Page 36 of 37

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Jun 05, 12:10
by Gedas
Pagani Zonda Cinque Coupe Verde Firenze 2009 Almost Real
Mercedes-Benz 7.3L V12 | 678PS | 499kW | 780Nm | 3,4s | 350kmh | 1210kg

Zonda Cinque (itališkai penki) turėjo būti paskutinis „gatvinis“ Zonda leidimas, pagamintas pagal lenktyninę Zonda R. Pavadinime užkoduota kiek iš viso Cinque buvo pagaminta - tik penkios. Cinque modelis buvo sukurtas Pagani atstovo Honkonge užsakymu.
Skirtumai nuo kitų Zonda variantų buvo naujoji 6 laipsnių automatizuota mechaninė pavarų dėžė, dėl kurios įsibėgėjimo 0–100 km/h laikas susitraukė iki 3,4 sekundės. Siekiant padidinti medžiagos stiprumą ir standumą, Cinque taip pat gavo ypatingesnį anglies pluoštą, pavadintą „carbo-titanium“, kuriame yra įpinto titano. Pakaboje buvo naudojami magnio ir titano komponentai, o 7,3 l variklio galia ir sukimo momentas buvo padidinti iki 678 AG (499 kW) ir 780 Nm.
Pirmiausia Almost Real išleido reprezentacinę baltą Cinque versiją, kurią kažkada buvo pagaminęs ir biudžetinis Motormax gamintojas. Nuojauta neapgavo, kad vėliau turėjo pasirodyti ir kitos spalvos – oranžinė ir žalia, panaši į Lamborghini. Nors teko palaukti žalios spalvos modelio išleidimo – kantrybė atsipirko. Kolekcionieriai gavo fantastišką modelį visomis prasmėmis – puikiai atrodantį, kokybišką ir smulkmeniškai atkartotą. Almost Real tikrai pavarė – gavosi toks pat geras produktas, kaip ir prieš kelerius metus pasirodžiusi to paties gamintojo Zonda F.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
***
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Jun 05, 12:58
by Gedas
Ferrari F40 Competizione Nardo Grigio 1989 GT Spirit
Ferrari 2.9L V8 biturbo | 1000PS | 735kW | na Nm | na s | na kmh | na kg

Pernai 1989 metų gamybos Ferrari F40 buvo parduotas Barrett-Jackson aukcione Skotsdeile už 2,75 mln. JAV dolerių sumą.
Šio F40 (šasi nr. 80782) istorija prasidėjo 1989 m. lapkritį, kai jis buvo pristatytas naujas Ferrari atstovui Nyderlanduose Kroymans Automotive. Po 3 metų jį lenktynėms perdarė Peteris van Erpas iš Cavallino Tuning ir perdažė geltona spalva. Automobilis lenktyniavo 1993 ir 1994 m. sezono lenktynėse ir vėliau buvo parduotas Dutch Racing Promotions. Dešimtojo dešimtmečio viduryje buvo atlikti reikšmingi variklio atnaujinimo darbai kartu su Michelotto, po kurių V8 su dviem turbokompresoriais galėjo pasiekti daugiau nei 700 AG. Automobilis ir toliau buvo mechaniškai tobulinamas lenktynėms ir varžėsi 1998 metų sezone, kuomet priklausė Ferrari kolekcionieriui Micheliui Oprey.
Iš kitų F40, šiandien šis egzempliorius išsiskiria Nardo pilka spalva, juodais ratais su centriniu užraktu bei unikaliu priekiniu gaubtu, kuriame matyti degalų užpylimo dangtelis. Šoniniai veidrodėliai pakeisti į minimalistinius, o galinis sparnas pakeistas į aštresnį atakos kampą turintį anglies pluošto gaminį.
Viduje pora anglies pluošto mėlynų lenktyninių sėdynių, raudoni „Sabelt“ saugos diržai, pavarų svirtis ir paprastas trijų stipinų vairas. Teigiama, kad variklis gali būti sureguliuotas, kad pasiektų 1000 AG, t. y. dvigubai daugiau nei pasižymėjo standartinis F40.
Dar kol kas spėju grabalioti sparčiai leidžiamus F40 GT Spirit leidimus. Prisišnekėjau prieš kelerius metus, kad galėtų jų būti daugiau. Panašu, kad GT Spirit nesustoja ir dar šiais metais turėtų būti naujas wide body LBWK leidimas. Iki nepriekaištingo dervinio Nardo Grigio leidimo modeliukui trūksta karbono detalių, kurios dabar pakeistos į nedažytą juodą plastiką. Tradiciškai, dėl kaštų taupymo. Visa kita – puikiai.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Jun 11, 21:10
by Gedas
Ferrari F50 LBWK 2013 GT Spirit
Ferrari 4.7L V12 | 520PS | 382 kW | 471 Nm | na s | na kmh | na kg

Liberty Walk tiuningistas Kato žino, kaip padaryti automobilius puikiai atrodančiais, tačiau su šiuo Ferrari F50 nedrįso persistengti. Legendinis ferraris perdažytas baltai. Jam pritaikyti tokie pat kaip F40 LBWK juodi 19 colių Enkei Sports ratlankiai. Morališkai senstelėję stabdžiai buvo pakeisti į modernesnius, o priekinę pakabą po japoniškų modifikacijų galima kilstelėti keliais centimetrais, jei kelias pasidaro per daug nelygus. Neapsieita ir be išmetimo sistemos patobulinimo, kad būtų išgautas dar geresnis variklio garsas. Priminimas – F50 V12 gali suktis iki 8500 aps./min. Galinis buferis buvo papildytas labiau šiuolaikišku kėbulo spalva nudažytu difuzoriumi, o galinių variklio grotelių apskritai neliko ir būtent galine, o ne priekine dalimi LBWK F50 labiausiai skiriasi nuo kitų šio modelio ferrarių.
Nesu didelis LBWK fanas, tačiau progos įsigyti GT Spirit leidimo F50 praleisti nenorėjau. Vėliau pasidžiaugsiu galimybe palyginti ir nufotografuoti su įspūdinguoju GT Spirit F40 LBWK leidimu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
***
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Jun 23, 16:18
by Gedas
McLaren F1 1992 UT models

Britiškas McLaren F1 yra vienas iš įspūdingiausių visų laikų superautomobilių. Pirmiausia jis - trivietis. Jį varo BMW S70/2 V12 variklis be turbokompresorių. 1998 metais jis pasiekė 386.4 km/h maksimalų greitį ir nustatė naują Guinnesso pasaulio rekordą. Jų pagaminta buvo šiek tiek daugiau nei 100 vnt. Gana standartinis variantas lyginant su kitais prototipais 1995 metais nugalėjo Le Mano 24 valandų lenktynėse. Jį savo garaže laikė ne tik tradiciniai tokių mašinų pirkėjai kaip Brunėjaus sultonas, bet ir vakarų įžymybės kaip aktorius Rowan Atkinson ar verslininkas Elon Musk.
UT models modeliukas buvo išleistas prieš maždaug 27 metus, bet vis dar atrodo puikiai. Žinoma, geidžiamiausias yra AUTOart leidimas, bet jis beveik 20 kartų brangesnis. Šiemet laukiama prekyboje pasirodant LCD leidimui, bet į jį skrieja daug kritikos strėlių dėl klaidų. Minichamps leidimas taip pat nelabai vykęs. Tad kol kas kolekcijoje pabus UT. Gal net labai ilgam.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Jun 29, 14:04
by Paulius43
Visai neblogai ziurisi makas (is toliau) :lol:
Tuoj ir MakeUp isleis 1:18, jei norisi tobulumo modelyje :ugeek:

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Jun 29, 15:10
by Gedas
Paulius43 wrote: 2024 Jun 29, 14:04 Visai neblogai ziurisi makas (is toliau) :lol:
Tuoj ir MakeUp isleis 1:18, jei norisi tobulumo modelyje :ugeek:
Nuodėmė pirkti resinus, kai yra tobulų metal diecastų. Reikia tiesiog pradėti taupyti :D

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Aug 24, 16:04
by Henris
Tie UT modeliai, jau kaip vintažiniai liko

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Aug 26, 15:43
by Gedas
Henris wrote: 2024 Aug 24, 16:04 Tie UT modeliai, jau kaip vintažiniai liko
Tikrai taip. Užsienyje juos vis dar renka ne tik kolekcijos spragų užpildymui. Labai paklausūs UT leidimo BMW, Porsche. Man UT vis tiek geresni už naujuosius Solido ar kokius kitus "žaislinius" brendus. Neveltui ten kažkokie priešistoriniai ryšiai su AUTOart ar Minichamps buvo. Kad ir nedetalūs, bet formas jie buvo gerai pagavę dar prieš 20-30 metų.

Posted: 2024 Aug 27, 13:52
by Gedas
Porsche 911 (996) GT1-98 Le Mans #26 1998 Spark

1998-ųjų metų Le Mano nugalėtojui suradau pamainą iš Spark. Tiesa, tai pirmasis Spark leidimas ir jau yra naujas patobulintas leidimas. Šio leidimo sparnas yra gana aukštai, bet tokia konfiguracija buvo naudojama ir lenktynėse. Už turėtą Maisto leidimą Spark yra visa galva aukščiau, bet tikriausiai ir nieko keisto. Daug smulkių mielų detalių atkartota. Tikriausiai ilgesniam laikui bus baigta su Porsche 911 GT1 leidimais, nes visus norimus jau turiu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Oct 22, 12:38
by Gedas
Porsche 911 (930) BiTurbo 3.3 Almeras 1993 Kess

Prancūzijos lenktynininkų, automobilių pardavėjų ir galiausiai automobilių perdarinėtojų darbas. Ne visų skoniui, bet įdomus 911. Galinė dalis lyg turėtų priminti 935 modelius.
Pirmas Kess ženklo darbas kolekcijoje. Šiek tiek aukštesnio lygio resinai. Daug gražių smulkmenų atkartota.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Oct 22, 12:50
by Gedas
Porsche 911 (993) GT1 Almeras 1997 Kess

Dar vienas prancūzų kūrėjų darbas 911 tema, tik šįkart atkartojant lemaninio GT1 linijas.
Ir dar vienas geras Kess dervinis darbas.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
***
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Oct 24, 12:49
by Gedas
Callaway C12 1998 AUTOart

Šiuo jungtinėmis amerikiečių Callaway ir vokiečių IVM pastangomis buvo bandoma įžengti į prabangių supersportinių automobilių rinką. Iš donoro Corvette C5 išorėje liko tik stogas, stiklinė dalis ir įvairios rankenėlės. Visa kita buvo pakeista. Po modifikacijų automobilis tapo ilgesnis. Po variklio dangčiu buvo galima rasti kelis Chevrolet gaminamus V8 variantus - nuo 5,7 iki 6,2 litro, kurių maksimali galia svyravo nuo 400 AG iki 482 AG. Vokietijoje surinkti modeliai vadinosi ne Callaway, o IVM. Dėl labai didelės kainos (iki 370 000 DM) buvo pagaminta vos kelios dešimtys automobilių. Su C12 dalyvauta Le Mano varžybose – 2001 metais GT2 klasėje buvo pasiekta pirma „pole“ pozicija.
Labai senas AUTOart leidimas atrodo vis dar labai gerai. Tiesa, mano egzempliorius nėra idealus, bet gal ateity bus galima ištaisyti trūkumus.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Oct 27, 12:58
by Paulius43
Tas Almeras 911 GT1 tai labai gerai ziurisi, o ankstesnis variantas tai uodega primena daugiau 288GTO o ne 935, gal del apvaliu zibintu?

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Oct 27, 16:53
by Gedas
Senesnis - labiau išskirtinis. Tikrai ne dėl grožio atsirado kolekcijoje. Bet žvelgiant iš viršaus į galą, labiausiai primena 935.

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Nov 21, 21:40
by Gedas
Ferrari F50 GT 1996 GT Spirit
Ferrari 4.7 V12 | 750AG | 551kW | 530Nm | 2,9s | 376kmh | 909,4kg

Su Ferrari F50 GT arba dar žinomas kaip Ferrari F50 GT1 buvo ketinama varžytis BPR Global GT Series lenktynėse, su tokiais varžovais kaip McLaren F1 GTR. Nutrūkus šiai serijai, Ferrari buvo nepatenkinta, kad naujai suformuotame FIA ​​GT čempionate buvo leista dalyvauti naujas homologacijos taisykles atitikusiems varžovams kaip Porsche 911 GT1. Kadangi tinkamai konkuruoti būtų reiškę papildomas išlaidas, projektas buvo visiškai atšauktas kartu su Dallara ir Michelotto pagaminus vos tris egzempliorius. Testai rodė, kad su forsuotu 4.7 V2 varikliu F50 GT trasoje buvo greitesnis net už 333 SP prototipą.
Labai ilgą laiką 1:18 mastelyje F50 GT buvo sunkiai prieinamas. Fuji ir AB leidimai buvo reti ir brangūs. Kai kas tenkinosi BBurago skirtais perdarymo rinkiniais, tačiau galiausiai GT Spirit ėmė ir išleido labai padoriai atrodantį modelį. Nustebino, kiek mažas pagal GT Spirit standartus tiražas - vos 1300 vienetų. F40 LM ar tiuningo versijos buvo išleistos gerokai didesniu tiražu. Laikui bėgant bus įdomu stebėti jo paklausą antrinėje rinkoje.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
***
Image
Image
Image
***
Image
***
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Nov 26, 13:51
by Gedas
Ferrari F40 LBWK Bosozoku 2023 GT Spirit

Šis Liberty Walk perdarytas F40 yra tikriausiai labiausiai nutolęs nuo originalo, jei pamirštume taip pat nelegalią Barchetta versiją. Pats tiuningo meistras Kato šį savo kūrinį vadina pirmuoju Bosozoku stiliaus F40. Ferrari tiek užpyko ant LBWK, kad jų kūrinį išbraukė iš oficialaus registro. Bene labiausiai matomas pokytis - keturių dalių super plačios galinės arkos. Kaip (ir ar) buvo pjaunamos arkos, ši video medžiaga nebuvo viešinama. Arkas ir kitus body kit sudarančius patobulinimus patobulinimus galima įsigyti už maždaug pusantro šimto tūktančių dolerių ir, aišku, dar reikėtų atliekamo F40. Tada dar sumontuota kilnojama pakaba, leidžiantį automobilį nuleisti tiek žemai, kad padangos liesis į arkas. Raudonas automobilis nebuvo pilnai perdažytas, o tik apklijuotas balta plėvele su dideliu raudonu apskritimu iš Japonijos vėliavos.
GT Spirit nenustoja leisti vieną po kito F40 tiuninguotus modelius ir jie gaunasi tikrai puikūs, gal net detalesni už standartinius modelius. Nenustebčiau, jei artimiausiu metu pasirodys ir mėlyna LBWK F40 versija. Lauksime.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Nov 27, 21:23
by RobertasRR
įspūdinga F40 kolekcija
o Ferrari F40 LBWK Bosozoku 2023 GT Spirit :rx

kaip "pjovė" arkas buvo video, per renginį, autorius buvo su balta kauke.
o priekis visas LM stiliau, LB pagamintas

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Nov 28, 16:59
by Gedas
Ačiū, jei patiko!
Reikės dar paieškoti info apie chirurginę operaciją ;)

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Dec 08, 12:53
by RobertasRR
Ferrari F40 Liberty Walk

arkų pjovimas yra šioje apžvalgoje https://youtu.be/l2EUA3HkCnE?si=ciPpjT828KhZcV0R

Image

Re: Supersportkarai 1:18

Posted: 2024 Dec 10, 12:30
by Henris
Gera Ferma (t)
Manau dar BARCHETTA tiktų į kompaniją.

Image