Re: Andriaus Lamborghini garažas
Posted: 2016 May 19, 10:02
Lamborghini Diablo VT-R Roadster– WhiteBox
1997 metais Lamborghini pagamino Diablo Roadster VT-R kuris buvo skirtas vienam čempionatui. Šis automobilis buvo pagamintas VT modelio MY1995 pagrindu, bet esminis skritumas buvo, kad jis buvo varomas tik galiniais ratais. Modelyje buvo sumontuotas gamykliškai modifikuotas V12 variklis kuris išvystė 540 AG. Šis Diablo VT-R pasiekdavo 335 km/h greitį. Automobilis buvo gaminamas kaip SV-R modelio įpėdinis, tačiau nors buvo gaminamas VT pagrindu, jis ženkliai skyrėsi nuo standartinio VT Roadsterio. Vietoje priekinių žibintų buvo sumontuotos oro paėmimo angos, viduje buvo sumontuota tik viena sportinė sodynė. Didžiulės papildomos oro paėmimo angos buvo sumontuotos ant variklio dangčio, iš karto virš vairuotojo sodynės, ir kitoje pusėje, kur sodynės nebuvo. Dėl šios priežasties nebuvo kur tvirtinti nuimamos stogo dalies. Todėl jos apskritai buvo atsisakyta.
Dalyvavimas Lamborghini čempionate turėjo kainuoti didžiulius pinigus, tačiau vėliau, jam pasibaigus, Diablo VT-R modelis turėjo tapti vairuotojo nuosavybe. Be to, dar butų pristatomas rinkinys, kuris padėtų automobilį paversti bendro naudojimo keliams skirtu Diablo su galingesniu varikliu. Arba paversti jį į modifikuotą GT klasės bolidą.
1997 metais Lamborghini pagamino Diablo Roadster VT-R kuris buvo skirtas vienam čempionatui. Šis automobilis buvo pagamintas VT modelio MY1995 pagrindu, bet esminis skritumas buvo, kad jis buvo varomas tik galiniais ratais. Modelyje buvo sumontuotas gamykliškai modifikuotas V12 variklis kuris išvystė 540 AG. Šis Diablo VT-R pasiekdavo 335 km/h greitį. Automobilis buvo gaminamas kaip SV-R modelio įpėdinis, tačiau nors buvo gaminamas VT pagrindu, jis ženkliai skyrėsi nuo standartinio VT Roadsterio. Vietoje priekinių žibintų buvo sumontuotos oro paėmimo angos, viduje buvo sumontuota tik viena sportinė sodynė. Didžiulės papildomos oro paėmimo angos buvo sumontuotos ant variklio dangčio, iš karto virš vairuotojo sodynės, ir kitoje pusėje, kur sodynės nebuvo. Dėl šios priežasties nebuvo kur tvirtinti nuimamos stogo dalies. Todėl jos apskritai buvo atsisakyta.
Dalyvavimas Lamborghini čempionate turėjo kainuoti didžiulius pinigus, tačiau vėliau, jam pasibaigus, Diablo VT-R modelis turėjo tapti vairuotojo nuosavybe. Be to, dar butų pristatomas rinkinys, kuris padėtų automobilį paversti bendro naudojimo keliams skirtu Diablo su galingesniu varikliu. Arba paversti jį į modifikuotą GT klasės bolidą.