Page 27 of 35
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Oct 21, 22:45
by skoonkaz
Labai gražus modelis
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Oct 22, 09:14
by gintarinis
Puikumėlis
šitas Mercedesas papuoštų bet kokią kolekciją
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Oct 22, 22:40
by Henris
pure classic
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Oct 23, 10:03
by RobertasRR
Sidabrinė strėle
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Oct 26, 18:28
by Paulius43
Fantastika!
Geras pastebejimas apie CMC, mano turimas 1/43 Renntransporter irgi sunkus, irgi su tikra medziaga aptrauktom sedynem ir begale detaliu.
Niurnbergo parodoj visada buna bent viena vitrina su bent vienu visiskai isrinktu modeliu, tikrai ten kalnas detaliu!
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 26, 16:05
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 26, 16:33
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 26, 19:21
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 26, 19:58
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 26, 20:32
by Gedas
McLaren M6B GT #90 24h Le Mans 1981 Tecnomodel
Bruce McLaren yra formalus 1966-ųjų Le Mano 24 valandų lenktynių nugalėtojas, tačiau tai jis padarė ne su savo gamybos automobiliu, o didžiulį biudžetą turėjusiais Ford su GT40. Vis dėlto po kelerių metų jis pradėjo kurti McLaren M6GT automobilį su 5 litrų V8 430 AG Chevrolet varikliu, kuriuo vėl norėjo startuoti Le Mane. Pagrindinė sąlyga dalyvauti nauju automobiliu – jis turi būti pagamintas 25 vienetų tiražu. Bruce šią sąlygą bandė atitikti, paprastai kalbant, blefuojant – darydamas konversijas iš jau pagamintų atvirų M6B Can Am. Suktybė galiausiai nepavyko, nes techninė komisija atsisakė suteikti homologaciją M6GT. Vis dėlto prabėgus geram dešimtmečiui 1981-aisiais M6GT grįžo į Le Maną, tačiau pasirodymas neįvyko, nes Trojan parengtas automobilis neįveikė kvalifikacijos barjero.
Tecnomodel yra išleidęs kelių išdažymų dervinius M6GT, tačiau šis pasirodė įdomiausias ir kadangi į priekį planavau, kaip atsinaujinsiu savo turimus UT leidimo F1, jis geriausiai turėjo derėti su vieninteliu Mclaren nugalėtoju Le Mane – 1995-ųjų F1. Kolegų sulaukiau daug paklausimų, koks tas Tecnomodel lygis, nes jų modeliai yra nepigūs. Mano manymu, lyginant su turimais Spark, jis šiek tiek yra žemesnis. Tačiau Tecnomodel yra svarbūs kolekcininkams dėl leidžiamų modelių asortimento - orientuojasi į retesnius, mažų serijų leidimus, tokius kaip šis M6GT, apie kurį iš tiesų ne tiek daug entuziastų ir žino.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 26, 23:25
by Gytis
Uuuuu! Gerai užderėjo! Kalėdos ne blogos? Alfa patiko, tokios turbūt dar neturiu. Gerai, kad tavo mastelis 18, nes kitaip, tai nagučiai jau kentėtų!
Iš kitos pusės, niekada ir nesiginčijau, 18-as mastelis kokius 2,5 karto įspūdingesnis.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 27, 11:24
by Gedas
Alfa visada patiko – iš paauglystės svajonių laikų. Modelis – šaunus. Šie yra labiau rudeniniai papildymai. Nepavyksta atrasti gražios laisvos dienos fotkinimui lauke. O metai baigiasi, taip norisi sukelti papildymus, kad ir su naminėm fotkėmis. Šiandien gal pavyks likusius aprašyti
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 27, 14:37
by Gedas
De Tomaso Pantera GT5 1982 Kyosho
De Tomaso Pantera buvo gaminama nuo 1971 iki 1992 metų ir vieną iš jų man yra tekę trumpam pavairuoti. Tai buvo balto perlo spalvos šviežiai restauruotas GT5-S egzempliorius – labai panašus į šį modelį. Pantera versijų buvo prigaminta daugybė, nevengta jų perdarinėti, tiuninguoti ir, kaip juokavo pažįstamas restauratorius, visos jos unikalios dėl mažai unifikuotos gamybos: nuėmus, tarkim, duris nuo vienos ir dedant kitai, nereiškia, kad jos tiks į vietą. Pats automobilis yra sukonstruotas iš įvairių Ford ir jam giminingų to laikmečio markių agregatų (stabdžiai, berods, iš Jaguar ir pan.). Nors emblemoje Argentinos vėliava, o agregatai daugiausiai amerikietiški, pats automobilis laikomas itališku.
Ilgą laiką 1:18 mastelyje prieinami buvo tik Hot Wheels leidimai, tačiau jie toli gražu ne tobuli. Už
bazinį HW darbą praėjus daug metų vis dar reikia mokėti gana neadekvačius pinigus. Tačiau reikalai pradėjo gerėti turintiems dar didesnį biudžetą, kai Kyosho pradėjo leisti Pantera diecastus. Jie nėra tobuli, žmonės skundžiasi kokybės kontrolės problemomis, bet man, atroodo, pasisekė. Pasisekė ir dėl to, kad jau seniai pirkau graibstomą modelį, kuris iš populiariausių ešopų dinginėjo tiesiog valandomis. Padariau kelias fotosesijas su kitais turimais panašaus laikmečio modeliais. Galvoju, kad neatsitiktinai vis prie jo grįždavau pafotografuoti. Matyt, jis yra tikriausiai vienas iš maloniausių širdžiai papildymų šiais metais.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 27, 16:51
by Paulius43
Geros naujienos!!
Jei tektu rinktis viena tai aisku as uz Scighera, mano 1/43 vienaragis (unicornas), gal pavyks surasti..
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 27, 17:35
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 27, 18:51
by RobertasRR
tiek daug naujienų.
iš visų traukia daugiausia akį F1 Lemaninis, ir silpnybė Panterai
(beja skaitęs, Pantera yra turėjęs ir Elvis Presley)
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 28, 21:55
by ypatingas
SUPER
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Dec 31, 23:21
by Gedas
Lamborghini 5-95 Zagato 2014 Looksmart
Lamborghini jau keli dešimtmečiai pamėgo kurti itin mažų serijų itin brangius automobilius. Vieną iš jų padėjo sukurti žymi dizaino studija Zagato. Techniniu požiūriu tai perrengtas Lamborghini Gallardo. Viešai žinoma tik apie geltoną ir oranžinį modelį. Kalbėta, kad bus išleisti penki 5-95 Zagato vienetai, bet niekas tiksliai nežino, kiek jų iš viso užsisakė privatūs kolekcionieriai.
Pripažinsiu, kad pamačius šį modelį, pirmiausia užkabino spalva. Po pusdienio paieškų radau GT Spirit kainos pasiūlymą už 25 vnt tiražu išleistą akį kabinantį Lambo. Atrodė kaip scamas. Atkeliavusį pirmąjį kolekcijoje Looksmart modelį teko paklijuoti - ironiška, bet teko užbaigti, ko nebuvo padarę Looksmart meistrai. Modelis tikrai fantastiškai nudažytas, parinktos įvairių tekstūrų medžiagos. Atrodo iš tiesų brangiai. Kaip bebūtų, entuziazmas dėl labai brangių resin modelių atšaldytas, nes, pasirodo, kokybės problemų turi visi - net ir premium lygio. Jau kitąmet laukiu dar įdomesnio resin modelio. Bus įdomu jį palyginti su šiuo Looksmart. Gerų laimikių visiems 2021-aisiais!
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Jan 01, 15:04
by Gytis
Na, manau, kad LookSmart-o meistrus tu be reikalo nuvertini, nors ne retai paėmus jų modelius į rankas liūdna pasidaro. Bet manau, čia labiau ne meistrų, o technologinės problemos. Ypač dažnai metalinės detalės atšoka, kaip ir Neo. Kiek modeliukų betaisydamas suknisęs esu.
Bet patys modeliai tai WOW! Jei turėčiau rinktis kolekcionuoti tik vieno gamintojo modelius, tai, ko gero būtų vienas iš pretendentų. O kai rinktis nereikia, tai mano pats mylimiausias ir laukiamiausias modelių gamintojas. Tuo labiau, kad ir į svečius pas juos aš laikas nuo laiko užsuku.
Tavo Lambas, mat ir tavo modelių “pilkoje”
masėje ryškiai išsiskirs! Ir tikrai ne kaip feikinis modelis, o kaip tikro automobilio labai gera kopija. Į jį žiūrint net nekyla mintis, kad tokio automobilio negali būti. Spalvas parinkti ir modelius dažyti jie tikrai moka.
Sveikas įstojęs į LookSmart klubą! Ir beja, Su Naujais Metais!
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Jan 10, 12:34
by Gedas