Page 2 of 6
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2013 Nov 13, 21:44
by Devilbullet
Lamborghini Jalpa 1981 - Minichamps
Šį sportinį automobį Lamborghini gamino nuo 1981 iki 1988 m. Šis modelis buvo „sušvelninta“ modelio Silhouette versija ir pakeitė pastarąjį Lamborghini modelių gamoje. Automobilis kainavo ženkliai mažiau nei to meto flagmanas Countach ir buvo sukurtas tų pačių Bertone dizaino namų. Lyginant su Countach, Jalpa buvo daug lengviau valdomas, automobilyje buvo geresnis kelio matomumas bei jis daug sklandžiau buvo naudojamas mažu greičiu esant lėtam eismo srautui. Tradiciškai automobilio vardas buvo parinktas pagal kovinių bulių veislės pavadinimą. Jalpoje buvo įmontuotas iš Silhouette paveldėtas, 3,5 litrųV8 variklis su dvigubu pridėtiniu velenu. Variklio versija naudojama Jalpa modelyje išvystydavo 255 AG. Lamborghini deklaravo jog automobilis iki 100 km/h įsibėgėja per 6 sekundes, o 160 km/h pasiekia per 19.1sekundžių, maksimalus greitis 234 km/h. Tačiau gerą vardą turintis autožurnalas „Classic & Sports Car magazine“ mėgindami automobilį pasiekė tokius rezultatus: 100 km/h per 6,8 sekundes, o 160 km/h per 16 sekundžių. Pirmieji modeliai kurie buvo gaminami iki 1984 m. turėjo juodo plastiko pamperius, variklio dagčio gaubtą, bei oro paėmimo angas, bei iš Silhouette perimtas lempas gale. Nuo 1984 m. juoda plastiko spalva buvo pakeista į spalvą pagal kėbulą, gale buvo įmontuotos apvalios lempos.
1988 m. mažėjant modelio pardavimas, to meto įmonės savininkas koncernas Chrysler, nusprendė nutraukti modelio gamybą. Nepaisant šio sprendimo Jalpa buvo sėkmingiausiai Lamborghini parduotas modelis kuris turėjo V8 variklį. Buvo parduota 410 automobilių.
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2013 Nov 13, 22:14
by CitroFriend
Nuotraukos gerėja
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2013 Nov 13, 22:44
by Henris
.
Įdomus modelis, turbūt ir nematytas ankščiau.
CitroFriend wrote:Nuotraukos gerėja
+1
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2013 Nov 13, 23:58
by Gytis
Antikinis Gallardo
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Jan 26, 23:04
by Devilbullet
2008 Lamborghini - Gallardo LP 560-4 - AutoArt
2008 Lamborghini Gallardo LP 560-4 - Norev
Pristatytas 2008 metais Ženevos automobilių parodoje LP 560-4 turėjo keletą reikšmingų pakeitimų, tai buvo nauja modelio karta. Visų pirma, jis turėjo naują 5,2 L V10 variklį kuris išvystydavo 552 AG. Taip pat turėjo naują tiesioginio degalų įpurškimo sistemą, kuri leido padidinti variklio efektyvumą, ir sumažinti kuro sąnaudas bei CO emisiją net 18 procentų. Automobilis turėjo ir stilistinių dizaino pakeitimų, kurie buvo įkvepti naujųjų Murcielago LP 670 ir Reventon.
Naujasis variklis buvo galingesnis 39 AG. Jis buvo komplektuojamas su dviem skirtingomis pavarų dėžėmis. Mechanine 6 pavarų dėže, bei automatine 6 pavarų dėže E-gear. Palengvėjas 20 Kg, su visomis naujovėmis, automobilis buvo pajėgus 0-100 km/h pasiekti per 3,7 sekundės, 0-200 km/h per 11,8 sekundės, o didžiausias pasiekiamas greitis buvo 325 km/ h.
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Jan 26, 23:10
by Gerb.Zigmas
R8 brolis
P.S. Foto labai "baltos"
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Feb 06, 17:02
by Devilbullet
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Feb 06, 17:03
by Devilbullet
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Feb 06, 19:17
by Henris
Silhouette
P.S. nuotraukos gražios, bet baltiem ir pilkiem modeliam reikia kito fono, nes žiauriai susilieja su fonu ypač balti.
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Feb 23, 18:34
by zheniax
grazus auto....ar jau visus lamborgini surinkai?
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Feb 23, 23:14
by Devilbullet
Ne, dar tikrai nemažai yra modelių, kuriuos turiu turėti kolekcijoje, yra daug to paties pavadinimo modifikacijų, taip pat prisideda konceptai, todėl dar manau ne vienerius metus pildysiu kolekciją. Žinoma idealiai visko surinkti ko gero nepavyks, bet bent žinomiausius modelius pamėginsiu turėti lentynoje.
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Feb 28, 18:32
by Paulius43
Andriau, matei nauja italiska zurnalkiu kolekcija apie Lamborghini?? Yra visi konceptai diecaste uz keliolika euruku
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Feb 28, 19:59
by Devilbullet
Labas, jau kokie 3 mėnesiai stebiu tą seriją, bėda ta kad jie nesiunčia į Lietuvą. Apskritai tik Italijoje prekiauja, o perpardavėjas po 20 euru prašo, už vieną, ir dar siuntimas, tai todėl ir nepapildžiau jais kolekcijos, o buvau pasiryžęs visus konceptus iš ten susipirkti po truputį.
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Feb 28, 22:20
by Paulius43
Tai turek kantrybes ir pora metu palauk, atpigs ir susimedziosi per ebay.
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Feb 28, 23:10
by Devilbullet
Dar turiu vilties, kad išleis kitoje šalyje, tik norėtūsi, kad kokybė liktų tokia pat kaip šios pirmos serijos. Ir kaip ir sakai atsirast turėtų Ebay po kurio laiko už panašią į leidėjo kainą. Lauksiu nekantriai.
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Apr 16, 16:17
by Devilbullet
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Aug 27, 13:24
by Devilbullet
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Nov 03, 10:29
by Devilbullet
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Nov 03, 10:30
by Devilbullet
Lamborghini LM002 - Minichamps
Lamborghini LM002 buvo pirmasi visureigis kurį gamino Lamborghini nuo 1986 iki 1993 metų. Garsėjančiam kaip sportinių superautomobilių gamintojui, Lamborghini tai buvo neįprastas gaminys. Beja tai buvo pirmasis šio gamintojo modelis varomas visais keturiais ratais.
Modelio istorija prasidėjo, kaip visureigio skirto USA kariuomenei, bet pagrindiniai jo pirkėjai, tiketasi, galėjo tapti naftos gavybos ir paieškos įmonės. 1977 metais įmonė sukūrė modelį kuris turėjo kodinį pavadinimą "Cheetah". Pirmasis modelis turėjo Chrysler V8 variklį, kuris buvo sumontuotas gale. Gaila, bet pirmasis modelis taip ir nebuvo išmegintas USA armijos, tik pristatytas armijai, modelį kūrusio Rodney Pharis. Vėliau šis konceptas buvo parduotas USA įsikūrusiai įmonei Teledyne Continental Motors. Tai Lamborghini paskatino tęsti projektą numeriu LM001, kuris buvo labai panašus į "Cheetah", bet turėjo AMC V8 variklį.
Tęsiant projektą, buvo nuspręsta perkelti automobilio variklį į priekinę dalį, nes gale sumontuotas variklis, sukelia per daug neigiamų faktorių visureigio valdymui. Todėl naujas modelis buvo suprojektuotas su pakeista važiuokle ir V12 varikliu, pasiskolintu iš Countach modelio, kuris buvo sumontuotas priekyje. Po ilgų bandymų ir patobulinimų modelis gavo LM002 pavadinimą. Išbaigtas modelis buvo pristatytas Briuselio automobilių parodoje 1986 metais, ir gavo "Rambo-Lambo" pravardę. Civiliams skirtas modelis turėjo pilną Luxury paketą. Jame buvo pilna odos apdaila, tonuoti elektra valdomi langai, oro kondicionierius, bei puikios kokybės garso aparatūrą montuojamą į stogo konsolę. Lamborghini specialiai šiam modeliui užsakė įmonės Pirelli pagaminti Run-Flat tipo padangas Pirelli Scorpion. Padangos buvo siūlomos dviejų skirtingų protektoriaus raštų. Vienos buvo skirtos mišriam naudojimui, kitos tik ant smėlio. Pastarosios buvo pagamintos taip, kad galėtų praktiškai tuščiomis padangomis išlaikyti tempą bei vairavimo savybes ir gabenti didelį svorį. LM002 buvo įmontuotas 290 litrų degalų bakas.
1988 metais Lamborghini suformavo komandą inžinierių, kurie turėjo paruošti LM002, kad šis galėtų dalyvauti “Paris Dakar Rally”. Komanda modeliui pritaikė įpatingą “dietą”, sumontavo apsauginius vamzdžius, įdėjo specialius Plexiglas stiklus, įdiegė intuityvią GPS sistemą skirtą raliui, atliko važiuoklės ir variklio patobulinimų kurie leido LM002 išvystyti 600 AG. Finansavimas šiam projektui buvo nutrauktas dar nesudalyvavus, pirminiame plane numatytame,“Paris Dakar Rally”. Bet divejuose raliuose buvo spėta sudalyvauti Egipte ir Graikijoje. Abu kartus vairavo Sandro Munari.
Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2014 Nov 03, 10:58
by Julius3
Geras papildymas