Page 26 of 36

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Aug 28, 00:47
by Paulius43
Taip tiesiog klykia 80-ais kad negaliu!! Gerulis :rx

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Aug 28, 09:23
by Gedas
80-ųjų kontekstui papildyti :D

Image

Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Sep 01, 13:56
by Henris
Paulius43 wrote:Taip tiesiog klykia 80-ais kad negaliu!! Gerulis :rx
Tai jau tikrai.
Kaip tik ant dienų užkabino F1 '80-'90 . Tie seni geri laikai, kai apie seksizmą niekas nekalbėjo ir bolidai buvo su tabako reklama, ech ...

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Sep 12, 20:55
by Gedas
RobertasRR wrote: Bendrą nuotrauką "išniekintų" Ferrari :idea:
fakto kad davė į teismus Koenig kažkaip nebuvau girdėjęs
Per teisimus buvo reikalauja nuiminėti Ferrari ženklelius nuo modifikuotų automobilių :)
Koenig also angered Enzo Ferrari so much that he ordered Koenig, via legal notice, to remove all prancing horse badging from its cars once it received the modifications, as they no longer considered it to be a Ferrari.[3][5][14] Magazines took lengths to avoid visual reference to the Italian marque when running a feature on a Koenig car. For example Top Gear magazine had to mask the badge of an owner's F50 to avoid legal action, and a car tested by Road & Track had an alternative rectangular KS badge in yellow background in place of the prancing horse badge in front.[14][17]

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 10, 11:01
by Gedas
Mosler MT900S 2006 Top Marques

Mosler buvo kelis dešimtmečius (1985-2013 m.) JAV veikęs sportinių automobilių gamintojas. Žymiausias jų kūrinys buvo superautomobilis Mosler MT900. Šio modelio kūrime dalyvavo toks Rodas Trenne, kurio pavardės pirmoji raidė yra automobilio pavadinime. Jis taip pat dalyvavo Corvette C5 kūrime. Tad čia yra randasi pirmasis Mosler ryšys su Corvette. Antrasis, žinoma, yra V8 variklis, kuris paskutinėje modifikacijoje pasiekė 600 AG. Žinant, kad naujausia C8 karta pakeitė variklio padėtį iš priekio į vidurį, Mosler būtų galima pavadinti neoficialiu Corvette C8 prototipu.
Automobilis 2006-aisiais kainavo 189.000 JAV dolerių, o vienų pirmųjų savininkų tapo Star Wars kūrėjas George Lucas. Su 7.0 litrų varikliu automobilis nesvėrė nei tonos, tad pasižymėjo įspūdinga akceleracija. Car and Driver žurnalas užfiksavo 3,1 sek. laiką iki 97 km/val. (60 myl./val.), tačiau aukščiausia pavara teleido įsibėgėti iki 288 km/val. Tai tikriausiai pats lėčiausias šio amžiaus superautomobilis mano modelių kolekcijoje.
Tiek tikrasis automobilis, tiek modelis atrodo puikiai. Vis dėlto su Top Marques gamybos modeliais ateity būsiu atsargesnis, nes jie labai trapūs. Geltonajam eksponatui teko kantriai perklijuoti vis nukrentančias dalis – spoilerius, spliterius, stabdžių diskus ir net vienas ratlankis buvo „išsiardęs“.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
***
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 10, 13:35
by Gedas
AC Shelby Cobra 427 S/C Roadster 1965 Kyosho

Cobra yra tikriausiai vienas iš labiausiai atpažįstamų septintojo dešimtmečio amerikietiškų superautomobilių. Kaip koks amerikos kolonistas jis gimė Anglijoje kaip AC ir po to migravo į JAV, kur Carollis Shelby jam parūpino Ford V8 variklį ir kitus patobulinimus, leidusius vintažinių formų automobiliui išvystyti beveik 300 km/val. greitį. Jis toks populiarus, kad iki šiol ne vienose dirbtuvėse gaminamos jo replikos.
Pripažinsiu, neplanavau jo priimti į kolekciją, tačiau pasitaikius progai negalėjau ja nepasinaudoti. Raudonąją kobrą prisimenu iš populiaraus 1993-1994 metų serialo tuo pačiu pavadinimu Cobra, kur pagrindinis veikėjas Robertas „Skandalas“ Jacksonas (Michaelas Dudikoffas) kovoja su blogiukais.
Senas sunkus Kyosho diecastas vis dar puikiai atrodo ir tikrai dera prie kitų angliškas šaknis turinčių imigrantų iš Anglijos – Ford GT40 modelių.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 10, 18:48
by Henris
.
Kiek cia naujo grozio

Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 10, 19:15
by Gedas
Po truputį viską sukelsiu iš šių metų. Gal net Kalėdos iki tol neateis :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 10, 20:06
by Gedas
Lamborghini Sesto Elemento 2010 AUTOart Signature

Labai labai karboninis superkaras. Tiek daug tos anglies jame, kad buvo nupręsta pavadinti šeštuoju elementu (anglimi) iš cheminės lentelės, o ne paieškoti dar vieno koridos buliaus vardo. Automobilis sveria vos 999 kg ir turi panašų į Gallardo 5.2 V10 variklį. „Šeštukas“ iki 100 km/val. gali pagreitėti per 2,5 sek. ir pasiekti 350 km/val. didžiausią greitį. Pagaminta vos 20 vienetų serija, už kurią pinigai buvo surinkti iš anksto (apie 2,7 mln eurų už vieną).
Pernai gyvai Italijoje apžiūrėjęs Sesto Elemeto, galiu pasakyti, kad nuotraukos neperteikia viso įspūdžio. Ypatingai neina pajausti „kiauro“ priekio, pro kurį reikia suprasti keliauja įvairiausi oro srautai.
AUTOart modelis pagamintas dar iš metalo ir karbonas imituotas neįspūdingai. Nors nuskambės šventvagiškai, bet geriau jis būtų pagamintas iš kompozito (plastiko). Ant jo karbono imitacijos lyg geriau atrodo. Kas būtų, jei būtų... Tai tikrai aukštos klasės darbas ir gerai man dera prie kitų limituotų Lamborghini – Veneno ir Centenario.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 11, 19:44
by Gedas
Ferrari Testarossa Competition Evolution 1000CV Koenig Specials 1985 GT Spirit

Kai esi pats kiečiausias ir greičiausias, gali apsirengti ir labiausiai išaukiantį ir ryškiausią rūbą. Tikriausiai taip būtų galima paaiškinti Koenig Testarossa vaikčiojimą ant kičo ir ekstravagantiškumo ribos. Žinoma, 1000 AG ir 1000 Nm varė į neviltį ne tik Ferrari, bet ir bet kurį kitą sportinių automobilių gamintoją ir audrino fantazijas bei tuštino turtingiausių planetos žmonių pinigines (kaina 595 000 JAV dolerių). Deklaruotas didžiausias 370 km/val. greitis buvo sumuštas McLaren F1 tik po dešimtmečio.
Šito modelio norėjau būtent geltono, kad išsiskirtų iš kitų turimų Ferrari. Sunkus dervinis GT Spirit darbas nenustebino, viskas savo vietoje. Tai ketvirtas mano Koenig ir, tikiuosi, jau paskutinis kolekcijoje. Kitų nebeieškosiu (nors nežinau, ko vertas toks pažadas).

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
***
Image
Image
Image
***
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 11, 21:25
by RobertasRR
naujienos :shock:

testa :rx ir cobra :rx (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 11, 21:42
by Gytis
“Sesto elemento” man lyg ir Huracan-o prototipas, pagamintas, turbūt, dar naudojant Galardo agregatus, bet vizualiai tai grynas Huracan-as. Tik, aš, lyg kažkur skaičiau, kad Lambas planavo išleisti 6 vnt. pagal pavadinimą, bet, greičiausiai neatlaikė “masių” spaudimo.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 12, 13:39
by Paulius43
Bananine Testa gera (t) (t)
O Cobra tai pamenu ziuredavau ta seriala per TV, ten netruko burnoutu :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 18, 18:12
by Gedas
Ruf CTR2 1995 GT Spirit

Ruf CTR2 buvo garsiojo CTR Yellowbird įpėdinis, sukonstuotas 993 serijos Porsche 911 pagrindu. CTR2 galima iššifruoti kaip Group C, Turbo Ruf ir 2-oji karta. 315 000 USD kainavusį automobilį buvo galima užsisakyti su visų arba tik galinių varančiųjų ratų pavara. 3,6 litro variklis buvo perimtas iš 962 Le Mans lenktyninio bolido ir jo galingumas siekė iki 580 AG. 1995 metais CTR2 buvo greičiausias serijinis automobilis pasaulyje, pasiekdavęs 354 km/val. greitį ir lenkęs tokius grandus kaip Ferrari F50 ar Jaguar XJ220. Tik po kelelių metų McLaren F1 pagerino šį pasiekimą.
Kad pademonstuotų automobilių patikimumą, Aloisas Rufas paruošė du street-legal CTR2 1997-ųjų Pikes Peak lenktynėms. Vienas iš jų laimėjo kvalifikacinį važiavimą, o galutinėje rikiuotėje liko antras. Antrasis vairuotojas finišavo ketvirtas. Taip pat buvo sėkmingų finišų Virginia City Hill Climb lenktynėse ir CTR2 reputacija pakilo į didžiausias aukštumas – nusipelnė būti vadinamas svarbiausiu ne gamykliškai paruoštu Porsche visose Jungtinėse Valstijose.
Gaila, bet nesu matęs CTR2 gyvai, nors Playstation 2 Gran Turismo žaidime jis būdavo vienas iš mano mėgstamiausių „virtualių“ automobilių. Gal išėjus PS5 bus vėl proga juo virtualiai pasidžiaugti.
Dailaus GT Spirit išleisto dervinio modelio tikrai neplanavau priimti į kolekciją, bet viską pakeitė netikėtas kolegos pasiūlymas. Ateity reikėtų surasti ir CTR3. Gaila, kad jo neišleido geltonos spalvos.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Su „tėvu“
Image
Image
Image
Image
Image

Alois Ruf (Autobild foto)
Image

***
Image
Image
Image
Image
***
Image
Image
Image
***
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 18, 18:23
by Gedas
RobertasRR wrote:naujienos :shock:

testa :rx ir cobra :rx (t)
Sunku išsirinkti, kas fainiausias iš šios partijos, bet tikriausiai testa laimėtų :roll:
Gytis wrote:“Sesto elemento” man lyg ir Huracan-o prototipas, pagamintas, turbūt, dar naudojant Galardo agregatus, bet vizualiai tai grynas Huracan-as. Tik, aš, lyg kažkur skaičiau, kad Lambas planavo išleisti 6 vnt. pagal pavadinimą, bet, greičiausiai neatlaikė “masių” spaudimo.
Kiek skaičiau spaudos, techniškai jis labiau gajardas, bet tuo pačiu anonsavo hurakano dizainą. Spaudimo jie pernelyg dažnai neatlaiko :D Kepa vieną po kito „limited“ edišonus :lol:
Paulius43 wrote:Bananine Testa gera (t) (t)
O Cobra tai pamenu ziuredavau ta seriala per TV, ten netruko burnoutu :D
Su tiek arklių ir tokiu svoriu tikriausiai nesunku buvo juos daryti :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 18, 20:27
by RobertasRR
geltoni 911 :rx

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 20, 15:36
by Gedas
Porsche 935/78 Moby Dick 1978 Spark

935/78 buvo trečioji ir paskutinė 935 versija ir turėjusi išvažiuoti tik į Le Maną. Kadangi 1977-ųjų modeliui reikėjo spręsti galvutės tarpinės problemas, Porsche 1978-ųjų varikliui nutarė oro aušinimo tradiciją dalinai sulaužyti inkorporuodami vandeniu aušinamas cilindrų galvutes. Taip pat cilindrams sumontuoti keturi vožtuvai, o bendras darbo tūris padidintas iki 3,2 litro. Po patobulinimų maksimali galia siekė 760-862 AG. Dėl trasos ypatybių ir geresnio svorio centravimo posūkiuose vairuotojo vieta buvo perkelta į dešinę pusę. Pasinaudojant taisyklių landomis buvo galima išpjauti dalį dugno ir pažeminti kėbulą net 10 cm. Dėl baltos spalvos ir ilgo silueto 935/78 greitai gavo baltojo kašaloto Mobio Diko pravardę.
Mobis Dikas buvo greitas kaip Formulė-1 bolidas (Silverstone ratą įveikė tik 4 sek. lėčiau nei James Huntas 1977-ųjų Britanijos Gran Prix), tačiau 1978-ųjų Le Mane kvalifikacijoje jį per plauką aplenkė Renault Alpine ir 936. Le Mano tiesiose 935/78 pasiekdavo didžiausią maksimalų greitį iš visų dalyvių – net 367 km/val. Deja, jau pačių lenktynių pradžioje prasidėjo problemos su varikliu, kuris buvo pakeistas prieš pat startą. Finišuota aštuntoje vietoje. Kadangi Porsche žinojo apie 1982-ųjų besikeičiančias taisykles, į projektą daugiau nebeinvestavo ir vėlesniais metais tik epizodiškai padėjo privačioms komandoms.
Labai džiaugiuosiu šiuo derviniu papildymu iš Spark. Tikriausiai ne aš vienas pirmą kartą apie Mobį Diką sužinojau NFS Porsche 2000 žaidime. Be to, tai mano pirmasis mano modelis su Martini liveriu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
***
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 20, 21:50
by Paulius43
Gedas wrote: gajardas, bet tuo pačiu anonsavo hurakano dizainą.
*urakano (h netariama)

Griztant prie temos, i rudeni parseliu uzderejo :D (t) (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 21, 07:02
by Gedas
Paulius43 wrote:
Gedas wrote: gajardas, bet tuo pačiu anonsavo hurakano dizainą.
*urakano (h netariama)
Teisingai – kaip tik dabar prieš miegą skaitau fantastinę knygą, kad H raidė Iberijoje nebetariama po gudų/gotų nukariavimo ir šimtatūkstantinės invazijos. Joje įrodinėjama, kad anie buvo baltai :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2020 Oct 21, 21:17
by Gedas
Mercedes-Benz W196R Stromlinie 1955 CMC

Mercedes sidabrinės strėlės buvo žinomos tiek tarpukariu, tiek pokaryje iki 1955 metų. Po to sekė net keli dešimtmečiai tylos, nes tiek laiko reikėjo atsigauti po tragiškos, 84 gyvybes nusinešusios, avarijos 1955 metais Le Mane, kuri užbaigė W196 superautomobilio istoriją. Nepaisant šiurpios pabaigos, 1954 ir 1955 metais šis automobilis laimėjo 9 iš 12 lenktynių ir pelnė du čempiono titulus.
Buvo eksperimentuojama su keliomis kėbulo versijomis. Mano dėmesį patraukė vizualiai įdomesnė W196R Stromlinie su uždengtais ratais, dar praminta Type Monza (dėl dviejų pergalių šioje trasoje). Tai vienintelis bolidas su uždengtais ratais Formulės 1 istorijoje laimėjęs lenktynes (iš viso tris kartus; visas garsusis Juanas Manuelis Fangio).
Pas mane pateko senesnio M-044 leidimo modelis. Vėliau buvo išleista kita to paties modelio versija, bet su tam tikrais pakeitimais (M-127). CMC yra pagaminę daug įvairių to laikmečio Mercedes ir kitų gamintojų modelių. Modeliai jiems gaunasi fantastiškai tikroviški: sunkūs, metaliniai su neįtikėtinai tiksliai atkartotomis detalėmis (radau, kad maniškis pagamintas iš 1 100 dalių). Nepatingėjau atsukti kelių varžtelių ir pažiūrėti, kas paslėpta po aerodinamiškuoju kėbulu ir nepasigailėjau. Gaila, kad CMC dažniausiai prasilenkia su mano tema, bet esu nusižiūrėjęs dar kelis modelius, kuriuos kada nors ateity galbūt pavyks įtraukti į kolekciją.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image