Page 23 of 35
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Feb 01, 17:21
by skoonkaz
F40... Gedai neberodyk daugiau
Koks man gražus jis. Norisi ir man tik kitų modelių eilė jau susikaupė.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Feb 01, 19:27
by Gedas
skoonkaz wrote:F40... Gedai neberodyk daugiau
Koks man gražus jis. Norisi ir man tik kitų modelių eilė jau susikaupė.
Kaltas! Bet buvo mažytis pasiteisinimas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Feb 05, 14:55
by Paulius43
959 all the way!!
O mergicos ner daugiau nuotrauku?
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Feb 05, 17:49
by Gedas
Paulius43 wrote:959 all the way!!
O mergicos ner daugiau nuotrauku?
Dabar nėra. Sunku ją pagauti
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Feb 29, 08:26
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 02, 10:51
by Kasparas
Žavūs ryžikai
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 03, 00:57
by Gytis
Aha, tokios riestašiknės sakyčiau...
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 03, 16:51
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 03, 20:47
by laurisliux
Wowzers
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 04, 17:39
by Paulius43
Kaip jau minejau kitoj temoj, sitas modelis geras!
Na nera jis visai fikcinis, yra padare 1:1 modeli irgi
(as uzskaitau kaip tikra!)
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 06, 10:42
by Gedas
Paulius43 wrote:Na nera jis visai fikcinis, yra padare 1:1 modeli irgi
(as uzskaitau kaip tikra!)
Jei būtų visiška fantastika, tikrai į tokį nežiūrėčiau. Bet dabar jis užima tokią pačią statulų poziciją kaip BMW M1 Hommage ar Audi Avus. Bent jau gražūs
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 10, 14:43
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 10, 20:15
by Paulius43
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 12, 14:53
by Gedas
Ferrari F50 Koenig 1999 GT Spirit
Koenig deklaruodavo, kad jiems šventas nėra joks automobilis – gali perdaryti bet kurį. Tiesa, Ferrari F50 jie bent išoriškai pakeitė mažiausiai. Didžiausias vizualinis skirtumas – atsiradusios dvi papildomos oro paėmimo angos gale. Didesnis pakeitimas įvyko po kėbulu. Pagal Koenig tradiciją, varikliui buvo sumontuoti du turbokompresoriai ir iš esmės perdarytos išmetimo ir aušinimo sistemos. Po modifikacijų V12 išvystė 850 AG ir automobilis bent jau teoriškai galėjo pasiekti 372 km/h greitį. Palyginimui standartinio F50 galia siekė 519 AG, o maks. greitis 325 km/h. Ferrari niekada labai nedžiūgavo, kai jų automobilius perdarinėjo tretieji asmenys. Paduodavo ir į teismus, liepdavo nurankioti visus Ferrari ženklus ir pan. Dėl to ir ant šio modelio nėra logotipų su žirgu.
Kolekcijoje iki šiol teturėjau biudžetinį F50 Maisto leidimą ir ateity, kai pritrūksiu vietos, ketinu su juo atsisveikinti. Gaila, bet Kyosho nebuvo išleidę F50 versijos, o Hot Wheels Elite nėra pats geriausias jų darbas, nors kaina vis tiek siaubinga. Tad GT Spirit su šiuo modeliu, manau, labai pataikė – modelis graibstomas. Mano akimis – eilinis geras darbas už dar adekvačius pinigus.
Su F40 LM (2022)
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 12, 18:55
by Henris
Pats modelis gerulis, bet visus šituos Koenig"us, HAMANN'us kažkaip nesuprantu
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 12, 20:45
by Gedas
Henris wrote:Pats modelis gerulis, bet visus šituos Koenig"us, HAMANN'us kažkaip nesuprantu
Aš RWB nesuprantu – visiškas kičas, be jokios prasmės platūs ratai ar spoileriai. Čia bent vyrai arklių kaimenes didino
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 13, 14:15
by Gedas
Isdera Commendatore 112i 1993 CMF
Isdera Commendatore 112i buvo 1993 metais Frankfurto parodoje debiutavęs vokiečių dizainerio Eberhardo Schultzo kūrinys, pamėgdžiojantis C grupės bolidus. Dėl finansinių sunkumų be prototipo buvo pagamintas tik vienas automobilis ir tik po 6 metų (jis nuo prototipo skyrėsi įprastais veidrodėliais ir ratlankiais). Netikėta, bet 112i pavadintas Enzo Ferrari garbei - Commendatore buvo jo pravardė.
Kaip ir ankstesni Isdera darbai, superautomobilis buvo kuriamas derinant Mercedes-Benz ir Porsche agregatus. Pavarų dėžė kaip Porsche 911 Turbo, pakaba iš 928, o 6.0 V12 variklis buvo montuojamas tokiuose modeliuose kaip Mercedes-Benz C112, SL600 AMG ir Pagani Zonda S. Iš naujų technologijų Commendatore galėjo pasigirti nuo greičio automatiškai reguliuojamu pakabos aukščiu ir aerodinaminiais stabdžiais. Įspūdingai atrodė ne tik kiro sparnų tipo durys, bet ir atitinkamai kylantys variklio gaubtai. Kaip ir senajame 108i modelyje, 112i prototipe buvo periskopinis galinio vaizdo veidrodėlis ant stogo. Spidometras buvo sugraduotas iki 400 km/val., tačiau deklaruojamas greitis siekė 341 km/val. 1999-metų 112i buvo greitesnis dėl didesnio 6,9 litrų variklio – teigiama, kad Niurburgringe jis pasiekė 370 km/val.
Manoma, kad prototipo kūrimas kainavo 4 mln. eurų ir būtent per dideli kūrimo kaštai privedė prie bankroto. Už antrąjį 112i buvo sumokėta 1,5 mln. eurų, tačiau po 5 metų jis buvo Ebay aukcione perparduotas už 3 mln. „žalių“. Kad tai buvo vienas iš įspūdingesnių devyniasdešimtųjų superauotomobilių, kalba faktas, kad jis atsirado kultiniame NFS II žaidime.
Seniai šį modelį medžiojau, tačiau pirminė kaina kaip už uždaro tipo modelį man buvo per didelė. Laimei palaukti nukainavimo buvo verta ir vienas iš 300 CMF modelių nugulė pas mane kaip pirmasis 2020-ųjų pirkinys.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 13, 16:19
by RobertasRR
Isdera Commendatore 112i 1993 CMF
geras
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 13, 22:09
by CitroFriend
Įdomių ir negirdėtų padavėt, kaliega. Ir ačiū už aprašymus. Tikrai patinka paskaityti.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Mar 16, 18:33
by Paulius43
Liuks Isdera!! Nezinojau, kad 2 pagaminti buvo, kaip tik neseniai varciau Octane zurnala ten buvo straipsnis apie sita, bet nepirkau.. gal kazka butu pamineje