Page 37 of 37

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Dec 16, 09:22
by Gedas
Henris wrote: 2024 Dec 10, 12:30 Gera Ferma (t)
Manau dar BARCHETTA tiktų į kompaniją.
Yra skaudulys dėl šito, kad neėmiau savo laiku. Dabar sunku rasti už adekvačią kainą ir tinkamos spalvos.

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Jan 02, 21:56
by Henris
Gedas wrote: 2024 Dec 16, 09:22 Yra skaudulys dėl šito, kad neėmiau savo laiku. Dabar sunku rasti už adekvačią kainą ir tinkamos spalvos.
Aš taip pat turiu kelis skaudulius, apie kuriuos stengiuosi nebegalvoti
Šiandieną vieną skaudulį truputį apmalšinau, kad nevirstų dar didesniu :D

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Jan 06, 09:47
by Gedas
Henris wrote: 2025 Jan 02, 21:56
Gedas wrote: 2024 Dec 16, 09:22 Yra skaudulys dėl šito, kad neėmiau savo laiku. Dabar sunku rasti už adekvačią kainą ir tinkamos spalvos.
Aš taip pat turiu kelis skaudulius, apie kuriuos stengiuosi nebegalvoti
Šiandieną vieną skaudulį truputį apmalšinau, kad nevirstų dar didesniu :D
Labai laukiam, kokią čia operaciją pavyko padaryti :roll:

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Jan 08, 13:52
by Gedas
Venturi 400 GT Phase 2 1994 Ottomobile

Venturi 400 GT yra tikriausiai vienas iš nedaugelio tikrų sportinių prancūziškų automobilių, kurie iš tiesų lenktyniavo trasose ir dar buvo parduodami privatiems klientams. Nuo 1994 iki 1997 metų šių automobilių buvo pagaminta mažiau nei 100 vienetų: tik buvo 15 keliams skirtų versijų ir net 73 buvo parengti lenktynėms. Vėliau dalis lenktyninių versijų buvo perdaryta į gatvines. Savo dizainu automobilis primena to meto Ferrari modelius, nors jų gerbėjai dėl to labai širsta. Panašumų su F40, 348, ar F355 tikrai galima rasti. Su 408 AG 3.0 V6 turbo varikliu prancūziškas superkaras galėdavo pasiekti 290 km/h maksimalų greitį, o nuo 0 iki 100 km/h pagreitėti per 4,1 sek. Phase 2 modelių iš viso buvo pagaminta tik trys vienetai. Jie skiriasi savo priekiniu buferiu ir galiniais žibintais.
Ottomobile išleido jau antrą Phase 2 variantą. Tradicinis resininis darbas, nėra prie ko labai kabinėtis. Blue Atlantique spalva nudažytas modeliukas pasirodė dailesnis už keleriais metais anksčiau išleistą raudonąjį. Dabar reikėtų sumedžioti Phase 1 modelį arba sulaukti naujo leidimo kita spalva. Kartu su turimu Trophy modeliu būtų surinkta visa Venturi 400 trijulė.

Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Jan 09, 13:47
by Gedas
Honda NSX Mugen 1993 Ottomobile

NSX atsirado 1990-aisiais kaip japoniškas atsakas įsitvirtinusiems europiniams sportiškiems automobiliams. Priklausomai nuo rinkos pardavinėtas su Acura arba Honda ženkliukais NSX sulaukė didelės sėkmės. Prie kūrimo prisidėjo ir Formulės 1 čempionas Ayrtonas Senna. Japonų tiuningo firma Mugen, tęsdama sąsajas su autosportu, pristatė išvaizda ir dinaminėmis savybėmis patobulintą variantą. Buvo perdaryta automobilio išvaizda, atsirado galinis spoileris, F-1 įkvėptas variklio dangtis, užmontuoti unikalūs ratlankiai.
Otto išleistas Formula Red spalvos modeliukas gavosi tikrai puikus. Man jis dera prie lenktyninės NSX versijos. Pradedu gailėtis neįsigijęs prancūziško tiuningo mačiusios NSX versijos, kurią Otto išleido šiek tiek anksčiau, nors ji estetiškai ne tokio skoninga kaip Mugen.

Image
Image
Image
Image
Image
***
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: 2025 Jan 10, 13:52
by Gedas
Alfa Romeo 33 Coupè Stradale 1967 D Telaio 111 1967 Laudoracing

Vienas iš gražiausių septintojo dešimtmečio automobilių buvo klientui pateiktas neįprastos karališkosios mėlynos spalvos. 75033.111 numerio važiuoklei buvo sumontuotos Agusta sraigtasparnio stiliaus sėdynės ir peleninė tarp jų. Vis dėlto būtent šis modelis vėliau buvo perdažytas raudonai ir nusėdo slaptoje kolekcijoje Japonijoje, tačiau prieš kelerius metus buvo restauruotas ir jam grąžinta originali mėlyna spalva.
Tai jau ketvirtas dervinis Laudoracing leidimas ir jie šią versiją žymi D raide. Trumpai - puikus modeliukas su daug smagių chromuotų detalių ir kitų smulkmenų.



Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Jan 11, 17:21
by Henris
Geras papildymas. NSX labai patiko.
Ir garažas gerulis (t)

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Jan 22, 13:49
by Gedas
Ford GT40 mkIII 1966 Cult

Viešiesiems keliams skirtas Ford GT40 MkIII buvo parodymas, kad Ford gali gaminti ne tik Le Mane triumfuojančius automobilius, bet ir varžytis prabangių superautomobilių rinkoje. Mk III buvo pagaminamas Mk I pagrindu su 4,74 L varikliu, kurio galia buvo sumažinta iki 310 AG (228 kW). Iš viso buvo pagaminti septyni automobiliai. Jiems buvo kilstelėti žibintai (dėl JAV standartų), dėl bagažinės padidinta galinė dalis, sumontuoti minkštesni amortizatoriai, centre sumontuota pavarų svirtis ir, aišku, tiems laikams - peleninė. Kaip rašė to meto spauda, rodos, dizaino skirtumai nuo lenktyninių modelių buvo nedideli, bet pirkėjai juos pastebėjo ir galbūt dėl to šis modelis nesulaukė didesnės komercinės sėkmės.
Ilgai svajojau apie šį Cult išleistą modeliuką. Pats dervinis modelis tikrai yra puikus. Ieškojau būtent šios išskirtinės spalvos (kol kas išleistos keturios). Visgi gavau brokuotą modelį (mano nelaimei, pastebėjau broką vėlai, modelis jau praktiškai visur išparduotas) ir vis dar laukiu pakaitinės dalies. Tikiuosi, greitai ją gausiu ir modelį galėsiu rodyti iš visų pusių.

Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Jan 22, 13:53
by Gedas
Henris wrote: 2025 Jan 11, 17:21 Geras papildymas. NSX labai patiko.
Ir garažas gerulis (t)
Ačiū! Honda tikrai pavyko, o garažas labai paprastutis - vos pora įlaminuotų atspausdintų lapų :)

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Jan 23, 13:52
by Gedas
Bugatti Veyron L’Edition Centenaire “Jean-Pierre Wimille” 2009 Minichamps

Vos keturių skirtingų spalvų Veyron serija buvo išleista paminėti keturis praėjusio šimtmečio pradžios lenktynininkus iš skirtingų šalių. Mėlynasis buvo skirtas prancūzui Jean-Pierre Wimille.
Šis seno leidimo pirkinys buvo labai spontaniškas. AUTOart taip pat buvo išleidę analogišką versiją, kur vietoj sidabrinės spalvos naudojo kažką panašaus į chromavimą, bet šis dažų būdas turėjo daug broko. Minichamps nudažymas sidabriniais dažais liūdina dėl atspalvio neatitikimo, tačiau yra saugesnis pasirinkimas. Kaip bebūtų, tokie modeliai yra dabar vieni geriausiu kainos ir kokybės santykių antrinėje rinkoje. Modelio daug už sąlyginai ne daug pinigų. Visai smagus papildymas prie kitų turimų Veyron.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Apr 19, 14:27
by Gedas
Koenigsegg Regera 2018 GT Spirit Grey Asia Exclusive

Regera pasirodė 2015 metais kartu su Agera RS modeliu ir taip maža Koenigsegg hyperautomobilių kompanija vienu metu galėjo pasiūlyti du modelius. Regera buvo "ekologiškas" - tai įkraunamas hibridas. Nuo 2016 iki 2022 metų pagaminti 85 šio modelio automobiliai. 2019 metais Regera pasiekė 0–400–0 km/h serijinių automobilių greitėjimo ir stabdymo rekordą – 31,49 sek.
Spontaniškas pirkinys. Sakiau, kad GT Spirit leidžiamų Koenigsegg privengsiu. Vis dėlto matydamas, kad AUTOart su naujais leidimais nelepina, o kiti brangūs resin leidimai irgi ne be trūkumų, matyt, teks pakeisti nuomonę ir pradėti juos rankioti, kad ir kaip jiems trūktų karbono detalių. Šis modeliukas yra šiek tiek rečiau pasitaikantis Azijos rinkai skirtas leidimas su, berods, Ghost paketu.

Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Apr 19, 14:50
by Gedas
Mercedes-AMG ONE Motorsport-Stylingpaket STAR in AMG Hyper Black 2022 NZG

Formula 1 technologijų pagrindu sutvertas Mercedes-Benz hiperautomobilis pirmą kartą buvo parodytas 2017 metais. Prireikė net penkerių metų, kol iš prototipo jis virto serijiniu. Tikriausiai neatsitiktinai tarp žinomų ONE savininkų yra keleri Formulės-1 lenktynininkai: Lewis Hamilton, David Coulthard, Nico Rosberg ir Valtteri Bottas.
Šį modelį yra išleidę keli brangūs dervinių modelių gamintojai. Kolekcionierių užsienyje atsiliepimai apie juos yra ne iš pačių geriausių. Tad saugesnis variantas yra rinktis NZG gamintą dylerinį leidimą, kurio kokybė tikriausiai prilygtų Bburago Signature lygio dabartiniams Ferrari leidimams. Deja, nei vieno – nei seno, nei naujo – Bburago kolekcijoje neturiu, tad tiesiogiai palyginti negaliu. Tačiau taip, kaip atkartota karbono tekstūra - būtent nauji Bburago modeliai pirmiausia šauna į galvą. Nieko labai blogo apie modeliuką pasakyti negaliu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2025 Apr 19, 15:27
by Gedas
Ferrari FXX Evoluzione 2007 Hot Wheels Elite

Ferrari FXX Evoluzione tik minimaliai skiriasi nuo „paprasto“ FXX: dažymas, veidrodėliai, spoilerio sparneliai, salono rodikliai. Atmosferinis V12 variklis generuoja 800 AG ir 690 Nm. Tai nebuvo viešo eismo keliams skirtas automobilis - klientai jį galėjo naudoti tik uždarose trasose.
Šis detalesnės Elite serijos modelis buvo labai ilgai norų sąraše. Geras senas metalas su pakankamai įdomių atkartotų detalių. Po dešimtmečio Ferrari atnaujino licenciją Mattel, tai gal bus Hot Wheels Elite Ferrari naujienų ir 1:18 mastelyje? Pažiūrėsime.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
***
Image
Image
Image