
Supersportkarai 1:18
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1862
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Nors nesu fantasy modeliu megejas, sitas melynparshis gerai ziurisi! 

"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2054
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
sezonas
pastebiu 1 in 1 mėnesį

pastebiu 1 in 1 mėnesį
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ačiū. Šiemet tikrai kažkaip sutapo, kad per mėnesį po papildymą. Bus sunku šiemet palaikyti tokį tempą. Ir su spalvomis reikės labiau stengtis - dabar tik balta, raudona ir mėlyna 

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
-
- konkurso nugalėtojas
- Posts: 3234
- Joined: 2012 Feb 04, 16:29
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Viską kas juda
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Bet metų modelio rinkimams aš tikrai būčiau kitą modelį įdėjęs!
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
P910 man atrodė vertingiausias papildymas, nors ir seno leidimo. Metų top3 ar top5 lengviau būtų išrinktiGytis wrote:Bet metų modelio rinkimams aš tikrai būčiau kitą modelį įdėjęs!

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Šiek tiek neturėjau ką veikti, tai paskaičiavau.
Šiuo metu mano kolekcija (jei būtų 1:1 mastelyje) bendrai pasiekia 26521 AG, 26553 Nm ir turėtų sverti apie 58 tonas. 17 automobilių gali pasiekti didesnį nei 350 km/h greitį. 9 automobiliai 100 km/h greitį iš vietos turėtų pasiekti mažiau nei per 3 sek. Vedant vidurkius gaunasi 556 AG, 670 Nm, 3,9 sek., 330 km/h ir 1230 kg. Idealiai tokio nėra kolekcijoje, bet pakryžminus Porsche 911 GT1 su Lamborghini Murcielago gautųsi toks vaikas
Šiuo metu mano kolekcija (jei būtų 1:1 mastelyje) bendrai pasiekia 26521 AG, 26553 Nm ir turėtų sverti apie 58 tonas. 17 automobilių gali pasiekti didesnį nei 350 km/h greitį. 9 automobiliai 100 km/h greitį iš vietos turėtų pasiekti mažiau nei per 3 sek. Vedant vidurkius gaunasi 556 AG, 670 Nm, 3,9 sek., 330 km/h ir 1230 kg. Idealiai tokio nėra kolekcijoje, bet pakryžminus Porsche 911 GT1 su Lamborghini Murcielago gautųsi toks vaikas

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Azzunix
- Posts: 1504
- Joined: 2014 Jan 24, 12:08
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Pilnatis veikia? Prasmingi skaičiavimai 

- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Šaip skaičiuoju tik per pilnatį gyvenimeAzzunix wrote:Pilnatis veikia? Prasmingi skaičiavimai

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Supersportskarai 1:18
Įdomūs skaičiavimai 
trūksta tik vidurinių kuro sanaudų

trūksta tik vidurinių kuro sanaudų

- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Veyron kuro bakas važiuojant visu greičiu ištuštėja per 12 minučių. Tikriausiai su visais taip būtųGerb.Zigmas wrote:Įdomūs skaičiavimai
trūksta tik vidurinių kuro sanaudų

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ferrari 250 LM, 12 Hours Of Sebring 1965 #29 / Hot Wheels Elite
Pernai nesugebėjau kolekcijos papildyti nei vienu ferrariu, tad šiais metais taisau padėtį.
1963-iųjų Paryžiaus parodoje Ferrari pristatė savo pirmąjį uždaro kėbulo automobilį su varikliu viduryje. Kaip sufleruoja raidės 250 LM pavadinime pagrindinis tikslas buvo 24 val. Le Mano lenktynės. Norėdami gauti homologaciją ir išvengti varžymosi galingiausioje prototipų klasėje, Ferrari teigė, kad 250 LM tėra tik 250 GT SWB modifikacija. Vis dėlto FIA šios kalbos neįtikino (kas buvo akivaizdu), kaip ir vylimasis, kad italai pagamins reikalingus 100 vienetų (vėliau italai pagamino tik 32 vnt). Tačiau prototipo statusą turėjęs modelis buvo populiarus privačiose komandose ir viena tokių 1965 metų Le Mano lenktynėse nušluostė nosį gamyklinį rėmimą turėjusiems Ford ir Ferrari prototipams. Apskritai 1964 m. Ferrari 250 LM pelnė 10 pergalių 35-iose dalyvautose varžybose.
Pas mane patekęs modelis negali pasigirti pergalėmis. 1965 metų 12 val. Sebringo lenktynėse pelnė tik 11 vietą, o jas laimėjo Chapparal 2. Antri liko Ford GT40, treti - kitas Ferrari 250 LM ekipažas. Vis dėlto Mecom Racing Team komandos mėlynasis Ferrari, vairuojamas Hansgen ir Donohue, įdomus savo raudonais mini švyturėliais (vis dar neišsiaiškinu, kam jie buvo skirti) ir dengtais priekiniais žibintais.
Hot Wheels Elite serijos modelis pas mane pirmas. Modelyje nustebino kiek labai trapių akcentų yra pridėta - metaliniai sparneliai, gaubteliai, grotelės, kokių nebūna įprastoje Hot Wheels versijoje. Kaip ir pastorintų minkštų galinių padangų ar detalesnio salono.
Septinto dešimtmečio modelių tikrai norėtųsi daugiau. Tikiuosi, kad bus galimybių rasti ir įsigyti artimiausiu metu.



***



Pernai nesugebėjau kolekcijos papildyti nei vienu ferrariu, tad šiais metais taisau padėtį.
1963-iųjų Paryžiaus parodoje Ferrari pristatė savo pirmąjį uždaro kėbulo automobilį su varikliu viduryje. Kaip sufleruoja raidės 250 LM pavadinime pagrindinis tikslas buvo 24 val. Le Mano lenktynės. Norėdami gauti homologaciją ir išvengti varžymosi galingiausioje prototipų klasėje, Ferrari teigė, kad 250 LM tėra tik 250 GT SWB modifikacija. Vis dėlto FIA šios kalbos neįtikino (kas buvo akivaizdu), kaip ir vylimasis, kad italai pagamins reikalingus 100 vienetų (vėliau italai pagamino tik 32 vnt). Tačiau prototipo statusą turėjęs modelis buvo populiarus privačiose komandose ir viena tokių 1965 metų Le Mano lenktynėse nušluostė nosį gamyklinį rėmimą turėjusiems Ford ir Ferrari prototipams. Apskritai 1964 m. Ferrari 250 LM pelnė 10 pergalių 35-iose dalyvautose varžybose.
Pas mane patekęs modelis negali pasigirti pergalėmis. 1965 metų 12 val. Sebringo lenktynėse pelnė tik 11 vietą, o jas laimėjo Chapparal 2. Antri liko Ford GT40, treti - kitas Ferrari 250 LM ekipažas. Vis dėlto Mecom Racing Team komandos mėlynasis Ferrari, vairuojamas Hansgen ir Donohue, įdomus savo raudonais mini švyturėliais (vis dar neišsiaiškinu, kam jie buvo skirti) ir dengtais priekiniais žibintais.
Hot Wheels Elite serijos modelis pas mane pirmas. Modelyje nustebino kiek labai trapių akcentų yra pridėta - metaliniai sparneliai, gaubteliai, grotelės, kokių nebūna įprastoje Hot Wheels versijoje. Kaip ir pastorintų minkštų galinių padangų ar detalesnio salono.
Septinto dešimtmečio modelių tikrai norėtųsi daugiau. Tikiuosi, kad bus galimybių rasti ir įsigyti artimiausiu metu.
***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18


Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Supersportskarai 1:18
Geras!
įdomus modelis

- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ačiū.Gerb.Zigmas wrote:Geras!įdomus modelis
Labai linksma pastebėti, kad kalendorius rodo viduržiemį, o lauke žolė žalia

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ačiū. Šiek tiek apmaudu, kad dar vasarą tokį patį turėjau gauti, bet prancūzas kažkokių nesąmonių adresuose prirašė, kad siunta visiškai paklydo. Su belgu geriau pasisekėHenris wrote:Gerai metai prasidejo

Kaip bebūtų, už tai, kad laisvai ir nebrangiai galima pirkti, siųstis modelius – myliu eurą ir Europos Sąjungą

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2054
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
modelis
klausimas, o kodėl ferrari dešiniaivairis buvo pagamintas?

klausimas, o kodėl ferrari dešiniaivairis buvo pagamintas?
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Dėl Le Mano varžybų. Ford GT40 irgi dešiniavairiai. Kaip suprantu, toks reglamentas. Reikėtų daugiau paskaitinėtiRobertasRR wrote:modelis![]()
klausimas, o kodėl ferrari dešiniaivairis buvo pagamintas?

Update. Griežto reglamento lyg nėra, bet paaiškinimai yra keli - tai, kad daugely trasų varžybos vyksta palei laikrodžio rodyklę ir vairuotojas sėdėdamas geriau jaučia vidinį posūkį, be to berods Le Mano pitstopuose patogiau vairuotojui išlipti iš dešinės.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)