Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2016 Apr 03, 22:17
Lamborghini LP5000 Prototype - PremiumX
1971 metais, Ženevos automobilių parodoje, Lamborghini pristatė įspūdingąjį Countach LP5000, kuris dar vadinamas LP500. Šis žymėjimas buvo parinktas dėl to, kad jo gale buvo sumontuotas 5 L V12 variklis. LP5000 variklio, pavarų dėžės ir diferencialo gamybai buvo panaudota daug magnio, siekiant sumažinti svorį. Deja šis variklis neišlaikė net pirmųjų rimtesnių testų, ir jo teko atsisakyti, todėl į vėlesnius prototipus buvo sumontuotas 4 L darbinio tūrio V12 variklis.
Už inžinerinę dalį Lamborghini buvo atsakingas Paolo Stanzani. Automobilio dizainą kūrė Marcello Gandini su Bertone dizaino namais. Šio automobilio dizainas buvo tikrai išskirtinis, vien ko vertos į viršų atsidarančios durys. Šis automobilis buvo pradininkas pleišto formos kėbulo dizaino, kuris veliau tapo labai populiarus sportinių automobilių tarpe. Piedmontese dialekte žodis Countach reiškė kažką panašaus kaip: nuostabus – stulbinantis - stebinantis. Daug kas manė, jog tai vienkartinis prototipas, bet jie klydo. Vos tik buvo pristatytas LP5000, į Lamborghini pradėjo plūsti pageidavimai, serijiniui modeliui įsigyti. Lamborghini dar net nebuvo tikri, kad modelis bus gaminamas, bet pamatę kiek yra norinčių įsigyti Countach, priėmė sprendimą - pagaminti nedidelę seriją automobilių.
Countach buvo suprojektuotas taip, kad pilnai galėjo būti paleistas serijinei gamybai. Ir labai greitai po LP400 debiuto, buvo nuspręsta nutraukti Miura modelio gamybą, ir perduoti vadžias naujųjam įmonės flagmanui.
LP5000 prototipas buvo tipiškas, parodai paruoštas modelis. Prietaisų skydelyje nebuvo įprastų analoginių ciferblatų, vietoje jų buvo sumontuoti eksperimentiniai elektroniniai prietaisai. Vėliau Bob Wallace testuojant LP500 modelį, visi jie buvo pakeisti į standartinius analoginius prietaisus. Parodoje pristatytas LP5000 buvo ryškiai geltonos spalvos. Būtent šio automobilio gyvenimas buvo labai neilgas ir sunkus. Norint paruošti naują modelį serijinei gamybai, pirmasis parodinis prototipas buvo ne kartą modifikuotas. Siekiant užtikrinti geresnį variklio aušinimą, buvo pritaisytos didžiulės oro paėmimo angos. Vėliau savo gyvavimą LP500 baigė smūgio į sieną testu, kuris buvo atliktas MIRA Anglijoje.
Po šio modelio sudaužymo, buvo pagaminti dar 2 prototipai, kurie buvo skirti testavimams, prieš gamybai pristatant serijinę versiją. Antrasis prototipas buvo raudonos spalvos, ir jau labiau panašus į vėliau pristatytą LP400. Šis prototipas buvo labai sunkiai bandomas lenktynių trąsoje. Su juo buvo bandomos ir įvairios valytuvų modifikacijos, važiuojant dideliu greičiu.
O štai trečiasis prototipas buvo skirtas paskutiniams potepiams iki pristatant galutinę versiją. Šis žalios spalvos modelis net buvo pristatomas Lamborghini Countach lankstinukuose, kur vėliau buvo patalpinta kita, serijinio modelio nuotrauka. Ant žaliojo modelio buvo sumontuotas vienas valytuvas, kaip ir ant serijinės versijos, šiek tiek pažemintas priekinis bamperis, sumontuoti papildomi žibintai. Abiejuose vėlesniuose prototipuose, buvo sumontuoti 4 L varikliai, tokie kokie buvo ir pirmuosiuose serijiniuose modeliuose LP400.
1971 metais, Ženevos automobilių parodoje, Lamborghini pristatė įspūdingąjį Countach LP5000, kuris dar vadinamas LP500. Šis žymėjimas buvo parinktas dėl to, kad jo gale buvo sumontuotas 5 L V12 variklis. LP5000 variklio, pavarų dėžės ir diferencialo gamybai buvo panaudota daug magnio, siekiant sumažinti svorį. Deja šis variklis neišlaikė net pirmųjų rimtesnių testų, ir jo teko atsisakyti, todėl į vėlesnius prototipus buvo sumontuotas 4 L darbinio tūrio V12 variklis.
Už inžinerinę dalį Lamborghini buvo atsakingas Paolo Stanzani. Automobilio dizainą kūrė Marcello Gandini su Bertone dizaino namais. Šio automobilio dizainas buvo tikrai išskirtinis, vien ko vertos į viršų atsidarančios durys. Šis automobilis buvo pradininkas pleišto formos kėbulo dizaino, kuris veliau tapo labai populiarus sportinių automobilių tarpe. Piedmontese dialekte žodis Countach reiškė kažką panašaus kaip: nuostabus – stulbinantis - stebinantis. Daug kas manė, jog tai vienkartinis prototipas, bet jie klydo. Vos tik buvo pristatytas LP5000, į Lamborghini pradėjo plūsti pageidavimai, serijiniui modeliui įsigyti. Lamborghini dar net nebuvo tikri, kad modelis bus gaminamas, bet pamatę kiek yra norinčių įsigyti Countach, priėmė sprendimą - pagaminti nedidelę seriją automobilių.
Countach buvo suprojektuotas taip, kad pilnai galėjo būti paleistas serijinei gamybai. Ir labai greitai po LP400 debiuto, buvo nuspręsta nutraukti Miura modelio gamybą, ir perduoti vadžias naujųjam įmonės flagmanui.
LP5000 prototipas buvo tipiškas, parodai paruoštas modelis. Prietaisų skydelyje nebuvo įprastų analoginių ciferblatų, vietoje jų buvo sumontuoti eksperimentiniai elektroniniai prietaisai. Vėliau Bob Wallace testuojant LP500 modelį, visi jie buvo pakeisti į standartinius analoginius prietaisus. Parodoje pristatytas LP5000 buvo ryškiai geltonos spalvos. Būtent šio automobilio gyvenimas buvo labai neilgas ir sunkus. Norint paruošti naują modelį serijinei gamybai, pirmasis parodinis prototipas buvo ne kartą modifikuotas. Siekiant užtikrinti geresnį variklio aušinimą, buvo pritaisytos didžiulės oro paėmimo angos. Vėliau savo gyvavimą LP500 baigė smūgio į sieną testu, kuris buvo atliktas MIRA Anglijoje.
Po šio modelio sudaužymo, buvo pagaminti dar 2 prototipai, kurie buvo skirti testavimams, prieš gamybai pristatant serijinę versiją. Antrasis prototipas buvo raudonos spalvos, ir jau labiau panašus į vėliau pristatytą LP400. Šis prototipas buvo labai sunkiai bandomas lenktynių trąsoje. Su juo buvo bandomos ir įvairios valytuvų modifikacijos, važiuojant dideliu greičiu.
O štai trečiasis prototipas buvo skirtas paskutiniams potepiams iki pristatant galutinę versiją. Šis žalios spalvos modelis net buvo pristatomas Lamborghini Countach lankstinukuose, kur vėliau buvo patalpinta kita, serijinio modelio nuotrauka. Ant žaliojo modelio buvo sumontuotas vienas valytuvas, kaip ir ant serijinės versijos, šiek tiek pažemintas priekinis bamperis, sumontuoti papildomi žibintai. Abiejuose vėlesniuose prototipuose, buvo sumontuoti 4 L varikliai, tokie kokie buvo ir pirmuosiuose serijiniuose modeliuose LP400.