Page 24 of 35

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Mar 16, 20:18
by Gedas
Daugelio tų mašinų atsiradimo istorijos panašios, bet kiekvieną iš jų turi ir unikalių momentų. Bet jau kitaip nebegaliu – prieš ilgam į lentyną patupdydas modelį, turiu paskaityti apie jį. Labai malonu, kad ne man vienam kas nors įdomu pasirodo!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Mar 20, 17:19
by Gedas
BMW M1 E26 Procar BASF 1980 Minichamps

BMW Motorsport bosas Jochenas Neerpaschas buvo užkūręs vienas iš įdomiausių lenktynių serijų, kuriose varžytis galima bet kuo... jei tai buvo BMW M1 Procar. Varžybos vyko kartu su europine Formule 1, o jų vairuotojais daugiausiai buvo tie patys F1 pilotai. 1979-aisiais jas laimėjo Niki Lauda, o 1980 metais – Nelsonas Piquet. Vėliau BMW nutarė jų nebetęsti ir koncentruotis ties Formule 1.
Iš pradžių su BMW M1 buvo planuojama dalyvauti populiariose Group 5 varžybose, tačiau jų organizatoriai pakeitė tvarką – reikėjo pagaminti net 400 vnt. Group 4 automobilių, kad būtų galima tęsti Group 5 homologaciją. Šis reikalavimas BMW buvo įvykdytas – pagaminta 400 vnt. standartinių automobilių ir 53 lenktyniniai. Taigi kol buvo gaminami homologacijai reikalingi modeliai, BMW laiko negaišo ir surengė dvejus metus trukusias Procar lenktynes.
Procar versijos mažai turėjo bendro su standartiniu M1. Kėbulas išplatintas, spoileruotas, stiklai pakeisti plastiku, ratai prisukti viena veržle, saugos lankai, viduje neliko jokios prabangos. 3,5 litro lenktyninė šešiukė pasiekė 470 AG esant 9 000 aps./min. (standartinė 277 AG). Po visų modifikacijų automobilis galėjo pasiekti 311 km/val. greitį, o nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėti per 4,3 sek. Tiesa, nors specifikacijos buvo identiškos, automobiliai buvo gaminami keliose skirtingose lenktyninių automobilių rengimo dirbtuvėse.
Mano BASF reklamą vežantį modelį vairavo Hansas-Joachimas Stuckas. Jis 1979 metais čempionate liko antras, o po metų – trečias. Nuo vaikystės BASF prekinis ženklas yra giliai įstrigęs, iki šiol hipnotizuojantis. Tad galutinai nusprendęs, kad man reikia Procar modelio, apsiribojau tik BASF paieškomis ir tik funkcinio senojo leidimo. Daug iš jų yra su apgadintomis dekolėmis, tad gerą egzempliorių sunku rasti. Bet atrodo pavyko – šįį gražų eksponatą atsisiunčiau iš Britanijos (ačiū Brexit – ar dar kam – už gerą svaro kursą). Dabar Minichamps yra perleidęs BMW M1 Procar seriją ir kaip uždaro tipo, bet jie mažiau vertinami. Greitai nesugalvoju kito tokio pavyzdžio, kad tas pats gamintojas taip būtų pasielgęs būtų išleidęs to paties mastelio funkcinį ir uždaro tipo modelį.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Mar 20, 18:49
by RobertasRR
Gedas wrote:BMW M1 E26 Procar BASF 1980 Minichamps
:rx
o kolekcijoje paprastas m1 bus?

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Mar 21, 13:46
by laurisliux
RobertasRR wrote:
Gedas wrote:BMW M1 E26 Procar BASF 1980 Minichamps
:rx
o kolekcijoje paprastas m1 bus?
Baltą Norev jau Gedas turi ;) Ir man tokio reikia, norėčiau su Warsteiner reklamomis :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Mar 21, 17:20
by RobertasRR
bendros nuotraukos palyginimui

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Mar 22, 00:56
by Gedas
RobertasRR wrote:bendros nuotraukos palyginimui
Bus bus! Šiandien buvo šalta, gal ateinančiomis dienomis pavyks :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Mar 23, 19:39
by Gedas
AUTOart reikalai. Suskaičiavau, kad pas mane jų 12 :oops:

Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 May 25, 22:06
by Gedas
Dodge Viper GTS-R #52 Sebring 1997 AUTOart

Pirmos laidos gatviniai Viper švelniai tariant negarsėjo saugiu valdymu, tačiau lenktyninė GTS-R versija pelnė net 163 pergales iš 262 startų. Niurburgringas, Daytona, Sebringas, Spa, Fuji - kažkuriais metais Viper vis tiek juose triumfuodavo. Sektis pradėjo po to, kai 1997 metais nuspręsta iš GT1 pereiti į GT2 klasę. Prie sėkmingo automobilio kūrimo prisidėjo tokios kompanijos kaip Oreca (Prancūzija) ir Reynard (Jungtinė Karalystė). Šis 52 numeriu pažymėtas Viper FIA GT lenktynėse Sebringe GT2 klasėje užėmė antrąją vietą, nusileidęs tik kitam komandos automobiliui. Įdomus faktas – kai buvo lenktyniaujama ne Amerikoje, automobilis buvo vadinamas Chrysler Viper.
Tai vienas iš kelių modelių, kurie mano kolekcijoje turi variklį priekyje, o ne gale. Tradicinių amerikietiškų lenktynių spalvų (balta-tamsiai mėlyna) autoartu pakeičiau gatvinį mėlyną su baltomis juostomis Maisto Viper GTS. Vis dėlto nors tai senas AUTOart leidimas, labiausiai prikibti galima prie pigokai atrodančių plastmasinių saugos lankų ir vairo. Visa kita net ir praėjus daugiau nei 20 metų nuo modelio išleidimo vis dar puikiai atrodo.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 02, 20:16
by laurisliux
Seni geri AA :rx :rx :rx

Puikus modelis, tik labai jau margas! :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 02, 22:31
by Gedas
laurisliux wrote:Seni geri AA :rx :rx :rx

Puikus modelis, tik labai jau margas! :D
Dėkui. Šis dar ne toks ir margas, tik trys spalvos :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 07, 09:48
by Gedas
Porsche 935 Turbo Client Private Team 1977 Exoto

935 buvo vienas iš tų kelių kartų, kai Porsche savo gerą sportinį 911 automobilį pavertė viską nubloškiančiu supersportiniu trasų monstru. 911 kėbulą išlaikęs automobilis buvo toks geras, kad 1979 metais triumfavo Le Mano absoliučioje įskaitoje, kur nugalėjo grynus prototipus. Techniškai 935 buvo lentyninė 911 (930) Turbo versija, debiutavusi 1976 metais ir atitikusi Group 5 reglamentą. Galingiausios modifikacijos pasiekė net apie 860 AG, kol 1982 metais FIA dėl dominavimo 935 tiesiog užbanino. Plokščiasnukiu (flachbau, flant nose, slant nose) 935 tapo neiškart, o po metų 1977-aisias, tačiau šis dizaino sumanymas vėliau buvo pasiūlytas ir kaip opcija eiliniams 930 Turbo modeliams. Dėl geresnio aušinimo smarkiai buvo prailginti galiniai sparnai.
Tai tik antras Exoto modelis mano kolekcijoje. Kelerius metus sektuose aukcionuose vis nesisekdavo, bet nutiko karantinas, ir pasisekė. Pasisekė ir dėl to, kad pavyko gauti labiau geidžiamos juodos (Client – Private Team in authentic Porsche black), o ne fantastinį Standox žaliai-violetinės spalvos modelį. Nepasisekė dėl paintrash’o, tačiau labai jau dažnai šis modelis nuo jo kenčia, tad reikia susitaikyti. 935 yra išleidę jau ne vienas gamintojas. Vis dėlto Exoto yra išlieka diecast klasika, kuriai nereikia raudonuoti prieš jokį naujoką.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 07, 11:00
by gintarinis
Modelio detalumas tai 10 balu ! (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 08, 12:52
by Paulius43
Wow..

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 09, 00:20
by Gytis
Stipru! (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 09, 09:35
by Kasparas
Labai detalus dugnas. 10 balų

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 09, 14:14
by Gedas
Ačiū! Iš pastarųjų gautų modelių tikrai džiaugsmo daugiausiai buvo su šiuo.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 09, 14:25
by Gedas
Porsche 911 (930) Turbo Gemballa Avalanche 1985 BoS

Akivaizdu, kad šis eklektikos kūrinys superautomobilių pasaulyje atsirado ne pademonstruoti kokius ypatingus dinaminius rodiklius, tačiau dėl išvaizdos. Neapsieita ir be variklio tobulinimo – prie jo dirbo kitas žinomas tiuningo meistras Aloisas Rufas. Standartinis 300 AG Turbo variklis po patobulinimų pasiekė 375 AG. Kalbant apie dizainą, be įspūdingo nuo stogo einančio galinio sparno, galima paminėti sumaniai paslėptas durų rankenėles, iš metalo pagamintas plačias ratų arkas bei vietoj įprastų veidrodėlių sumontuotas vaizdo kameras (1985-aisiais!; kaip naujovė tai vis dar buvo pristatoma neseniai pasirodžiusiame Audi e-tron elektromobilyje). Beje, Flatnose versijos 911 Turbo perdirbiniui klientai galėjo užsisakyti ne standartinius du pakeliamus priekinius žibintus, o net keturgubus! Nors už Avalanche nesibodėta prašyti fantastiškų pinigų (nuo 350 000 vokiškų markių), šiems automobiliai rasdavo šeimininkus – vienas iš tokių buvo Ice Ice Baby hito autorius Vanilla Ice.
Uždaro tipo BoS modelis yra tikrai labai šauniai padarytas. Kaip įprasta brendui – labai gražiai nudažytas. Apskritai modeliui neturiu jokių priekaištų.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 09, 16:52
by Gedas
Visai netyčia užmatytas kabrioletas ebėjuje: https://www.ebay.com/itm/1993-Porsche-9 ... fresh=true :o

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 09, 20:43
by gintarinis
Geresnes spalvos tokiai masinai nera ! Liuks

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Jun 09, 23:15
by Paulius43
Klasikinis-laukinis 80-uju tiuningas! Jega! Modelis tikrai geras, ir viskas tvarkinga.