
ir kaip visada aprašymai +1
Taip, dizainas labai nykus ir neįsimenantis. Bet, matyt, tai suprasdami leidžia klonus kaip Pininfarina Batista. Komponentai, kaip suprantu, irgi naudojami VAG grupės prototipuose. Tad „šaldytuvo“ dalių galima sutikti ir netikėtuose automobiliuose. Gal net kai kuriuose kiniškuose, nes ir su aziejiečiais yra palaikomi ryšiai.
Gedas wrote: ↑2023 May 14, 18:36 Rimac Nevera 2021 GT Spirit
Nevera – pirmas elektrinio automobilio modelis kolekcijoje ir tikrai pirmas iš Kroatijos. 1988-aisiais gimęs iš Bosnijos kilęs Mate Rimac pelnė ne vieną apdovanojimą už elektromobilių inžinerijos inovacijas, o turbūt didžiausias jo gabumų įvertinimas yra Bugatti markės valdymo perėmimas iš VAG koncerno.
Rimac Nevera yra Cocept One modelio įpėdinis. Gamyba bus apribota iki 150 vienetų, tačiau taip pat kartu gaminamas automobilio klonas Pininfarina Battista. Automobilį varo keturi skysčiu aušinami elektros varikliai, pasiekiantys 1408 kw maksimalią galią. Iki 100 km/val. greičio Nevera greitėja per 2,0 sek. Pasak Rimac, jų kūrinys yra greičiausiai akceleruojantis serijinis automobilis pasaulyje. Gali pasiekti 412 km/val. maksimalų greitį.
Šį modelį aštuonioliktame mastelyje GT Spirit išleido pirmieji. Nudažė įdomia chameleoniška žaliai mėlyna spalva. Fotografuojant labai sunku pagauti tikrąjį atspalvį. Modelis, matyt, GT Spirit pasirodė sėkmingas, nes neužilgo pasirodys dar viena oranžinė spalva. Tradiciškai didžiausias dervinio GT Spirt trūkumas – neatkartotas karbonas; karboninės vietos yra nudažomos tiesiog juodai.
Aha ir aš pamačiau pas vieną pardavėją raudonąjį R390. Tikrai priimčiau tokį 1:18, jei išleistų GT Spirit ar kitas panašaus lygio gamintojas.
Būtų įdomu pamatyti!