pipirais istorija. Asmeniškai man įdomiau žiūrėti į modeliuką, kai šiek tiek jo priešistorę pakapstau :)

Papildymas su pirmtakais 956 ir 962C.

Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 11, 20:13
by RobertasRR
derinukas :rx

gal naujos tiesyklės LeManui gražins įdomesnius laikus

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 11, 20:26
by Henris
Papildymas (t)
Figūrėlės žiauriai gerai pagyvina

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 24, 18:09
by Gedas
Keli vasariški kadrai su paprieskoniuotais F40 LM (BBR) ir F50 Koenig (GT Spirit)

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 24, 21:00
by RobertasRR
ferrrrma :rx
kaip ten Kimis sakydavo toje reklamoje

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 29, 00:26
by Gytis
Seilės varva!

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 31, 18:56
by Gedas
Porsche 911 993 GT2 1993 UT models

Porsche 933 GT2 buvo ekstremaliausia ir brangiausia oru aušinama 911 versija, gaminta nuo 1993 iki 1998 metų. GT2 buvo kuriama Turbo versijos pagrindu, tačiau atsisakius visų ratų pavaros ir atlikus daugybę patobulinimų, ji tapo lengvesnė ir galingesnė. 993 GT2 radosi, kad būtų atitikti homologacijos reikalavimai GT2 klasei. Iš to kilo ir versijos pavadinimas. Tiesa, oficialus pavadinimas yra GT, o ne GT2. Originalus 3.6L variklis išvystė maksimalų 316 kW (420 AG) pajėgumą, o 1998 metų modelis buvo pastiprintas iki 331 kW (450 AG). Iš viso buvo pagaminti 57 keliams skirti automobiliai. Labiausiai man asmeniškai 993 GT2 įstrigo iš tuo metu labai populiaraus kompiuterinio žaidimo Need for Speed Porsche 2000 arba Unleashed. Tiesa, ten geltoną 993 GT2 modelį reikėjo (tuo metu naujoviškai) atsiųsti iš interneto svetainės.
UT models leidimo GT2 medžiojau labai seniai, bet būtent geltonos spalvos. Vertingesni ir yra geltonos spalvos, o ne sidabrinės ar raudonos. Galbūt dėl to paties žaidimo įtakos. Modelis pagamintas „senoviniu“ metal diecast būdu. Pagal šiandienos standartus detalumo galėtų būti daugiau, bet proporcijos atkartotos tikrai puikiai. Ne veltui tik GT Spirt išdrįso perleisti kai kurias 993 GT2 versijas, nes vis dar nelabai ką yra daug patobulinti šiam daugiau nei 20 metų senumo modeliui. Diecast kolekcininkai UT modelį vis dar labai mėgsta.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 31, 19:15
by RobertasRR
pamaniau RWB

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Jul 31, 19:17
by Gedas
RobertasRR wrote: 2022 Jul 31, 19:15pamaniau RWB
Ne, RWB pas mane tikrai nebus :roll: Bet iš kur jie įkvėpimo semiasi, tai seniai aišku ;)

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Aug 05, 21:07
by Paulius43
993 bet kokiam formate yra geris (t) (t) O sitas geltonas tai isvis super, ir ziurisi visai gerai.

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Aug 17, 20:21
by Gedas
Koenigsegg Agera RS 2015 AUTOart

Agera RS buvo ketvirta ar penkta Agera versija, kuri pati yra ankstesnių CC versija. Realiai gaminamas tas pats automobilis jau kelis dešimtmečius ir susisekti visus jo išleistus variantus darosi vis sunkiau. Vis dėlto, kiekvienas Koenigsegg automobilis yra unikalus kūrinys, kurio taip paprastai gatvėse ir neišvysi. Tikrai nuostabu, kad ši markė gimė visiškai nuo nulio ir dabar užima tokią aukštą vietą visoje superautomobilių hierarchijoje. Kiekviena nauja modelio versija turi vis galingesnį daugiau nei 1000 AG variklį, gali važiuoti didesniu nei 400 km/h greičiu ir jame tikrai naudojami eksperimentiniai mazgai iš pačių lengviausių ir stipriausių medžiagų pasaulyje.
Tai tik antras Koenigsegg modeliukas mano kolekcijoje (pirmasis buvo One:1), nes ne taip ir paprasta jais pildyti kolekcijas dėl aukštų kainų (tiek naujų, tiek antrinėje rinkoje). Tikriausiai su Koenigsegg modeliais ir prasidėjo didysis AUTOart modelių išbrangimas, o vis nauji jų išleidžiami modeliai ir toliau brangsta, nors gaminami kompozitiniu diecastiniu būdu (iš plastiko). Kadangi tai ne pirmas ir ne antras plastikinis AUTOart modelis, tai apie minusus ir pliusus nebesiplėsiu. Tiek nuotraukose, tiek gyvai modeliukas atrodo puikiai. Kaip ir visiems Koenigsegg, labai smagu atidarinėti įmantrias duris.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

One:1 ir Agera RS
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Aug 18, 21:32
by RobertasRR
:rx

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2022 Sep 01, 16:13
by Gedas
Koenigsegg Jesko Attack 2021 GT Spirit

Kompanijos įkūrėjo tėvo garbei pavadintas Jesko buvo pristatytas paskutinėje vykusioje Ženevos automobilių parodoje 2019 metais ir pakeičia Agera modelį. Kitas Koenigsegg greta gaminamas modelis Regera yra pozicionuojamas kaip grand touring superautomobilis, o Jesko Attack ir Jesko Absolut versijos yra skiriamos trasai. Vis dėlto abu modeliai galės legaliai išvažiuoti ir už jos ribų. E85 degalų varomo Jesko 5.1 V8 twinturbo motoras pasiekia 1195 kW (1625 AG) maksimalią galią ir 1500 Nm sukimo momentą.
Koenigsegg ilgą laiką buvo prieinami tik AUTOart ar FrontiArt modelių gamose, tačiau GT Spirit. išleidusi Gemera 2+2 modelį, ėmėsi ir iki šiolei niekeno iš pigesnių modelių gamintojų neliečiamų Koenigsegg hiperautomobilių. GT Spirit modelis gavosi visai šaunus, nors neatsisakau planų jį pakeisti į AUTOart, kai tik bus prieinami (gal po metų ar dvejų - AA tempai yra labai lėti). Didžiausias GT Spirit minusas - vos keliose vietose atkartotas karbonas. Visa kita - balto perlo nudažymas ar įvairios smulkmenėlės – puikiai išpildyta ir atkartota.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image