Page 2 of 3
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Jan 07, 01:14
by Devilbullet
Saunus papildymas,kaip visada graziai pateiktas,smagu kad tesi rinkti sia kolekcija

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Jan 16, 21:55
by Joker
Tiek Lancia, tiek Bucciali - SUPER. Trūksta žodžių, graži kolekcija

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Feb 09, 23:26
by DieCasteris
Sveiki, vyrai pipirai. Varom toliau
ZiS-101 kaip pirmasis aukščiausios klasės automobilis suprojektuotas Tarybų sąjungoje. Darbai ties jo sukūrimu prasidėjo Maskvos Stalino vardo gamykloje (ЗиС) 1935m.. Automobilis buvo smarkiai orientuotas į amerikietiškus II-III deš. automobilius (konkrečiai į
Buick L-90), tačiau Tarybinė propaganda ramiai nutylėjo šį faktą.
Nr. 48 - ZiS-101A 1940m.

(he-he, kitaicai ZiS'ui net bamperius ne ta puse uždėt sugebėjo

. Reiks taisyt

)
Nedaug yra automobilių, kurie stilium ir elegancija galėtų susilyginti su 1938m. Talbot Lago. Automobilis su turi nepakartojama kėbulą, o jam atsiradus rinkoje stilistika smarkiai lenkė savo epochą. Grakščios automobilio linijos tapo ikvėpimu automobilių projektuotojams visame pasaulyje.
Nr. 49 - Talbot Lago 1938m.
Cadillac, tai markė garsėjanti aukščiausios klasės automobiliais. Firma niekad negamino „compact“ klasės automobilių, nuo susikūrimo susikoncentravusi išrankiai pirkėjų klasei. Pristatytas 1949m.
Cadillac Coupe de Ville priklauso retiems, kolekcionierių labai vertinamiems amerikietiškų markių modeliams. Tai buvo pirmas automobilis leistas su nuimamu, standžiu arba sulankstomu medžiaginiu stogu.
Nr. 50 - Cadillac Coupe de Ville 1949m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Feb 11, 00:02
by Linas
Grazus senoliai. Zis labai ispudingas.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Feb 11, 00:13
by DieCasteris
Linas wrote:Grazus senoliai. Zis labai ispudingas.

Seneliams iš šitos serijos malonu girdėti tokius atsiliepimus

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Feb 11, 01:37
by Gytis
Labai prikolnas Talbotas ant žurnaliuko užmestas.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Feb 11, 12:09
by Clementinas
Super papildymas

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Feb 11, 12:17
by Gedas
Šįkart labai patiko papildymas!

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Feb 11, 13:24
by DieCasteris
Ačiū, ačiū visiems!
Gytis wrote:Labai prikolnas Talbotas ant žurnaliuko užmestas.

O Gyčiui už klaidos radimą keliauja priz...

Ne, juokauju (vis galvojau pastebės ar ne)

.
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Mar 11, 00:26
by DieCasteris
Sveiki, po trumpos pertraukos daug naujienų:
Fiat 508, tai populiarus XXa. III deš. italų markės modelis. Naujoviškas ir solidus automobilis daug prisidėjo
Fiat'o pozicijų įtvirtinime, vidutinės klasės automobilių rinkoje.
Nr. 51 - Fiat 508 S Balilla 1936m.
Bentley Speed Six buvo pristatytas 1926m. ir greitai tapo vienu iš žinomiausiu savo laikų sportinių automobilių. Savo ypatingai galingo variklio dėka ir nuostabia važiuokle automobilis neturėjo sau lygių lenktynių trasose, tarp kitko triumfuodamas 24h LeMans varžybose 1929 ir 1930m.
Nr.52 - Bentley Speed Six 1926m.
XXa. IV ir V deš. firma
Maserati garsėjo žymių lenktyninių automobilių gamyba. Sportiniai pasiekimai atsiliepė gaminamų ant sportinės bazės gatvinių modelių populiarumu - vienas iš tokių buvo žymusis A6.
Nr.53 Maserati A6G 2000 Spider Frua 1952m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Mar 13, 13:26
by Devilbullet
Kaip tau maserati kokybe?kokie minusai kokie pliusai?atrodo graziai nudazytas,bet ar tai tikrai taip ir ira?gal turetum salono foto is arti man i AZ?
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Mar 13, 15:36
by DieCasteris
Žinok, atvirai sakant jo nepatarčiau pirkti. Kokybė gana prasta, jau nekalbant, kad mano manymu masteliškumas neišlaikytas. Dar
mano manymu priekis neišlaikytas originalus.
Salone ten ne pyragai, bet šiokia tokia detalizacija yra. Jeigu tikrai nori, galiu įkelt salono foto... Nors manau, giliau paieškojus ir internete rast galima

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Mar 13, 21:41
by Devilbullet
Gal tada susilaikysiu,aciu kad pasakei kaip ira

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Mar 14, 08:22
by DieCasteris
Malonu padėti

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Mar 14, 11:04
by Joker
o kaip Cadillac'o kokybė?
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Apr 01, 22:33
by DieCasteris
Sveiki,
kadangi šiandien buvau pasiruošęs „fotografavimo erdvę“ (

), tai įamžinau ir
vieną naujieną. Taigi:
Bentley R-type atsirado britų firmos modelių eilėje 1952m., kaip modelio
Mark IV pasekėjas. Darbo ties naująja konstrukcija metu buvo naudojamas darbinis pavadinimas
Mark VII, kuris vėliau buvo pakeistas geriau skambančiu
R-type.
Nr. 54 - Bentley R-type 1954m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Jun 20, 23:41
by DieCasteris
Sveiki,
po ilgokos pertraukos mestelsiu foruman krūūūvą modelų
Panhard 6CS priklausė elegantiskiausiems prancuziskiems automobiliams 3-iame XXa. dešimtmetyje. Išsiskyrė gražiomis kėbulo linijomis ir išskirtinais ir originaliais techniniais sprendimais, iš kurių svarbiausias - „Knight'o“ paskirstymo sistema variklyje.
Nr. 55 - Panhard 6CS 1935m.
Simca 8 Sport buvo pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje 1948m. Automobilis atkreipė į save dėmesį santūriu, kabrioleto tipo kėbulu, neturinčiu per daug dekoro, kažkuo primindamas italų stilistų kūrinius.
Nr. 56 - Simca 8 Sport 1948m.
Opel P4 buvo nedidelis dideliu tiražu 3-iame XXa. dešimtmetyje gaminamas vokiškas automobilis. Automobilis turėjo nedidelį kėbulą, buvo pakankamai modernus tačiau nebrangus, kuo ir išsikovojo pasisekimą rinkoje.
Nr. 57 Opel P4 1935m.
Mercedes-Benz 320D buvo pristatytas tarptautinėje Berlyno automobilių parodoje 1937m. Buvo gaminama keletas kėbulų tipų, tame tarpe ir elegantiškas kabrioletas (tipas D), automobilis priklausė aukščiausiai klasei ir garsėjo aukštu komforto lygiu.
Nr. 58 - Mercedes-Benz 320D 1937m.
Fiat'as įprastai žinomas kaip mažalitražių automobilių gamintojas, tačiau iki 7-to XXa. dešimtmečio svarbia jo produkcijos dalimi buvo vidutinės klasės automobiliai. Jiems priklauso ir 1935m. pristatytas modelis
1500.
Nr. 59 - Fiat 1500 1935m.
Firma
Škoda pagrinde koncentravosi žemesnės klasės automobilių gamyboje. Nuo savo susikūrimo jos pasiūloje dominavo nebrangūs, geros kokybės automobiliai. Tačiau prieš II Pasaulinį karą padarė išimtį pristatydama
Škoda Superb.
Nr. 60 - Škoda Superb 1938m.

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Jun 20, 23:51
by Clementinas
Labai puikus papildymas, ypatingai Skoda!!

Kiek matau kokybe sios zurnalines serijos taip pat gereja su lyg kiekvienu isleidziamu modeliu.
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Jun 20, 23:59
by DieCasteris
Šiuo paskutiniu šešiasdešimtuoju numeriu kertama finišo tiesioji
Legendarne Samochody kolekcijoje.
PLIUSAI: Šiaip kolekcija paliko neblogą įspūdį istoriniu atžvilgiu, mat daug automobilių paliko pėdsaką istorijoje (nors nemažai iš jų daug kam buvo negirdėti). O vistik nežinant automobilio istorinės vertės, modelio į kolekciją gal ir neįtrauksi.
MINUSAI: Kiek nuvylė kokybė ir kolekcijos nevienalytiškumas. Taip pat žurnale galėtų būti įtraukta daugiau informacijos.
Dėkui visiems kas sekė mano „kuruojamą“ kolekciją.
Pabaigai nuotrauka visos makulatūros

:

Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Posted: 2012 Jun 21, 00:05
by CitroFriend
Super! Net nematęs esu jų...
