Page 30 of 37
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Sep 27, 20:04
by Henris
Lena aišku be konkurencijos
O man įdomu, didelis kokybės ar detalumo skirtumas tarp Tecnomodel ir TSM ?
Man Tecnomodel patiko, bet pasirodė kad kaina didoka. Gal todėl kad mano pats modelis kaip automobilis nėra kažkokio WOW. Aišku Tecnomodel dar naudojasi, kaip sakei leidžia nišinius modelius. Ašku su OttO nepalyginamas dalykas, bet su TSM

Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Sep 28, 06:31
by Gedas
Pagal mano turimus modelius, sakyčiau, kad TSM tikriausiai geriau už Tecnomodel.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Oct 19, 10:45
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Oct 19, 14:10
by Paulius43
Kultinis plesrunas.. mano Sparko melynas irgi grazus

Tiesa, man toks ispudis, kad siek tiek per aukstai stovi, matyt miestui vazineti skirta versija

Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Oct 19, 14:54
by RobertasRR
įdomus Jagus
dama pagyvina ekspoziciją

Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Oct 19, 17:03
by Gedas

Pagal 1:1 gal priekį reikėtų sužeminti, bet šiaip nebūčiau atkreipęs dėmesio
RobertasRR wrote:įdomus Jagus
dama pagyvina ekspoziciją

TSM damos labai patiko. Atrodo tikroviškiau už stambokas American Dioramos panas.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Oct 21, 10:39
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Dec 01, 21:51
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Dec 01, 22:15
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Dec 26, 11:00
by Gedas
Yamaha OX99-11 1992 Spark
Vienas iš keistesnių ir įdomesnių superautomobilių iš Japonijos. Buvo pagaminti trys prototipai – raudonas, žalias ir juodas. 1989 metais Yamaha tapo Formulės-1 variklių tiekėja. Nuo F-1 variklio - 3.5L V12 - ir prasidėjo šis projektas, kurio kūrimui buvo negailėta lėšų, tačiau serijinė gamyba taip ir nebuvo pradėta. Beje, galinės dalies žibintų išdėstymas man labai primena McLaren F1, nors Yamaha turėtų būti anksčiau parodyta nei F1, o visos kitos linijos kažkiek Luigi Colani kūrybą. Matyt sutapo dizainerių idėjos. Kaip ir daugelio panašių projektų, pradėtų per 1990-ųjų krizę, po kelerių metų laukė nelaiminga pabaiga. Galimai dėl to, kad rinkoje radosi per daug įvairių superautomobilių. JDM kosmosas, bet visai respektabilus. Visgi F-1 hightechas.
Dar vienas gražus trapus sparkas. Daugiau niekas nėra jo išleidęs aštuonioliktame mastelyje.

Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Dec 26, 11:57
by RobertasRR
įdomi yamaha

Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Dec 26, 21:29
by Paulius43
Egzotika..
Tiek metu pralaukus staiga Sparkas ismete 2 masteliu modelius
Maniskis tai raudonas (43).
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Dec 30, 23:23
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Dec 31, 00:09
by Gedas
Lamborghini Miura Jota SVR 1970 Kyosho
Jota SVR gimė dėl to, kad Lamborghini vyresnysis automobilių bandytojas Bob Wallace neturėdavo ką veikti savaitgaliais, kai visa gamykla būdavo ištuštėjusi. Vieną iš gražiausių to laikmečio automobilių jis pavertė trasų monstru ir už tai daug kas jo nekentė. Pasak Lambo puristų, tobulos Miura linijos buvo išniekintos. Kaip bebūtų, jam pavyko automobiliui pakeisti daug dalių į lengvesnes, o po įvairių modifikacijų variklio maksimalią galią kilstelėti iki 400 AG. Taipogi buvo sumontuotos ypač plačios padangos, o prispaudžiamąją jėgą didino didžiuliai spoileriai. Jota SVR darė didelę įtaką klietams, kurie pradėjo pageidauti analogiškų modifikacijų savo standartinėms Miura. Taip radosi ribotos serijos Miura SVJ versija. Vėliau Miura SVR buvo taip stipriai sudaužyta, jog gamykla atsisakė ją restauruoti, tačiau privataus vokiečio savininko dėka ji vis dėlto buvo atkurta. Dar vėliau iškeliavo į Japoniją, o galiausiai grįžo į Italiją, kur buvo atkurta pagal gamyklinius parametrus.
Būtent dėl to, kad šis automobilis praleido daug laiko Japonijoje ir buvo išleista jo diecast minikopija. Automobilis netgi tapo vietinių komiksų herojumi (Circuit Wolf). SVR modeliukas buvo toks populiarus, kad Kyosho net prieš metus pakartojo, berods, trečią partiją per kelis dešimtmečius. Neieškojau specialiai Jota SVR, nes jau senokai turi SVJ versiją, tačiau vienas nekaltas statymas aukcione ir ji atkeliavo pas mane. Tiesa, teko padirbėti suklijuojant kelionėje pabirusias dalis. Kaip bebūtų, buvo verta. Tikrai geras klasikinis diecastas.

Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2021 Dec 31, 11:38
by RobertasRR
superinis Lambo Miura
istorija apie modifikacija žinojau ( bet kad ją atstatė atgal nežinojau

todėl įdomu paskaityti apie modelio istorijas čia)
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2022 Jan 05, 20:10
by Gedas
Lamborghini Murcielago Roadster 2004 1:18 AUTOart
Murcielago Barchetta (arba Roadster) buvo pristatyta praėjus ketveriems metams po Coupe pasirodymo. Atvira versija turėjo medžiaginį sulankstomą stogą ir svėrė vos 29 kg daugiau nei kupė. Dizaineris Luc Donckerwolke teigė, kad įkvėpimo sėmėsi iš B-2 bombonešio, Wally 118 WallyPower jachtos ir Menų ir mokslų miesto architektūrinio komplekso Valensijoje. Lyginant su Diablo Roadster, bestogis Murcielago žymiai elegantiškiau, ir net nepagalvotum, kad jis perdarytas iš kupė, o ne kurtas nuo pat pradžių.
Dar vienas neplanuotas pirkinys iš 2021-ųjų yra šis Murcielago Roadster. Neketinu atidaryti Pandoros skrynios ir pradėti rinkti turimų superautomobilių atvirtų versijų, bet su
Murcielago kupė padariau išimtį - radau porininką. Tuo labiau, kad šis buvo nupirktas už BBurago kainą, nes neturėjo vieno veidrodėlio. Kadangi jau „sudylinta“ su
www.autoartspares.com šrotu dėl trūkstamos dalies, ryžausi „oficialiai“ jį įtrakti į kolekciją ir užbaigti 2021-uosius metus su 1:18. Tuo labiau, kad jau du nauji modeliukai parkeliauja kaip 2022-ųjų pirkiniai. Kai bus visas komplektinis, perfotografuosiu atskirai

Įdomi detalė - vairuotojo sėdynė yra juodesnė už keleivio. Galvojau, kad čia tik man taip papuolė, bet patikrinus internete - visų tokių Murcielago Roadster sėdynės spalvos skiriasi. Taip ir liko mįsle - negi kažkokia AUTOart klaida? Kaip bebūtų, Roadster versija yra pastebimai labiau detalizuota už kupė. Gal tai rodo, kaip po truputį AUTOart kėlė kartelę savo modeliams.
Netyčia atradau, kad būtent pilkas Murcielago Roadster buvo Betmeno Bruce Wayne asmeninis automobilis. Tiesą sakant, Roadster oficialus debiutas ir įvyko filme.
***

***

***

Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2022 Jan 07, 20:39
by laurisliux
Įspūdingas Miurų duetas

Dabar tik standartinės Miuros reikia

Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2022 Jan 08, 09:35
by RobertasRR
graži porelė

Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2022 Jan 08, 21:27
by Gedas
laurisliux wrote: ↑2022 Jan 07, 20:39
Įspūdingas Miurų duetas

Dabar tik standartinės Miuros reikia
Dėkui Laurynai ir Robertai! Taip, tikrai norėčiau pirmosios miuros

Ką tik su sūnum grįžau iš naujausio Spiderman filmo kino teatre. Ir ten kelias sekundes sušmėžavo neoninė Miura kontūrų dekoracija. Epinis dizainas

Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2022 Feb 05, 20:29
by Gedas
Bugatti EB110 LM 24h Le Mans #34 1994 AUTOart
EB100 LM yra vienintelis naujųjų laikų Bugatti, kuris dalyvavo aukščiausio lygio lenktynėse. Le Mane nieko ypatingo nenuveikė, nes sugedo, nors važiavo konkurencingu tempu LMGT1 klasėje.
Šis modeliukas yra pirmasis mane pasiekęs 2022-ųjų pirkinys. Skubėjau įsigyti, nes matėsi, kad dingsta iš prekybos vietų, nors yra labai nepigus ir dar pagamintas iš kompozito (plastiko). Ne toks ir lengvas, kaip ankstesni AUTOart darbai ir tik 100 gramų lengvesnis už analogišką AUTOart metalinę EB110 GT versiją. Pasvėriau - GT sveria 676 gramus, o LM - 577. Bendras įspūdis yra labai geras. Daug smulkmenų atkartota, radau ir tokių, kurių nėra diecast versijoje. Kompozito privalumas turėtų būti paintrasho nepasigavimas, o taip pat geriau suleidžiamos atsidarančios dalys. Tai tik antras kompozitinis modelis su atsidarančiomis dalimis mano kolekcijoje (pirmas buvo Koenigsegg One:1). Tikrai drąsiai pirksiu ir daugiau, jei tik bus tinkami kolekcijai.
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM ... authuser=0

***

***

***
