Mazda 787b #55 Le Mans 1991 AUTOart Signature
Dėl savo išskirtinių spalvų liverio (Renown – japoniškas drabužių tinklas), ši Mazda labai lengvai atpažįstama tarp automobilių fanatikų. Pirmas japoniškas automobilis laimėjęs Le Mane. Pirmas tai padaręs rotoriniu varikliu, dėl kurio Mazda nebuvo pati greičiausia, tačiau stebino patvarumu lenktynėse. O taip keista girdėti žodžius „patvarumas“ ir „rotorius“, kai kalba eina apie gatvinius automobilius su rotoriniais varikliais. Tad modelis dėl šių niuansų yra tikrai įdomybinis ir man tokie labai patinka.
Prisipažinsiu, kad trumpam buvau įsigijęs ir pernai pasirodžiusį CMR leidimo modelį. Nieko apie jį blogo negaliu pasakyti – už maždaug 50-60 eurų kainą jis puikiai atrodo, tačiau kaip dažnai nutinka, netrukus pavyko gerai uždalyvauti aukcione ir nugriebti keliskart brangesnį AUTOart. Per daug gerai lentynoje Mazda 787b atrodo, o žinant, kaip skamba realybėje, tai vienas iš kolekcijos perliukų, kuriuo labai didžiuojuosi.
Vieną vakarą nuotraukose 787b užfiksavau su kitu JDM atstovu Honda NSX JGTC ir japonų mafijos figūrėlėmis iš kažkokio Anime reikalo.
