
DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
- Devilbullet
- Posts: 812
- Joined: 2011 Mar 11, 16:34
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
- Location: Kaunas
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Saunus papildymas,kaip visada graziai pateiktas,smagu kad tesi rinkti sia kolekcija 

- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Tiek Lancia, tiek Bucciali - SUPER. Trūksta žodžių, graži kolekcija 

- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Sveiki, vyrai pipirai. Varom toliau
ZiS-101 kaip pirmasis aukščiausios klasės automobilis suprojektuotas Tarybų sąjungoje. Darbai ties jo sukūrimu prasidėjo Maskvos Stalino vardo gamykloje (ЗиС) 1935m.. Automobilis buvo smarkiai orientuotas į amerikietiškus II-III deš. automobilius (konkrečiai į Buick L-90), tačiau Tarybinė propaganda ramiai nutylėjo šį faktą.
Nr. 48 - ZiS-101A 1940m.


(he-he, kitaicai ZiS'ui net bamperius ne ta puse uždėt sugebėjo
. Reiks taisyt
)

Nedaug yra automobilių, kurie stilium ir elegancija galėtų susilyginti su 1938m. Talbot Lago. Automobilis su turi nepakartojama kėbulą, o jam atsiradus rinkoje stilistika smarkiai lenkė savo epochą. Grakščios automobilio linijos tapo ikvėpimu automobilių projektuotojams visame pasaulyje.
Nr. 49 - Talbot Lago 1938m.



Cadillac, tai markė garsėjanti aukščiausios klasės automobiliais. Firma niekad negamino „compact“ klasės automobilių, nuo susikūrimo susikoncentravusi išrankiai pirkėjų klasei. Pristatytas 1949m. Cadillac Coupe de Ville priklauso retiems, kolekcionierių labai vertinamiems amerikietiškų markių modeliams. Tai buvo pirmas automobilis leistas su nuimamu, standžiu arba sulankstomu medžiaginiu stogu.
Nr. 50 - Cadillac Coupe de Ville 1949m.




ZiS-101 kaip pirmasis aukščiausios klasės automobilis suprojektuotas Tarybų sąjungoje. Darbai ties jo sukūrimu prasidėjo Maskvos Stalino vardo gamykloje (ЗиС) 1935m.. Automobilis buvo smarkiai orientuotas į amerikietiškus II-III deš. automobilius (konkrečiai į Buick L-90), tačiau Tarybinė propaganda ramiai nutylėjo šį faktą.
Nr. 48 - ZiS-101A 1940m.


(he-he, kitaicai ZiS'ui net bamperius ne ta puse uždėt sugebėjo



Nedaug yra automobilių, kurie stilium ir elegancija galėtų susilyginti su 1938m. Talbot Lago. Automobilis su turi nepakartojama kėbulą, o jam atsiradus rinkoje stilistika smarkiai lenkė savo epochą. Grakščios automobilio linijos tapo ikvėpimu automobilių projektuotojams visame pasaulyje.
Nr. 49 - Talbot Lago 1938m.



Cadillac, tai markė garsėjanti aukščiausios klasės automobiliais. Firma niekad negamino „compact“ klasės automobilių, nuo susikūrimo susikoncentravusi išrankiai pirkėjų klasei. Pristatytas 1949m. Cadillac Coupe de Ville priklauso retiems, kolekcionierių labai vertinamiems amerikietiškų markių modeliams. Tai buvo pirmas automobilis leistas su nuimamu, standžiu arba sulankstomu medžiaginiu stogu.
Nr. 50 - Cadillac Coupe de Ville 1949m.



- Linas
- Posts: 455
- Joined: 2011 Mar 02, 23:05
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: McLaren F1 ir kita
- Location: Kėdainiai
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Grazus senoliai. Zis labai ispudingas. 

“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy.
It would be a waste of life to do nothing with one’s ability, for I feel that life is measured in achievement,
not in years alone.” Bruce McLaren 1937–1970
It would be a waste of life to do nothing with one’s ability, for I feel that life is measured in achievement,
not in years alone.” Bruce McLaren 1937–1970
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Seneliams iš šitos serijos malonu girdėti tokius atsiliepimusLinas wrote:Grazus senoliai. Zis labai ispudingas.

-
- konkurso nugalėtojas
- Posts: 3234
- Joined: 2012 Feb 04, 16:29
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Viską kas juda
- Location: Kaunas
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Labai prikolnas Talbotas ant žurnaliuko užmestas. 

- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2330
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Šįkart labai patiko papildymas! 

Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Ačiū, ačiū visiems!
Ne, juokauju (vis galvojau pastebės ar ne)
.
O Gyčiui už klaidos radimą keliauja priz...Gytis wrote:Labai prikolnas Talbotas ant žurnaliuko užmestas.


- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Sveiki, po trumpos pertraukos daug naujienų:
Fiat 508, tai populiarus XXa. III deš. italų markės modelis. Naujoviškas ir solidus automobilis daug prisidėjo Fiat'o pozicijų įtvirtinime, vidutinės klasės automobilių rinkoje.
Nr. 51 - Fiat 508 S Balilla 1936m.



Bentley Speed Six buvo pristatytas 1926m. ir greitai tapo vienu iš žinomiausiu savo laikų sportinių automobilių. Savo ypatingai galingo variklio dėka ir nuostabia važiuokle automobilis neturėjo sau lygių lenktynių trasose, tarp kitko triumfuodamas 24h LeMans varžybose 1929 ir 1930m.
Nr.52 - Bentley Speed Six 1926m.



XXa. IV ir V deš. firma Maserati garsėjo žymių lenktyninių automobilių gamyba. Sportiniai pasiekimai atsiliepė gaminamų ant sportinės bazės gatvinių modelių populiarumu - vienas iš tokių buvo žymusis A6.
Nr.53 Maserati A6G 2000 Spider Frua 1952m.



Fiat 508, tai populiarus XXa. III deš. italų markės modelis. Naujoviškas ir solidus automobilis daug prisidėjo Fiat'o pozicijų įtvirtinime, vidutinės klasės automobilių rinkoje.
Nr. 51 - Fiat 508 S Balilla 1936m.



Bentley Speed Six buvo pristatytas 1926m. ir greitai tapo vienu iš žinomiausiu savo laikų sportinių automobilių. Savo ypatingai galingo variklio dėka ir nuostabia važiuokle automobilis neturėjo sau lygių lenktynių trasose, tarp kitko triumfuodamas 24h LeMans varžybose 1929 ir 1930m.
Nr.52 - Bentley Speed Six 1926m.



XXa. IV ir V deš. firma Maserati garsėjo žymių lenktyninių automobilių gamyba. Sportiniai pasiekimai atsiliepė gaminamų ant sportinės bazės gatvinių modelių populiarumu - vienas iš tokių buvo žymusis A6.
Nr.53 Maserati A6G 2000 Spider Frua 1952m.



- Devilbullet
- Posts: 812
- Joined: 2011 Mar 11, 16:34
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
- Location: Kaunas
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Kaip tau maserati kokybe?kokie minusai kokie pliusai?atrodo graziai nudazytas,bet ar tai tikrai taip ir ira?gal turetum salono foto is arti man i AZ?
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Žinok, atvirai sakant jo nepatarčiau pirkti. Kokybė gana prasta, jau nekalbant, kad mano manymu masteliškumas neišlaikytas. Dar mano manymu priekis neišlaikytas originalus.
Salone ten ne pyragai, bet šiokia tokia detalizacija yra. Jeigu tikrai nori, galiu įkelt salono foto... Nors manau, giliau paieškojus ir internete rast galima
Salone ten ne pyragai, bet šiokia tokia detalizacija yra. Jeigu tikrai nori, galiu įkelt salono foto... Nors manau, giliau paieškojus ir internete rast galima

- Devilbullet
- Posts: 812
- Joined: 2011 Mar 11, 16:34
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
- Location: Kaunas
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Gal tada susilaikysiu,aciu kad pasakei kaip ira 

- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Malonu padėti 

- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
o kaip Cadillac'o kokybė?
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Sveiki,
kadangi šiandien buvau pasiruošęs „fotografavimo erdvę“ (
), tai įamžinau ir vieną naujieną. Taigi:
Bentley R-type atsirado britų firmos modelių eilėje 1952m., kaip modelio Mark IV pasekėjas. Darbo ties naująja konstrukcija metu buvo naudojamas darbinis pavadinimas Mark VII, kuris vėliau buvo pakeistas geriau skambančiu R-type.
Nr. 54 - Bentley R-type 1954m.



kadangi šiandien buvau pasiruošęs „fotografavimo erdvę“ (

Bentley R-type atsirado britų firmos modelių eilėje 1952m., kaip modelio Mark IV pasekėjas. Darbo ties naująja konstrukcija metu buvo naudojamas darbinis pavadinimas Mark VII, kuris vėliau buvo pakeistas geriau skambančiu R-type.
Nr. 54 - Bentley R-type 1954m.



Last edited by DieCasteris on 2012 Jun 20, 23:45, edited 1 time in total.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Sveiki,
po ilgokos pertraukos mestelsiu foruman krūūūvą modelų
Panhard 6CS priklausė elegantiskiausiems prancuziskiems automobiliams 3-iame XXa. dešimtmetyje. Išsiskyrė gražiomis kėbulo linijomis ir išskirtinais ir originaliais techniniais sprendimais, iš kurių svarbiausias - „Knight'o“ paskirstymo sistema variklyje.
Nr. 55 - Panhard 6CS 1935m.



Simca 8 Sport buvo pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje 1948m. Automobilis atkreipė į save dėmesį santūriu, kabrioleto tipo kėbulu, neturinčiu per daug dekoro, kažkuo primindamas italų stilistų kūrinius.
Nr. 56 - Simca 8 Sport 1948m.


Opel P4 buvo nedidelis dideliu tiražu 3-iame XXa. dešimtmetyje gaminamas vokiškas automobilis. Automobilis turėjo nedidelį kėbulą, buvo pakankamai modernus tačiau nebrangus, kuo ir išsikovojo pasisekimą rinkoje.
Nr. 57 Opel P4 1935m.



Mercedes-Benz 320D buvo pristatytas tarptautinėje Berlyno automobilių parodoje 1937m. Buvo gaminama keletas kėbulų tipų, tame tarpe ir elegantiškas kabrioletas (tipas D), automobilis priklausė aukščiausiai klasei ir garsėjo aukštu komforto lygiu.
Nr. 58 - Mercedes-Benz 320D 1937m.



Fiat'as įprastai žinomas kaip mažalitražių automobilių gamintojas, tačiau iki 7-to XXa. dešimtmečio svarbia jo produkcijos dalimi buvo vidutinės klasės automobiliai. Jiems priklauso ir 1935m. pristatytas modelis 1500.
Nr. 59 - Fiat 1500 1935m.



Firma Škoda pagrinde koncentravosi žemesnės klasės automobilių gamyboje. Nuo savo susikūrimo jos pasiūloje dominavo nebrangūs, geros kokybės automobiliai. Tačiau prieš II Pasaulinį karą padarė išimtį pristatydama Škoda Superb.
Nr. 60 - Škoda Superb 1938m.


po ilgokos pertraukos mestelsiu foruman krūūūvą modelų

Panhard 6CS priklausė elegantiskiausiems prancuziskiems automobiliams 3-iame XXa. dešimtmetyje. Išsiskyrė gražiomis kėbulo linijomis ir išskirtinais ir originaliais techniniais sprendimais, iš kurių svarbiausias - „Knight'o“ paskirstymo sistema variklyje.
Nr. 55 - Panhard 6CS 1935m.



Simca 8 Sport buvo pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje 1948m. Automobilis atkreipė į save dėmesį santūriu, kabrioleto tipo kėbulu, neturinčiu per daug dekoro, kažkuo primindamas italų stilistų kūrinius.
Nr. 56 - Simca 8 Sport 1948m.


Opel P4 buvo nedidelis dideliu tiražu 3-iame XXa. dešimtmetyje gaminamas vokiškas automobilis. Automobilis turėjo nedidelį kėbulą, buvo pakankamai modernus tačiau nebrangus, kuo ir išsikovojo pasisekimą rinkoje.
Nr. 57 Opel P4 1935m.



Mercedes-Benz 320D buvo pristatytas tarptautinėje Berlyno automobilių parodoje 1937m. Buvo gaminama keletas kėbulų tipų, tame tarpe ir elegantiškas kabrioletas (tipas D), automobilis priklausė aukščiausiai klasei ir garsėjo aukštu komforto lygiu.
Nr. 58 - Mercedes-Benz 320D 1937m.



Fiat'as įprastai žinomas kaip mažalitražių automobilių gamintojas, tačiau iki 7-to XXa. dešimtmečio svarbia jo produkcijos dalimi buvo vidutinės klasės automobiliai. Jiems priklauso ir 1935m. pristatytas modelis 1500.
Nr. 59 - Fiat 1500 1935m.



Firma Škoda pagrinde koncentravosi žemesnės klasės automobilių gamyboje. Nuo savo susikūrimo jos pasiūloje dominavo nebrangūs, geros kokybės automobiliai. Tačiau prieš II Pasaulinį karą padarė išimtį pristatydama Škoda Superb.
Nr. 60 - Škoda Superb 1938m.


- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Labai puikus papildymas, ypatingai Skoda!!
Kiek matau kokybe sios zurnalines serijos taip pat gereja su lyg kiekvienu isleidziamu modeliu.

- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Šiuo paskutiniu šešiasdešimtuoju numeriu kertama finišo tiesioji Legendarne Samochody kolekcijoje.
PLIUSAI: Šiaip kolekcija paliko neblogą įspūdį istoriniu atžvilgiu, mat daug automobilių paliko pėdsaką istorijoje (nors nemažai iš jų daug kam buvo negirdėti). O vistik nežinant automobilio istorinės vertės, modelio į kolekciją gal ir neįtrauksi.
MINUSAI: Kiek nuvylė kokybė ir kolekcijos nevienalytiškumas. Taip pat žurnale galėtų būti įtraukta daugiau informacijos.
Dėkui visiems kas sekė mano „kuruojamą“ kolekciją.
Pabaigai nuotrauka visos makulatūros
:

PLIUSAI: Šiaip kolekcija paliko neblogą įspūdį istoriniu atžvilgiu, mat daug automobilių paliko pėdsaką istorijoje (nors nemažai iš jų daug kam buvo negirdėti). O vistik nežinant automobilio istorinės vertės, modelio į kolekciją gal ir neįtrauksi.
MINUSAI: Kiek nuvylė kokybė ir kolekcijos nevienalytiškumas. Taip pat žurnale galėtų būti įtraukta daugiau informacijos.
Dėkui visiems kas sekė mano „kuruojamą“ kolekciją.
Pabaigai nuotrauka visos makulatūros


- CitroFriend
- Posts: 1075
- Joined: 2011 Mar 01, 14:25
- Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.
- Location: Vilnius
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Super! Net nematęs esu jų... 
