Page 16 of 35

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Sep 18, 19:14
by Gytis
Gedas wrote:
Gytis wrote:Tavo garažas įspūdingai pildosi! (t)
Ačiū. Kažkaip pats save pagavau, kad per greitai viskas gaunasi šią vasarą. Teks pristabdyti.
Bet dar vieną turiu. Asmeniškai ypatingesnį, bet šiek tiek vėliau parodysiu, kai turėsiu nuotraukų. Anas skaitysis kaip gimtadienio dovana sau :D
Nestabdyk! :rx

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Sep 19, 19:51
by Paulius43
Man Chironas zymiai grazesnis uz Veyrona, geras modelis! Tokiam geram apsvietime gerai ir dulkes matosi :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Sep 20, 06:28
by Gedas
Paulius43 wrote:Man Chironas zymiai grazesnis uz Veyrona, geras modelis! Tokiam geram apsvietime gerai ir dulkes matosi :D
Įdomiausia, kad tų dulkių buvo užpakuotame modelyje ir gyvai jų nesimatė :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Sep 21, 10:09
by skoonkaz
Gražus tas chiron, tik man kažkaip jei 1:18 norisi kad atsidarytu durys, kapotas, bagazine. Nors vistiek nedarineju :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Sep 21, 19:40
by Gedas
skoonkaz wrote:Gražus tas chiron, tik man kažkaip jei 1:18 norisi kad atsidarytu durys, kapotas, bagazine. Nors vistiek nedarineju :)
Brangių sealed neperku. Šis labai gera kaina nupirktas, tai labai nesiparinu. Nėra man jis kažkuo labai ypatingas iš Bugatti, tai tinka ir toks.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Sep 29, 12:10
by Gedas
Bugatti EB110 GT 1991 Autoart

Itališkas Bugatti, kurį pirmą kartą gyvai pamačiau dar paauglys viename Vokietijos atrakcionų parkų. Ten buvo ir daugiau devinto-dešimto dešimtmečių superkarų, nuo kurių negalėjau atplėšti akių. Buvo gaminamos dvi EB110 versijos: GT ir SS. GT turėjo 560 AG variklį ir daugiau komforto įrangos, o SS buvo 200 kg lengvesnis ir 40 AG galingesnis (600 AG) spartietis. Atitinkamai automobiliai galėjo pasiekti 343 ir 349 km/h maksimalų greitį ir tokie parametrai Bugatti leido skelbtis greičiausių pasaulio automobilių gamintojais. Kaip ir Veyron su Chiron atvejais. Michaelis Šumacheris buvo nusipirkęs geltoną EB110 SS modelį ir dėl to kompanija gavo labai daug teigiamos reklamos. Kaip bebūtų gaila, itališka Bugatti pasaka baigėsi bankrotu. EB110 modelio gyvavimą šiek tiek pratęsė kompanija Dauer, kuri iš likusių detalių surinkusi dar keletą egzempliorių.
Autoart leidimas išleistas prieš maždaug trejus metus. Formos atkartotos nepalyginimai tiksliau nei populiariuose Maisto ir Burago leidimuose. Sidabrinė spalva yra labiau vokiška nei mėlyna prancūziška, bet tuo pačiu gal net atrodo solidžiau.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Sep 29, 17:47
by gintarinis
Oho koks geras Bugattis , puikiai padarytas !

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Sep 30, 21:04
by RobertasRR
EB110 GT :rx (pats taikysiu į 1/43 lentyną)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Oct 03, 12:15
by Gedas
RobertasRR wrote:EB110 GT :rx (pats taikysiu į 1/43 lentyną)
Turėjau ir 1:43. Labai ilgai laukiau 1:18 progos. Vaikystės fantasy-car'as. Privalomas daiktas kolekcijoje.
gintarinis wrote:Oho koks geras Bugattis , puikiai padarytas !
Tikrai fainai padarytas.

Džiaugiuos, kad patiko ne man vienam. Dėkui!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Oct 04, 09:58
by Gedas
Įsidėsiu pas save. Veyron SS vs Chiron dragas.

Chiron greitesnis, nors trasa tikrai per trumpa :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Oct 06, 17:36
by Gedas
Ferrari LaFerrari 2013 Hot Wheels Elite

LaFerrari, arba neoficialiai F70, buvo išleistas 500 vnt. tiražu kupė kėbulu ir vėliau pasirodė 210 vnt. Apperta versijų su nuimamu stogu. LaFerrari varo 6,3 litro V12 motoras, elektrinis variklis ir KERS sistema iš F1 bolidų - bendras maksimalus galingumas siekia 963 AG. Iki 100 km/h pagreitėja per 2,4 sek., o maksimalus skelbiamas greitis kaip ir Enzo - 349 km/h, nors tikriausiai įmanoma automobilį priversti važiuoti ir greičiau. Tiesa, Ferrari „namų“ trasą LaFerrari įveikė greičiausiai iš visų iki tol serijinių automobilių. Taigi tai visavertis 288 GTO, F40, F50 ir Enzo įpėdinis.
Man tai gražiausias šiuolaikinis Ferrari modelis. Labai norėjau Elite versijos, o ne paprasto HW, nors kelerius metus vis sunkiau sekėsi sėkmingai sudalyvauti aukcionuose. Juodos spalvos modelis puikiai derės prie juodo F40, nors gal labiau norėjau balto ar geltono. Vėliau bus galima padaryti grupinių foto su kitais Ferrari. Turėtų būti gražu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Oct 10, 18:09
by Paulius43
EB110 :oops: :oops: 8-) mylimiausias superkaras kartu su Mac F1 ir 959.. Super modelis, gerai ziurisi sidabrinis! (t)

Gyva teko "ciupuneti" Mullin muziejuje USA pries pora metu (turejau lygtai kazkur nuotrauku kalna..), bet ten lygtai SS buvo (irgi sidabrinis ar pilkas), jis toks maziukas gyvai (o gal as tiesiog per aukstas :lol: )

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Oct 11, 08:32
by Gedas
Paulius43 wrote:EB110 :oops: :oops: 8-) mylimiausias superkaras kartu su Mac F1 ir 959.. Super modelis, gerai ziurisi sidabrinis! (t)

Gyva teko "ciupuneti" Mullin muziejuje USA pries pora metu (turejau lygtai kazkur nuotrauku kalna..), bet ten lygtai SS buvo (irgi sidabrinis ar pilkas), jis toks maziukas gyvai (o gal as tiesiog per aukstas :lol: )
Rašydamas savo trumpą rašinėlį apie EB110, prisiminiau, kad pas Paulių įspūdingą 1:43 jų kolekcija (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Oct 16, 18:30
by Paulius43
:mrgreen: :alus

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Dec 01, 22:35
by Gedas
Porsche 906LE 24h Le Mans 1966 Minichamps

Siaubingai lengvas, vos 600 kg stiklo pluošto bolidas, kuriuo Porsche gąsdino Ford GT40 ir Ferrari P prototipus.
LE (arba kai kur LH) pažymi, kad tai Langheck (ilgauodegis) prototipas. 1966 metų Le Mans lenktynėse šis 2.0 varikliu varomas Porsche užėmė ketvirtąją vietą, į priekį praleisdamas tik Ford GT40 II su 7.0 litrų varikliais.
Pas mane patekęs modelis turėjo daugybę defektų, kuriuos bandžiau taisyti. Dar teks grįžti kada nors, nes iš nuotraukų labai matyti, kur pripjoviau grybo. Vis dėlto labai tinka kolekcijoje į kompaniją su įpėdiniu 910-uoju ir yra smarkiai kitoks lyginant su kitais turimais modeliais savo išvaizda, tad tikrai pasiliksiu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Dec 02, 10:36
by Gedas
Ford GT-40 MK II #2 Winner 24h LeMans 1966 Shelby Collectibles

Pirmosios trys Ford GT40 kartos buvo angliškos, sukurtos Lola Mk6 pagrindu. Le Mano 24 val. varžybose Ford triumfavo ketverius metus iš eilės, bet pati įspūdingiausia pergalė buvo pirmoji 1966-aisiais, kai visas podiumas buvo paimtas antrosios kartos GT40 su 7.0 V8. 1967 triumfavo jau JAV gamybos GT40 IV su 7.0 V8, o lenktynių rengėjams sumažinus leidžiamą variklio darbinį tūrį, buvo grįžta prie pirmosios kartos GT40 su 4.9 V8 ir 1968-1969 dar dukart Ford šventė pergales. Juodąjį GT40 #2 1966-aisiais pilotavo naujazelandiečiai – garsusis Bruce McLaren ir Chris Amon.
Tai antrasis Shelby Collectibles modelis pas mane. Labai apsidžiaugiau, kad jie perleido modelius su vairu teisingoje dešinėje pusėje. Yra prie ko prikibti, bet bendrai – labai geras kainos ir kokybės santykis.
Lyginant su moderniąja 2004-ųjų Ford GT versija, dabar labai gerai matyti kaip stipriai užaugo modernūs automobiliai. Atrodo kaip kito mastelio.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Dec 02, 11:24
by skoonkaz
Stebiu šią kolekciją ir keli modeliai tikrai erzina :) Reikia ir man, bet nesinori nukrypti nuo Audi temos. Beje Porsche labai įdomus modelis (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Dec 02, 12:31
by Gedas
Ačiū!

Šiaip gi galima pritempti kokį mažiau tinkantį modelį į kolekciją. Sunku nepiktnaudžiauti, ypač po pirmo sulaužytos taisyklės karto :oops:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Dec 03, 14:17
by CitroFriend
Labai įdomiai žiūris kniedės.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Dec 03, 19:19
by Gedas
CitroFriend wrote:Labai įdomiai žiūris kniedės.
Išryškėjo jos fotkėse. Vis kitaip. Man gražu.