Dodge Viper GTS Indy 500 Pace Car / MaistoPARDUOTAS
Pristatysiu kelias savo nebrangias senienas, per laiką susikaupusias. Pradedu nuo Dodge Viper GTS, kurio iš pradžių neketinau pasilikti. Bet kuo ilgiau jis stovėjo, tuo man jo vis labiau buvo gaila. Pats modelis nuo vaikystės visada žavėjo savo išskirtiniu dizainu - į nieką jis nepanašus. Valdymo savybes automobilių ekspertai buvo išdėję į šuns dienas, bet tai vis tiek vienas kiečiausių visų laikų amerikietiškų automobilių. Pas mane pakliuvęs lenktynių saugos serijos modelis turi ne vieną gamyklinį trūkumą, tačiau lentynoje jų greitai nepastebėsi. Daug nekritikuosiu, nes diecast (ne resin) geresnio varianto ir nėra 1:18 mastelyje.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 03, 21:04
by Gedas
Ferrari F512 M / Hot Wheels
Ferrari Testarossa buvo gaminamas net 13 metų (nuo 1984 iki 1996). Tiesa, paskutinius šešerius metus paklausą padėjo palaikyti du feisliftai, kurių metų buvo keičiamas visas automobilio pavadinimas - 512 TR (1991-1994) ir F512 M (1994-1996). Iš viso per tris kartas buvo pagaminta beveik 10.000 modelių ir nepaisant egzotiškos išvaizdos ir didelės kainos, tai visų laikų vienas iš geriausiai parduotų Ferrari modelių. Tiesa, prie šio tiražo F512 M prisidėjo tik 501 egzemplioriumi. F512 M lyginant su konkurentais akivaizdžiai rodė savo amžių - net ir dabar kažkaip nedera automobiliui galiniai dvigubi žibintai ar įpėdinio Maranello tipo priekiniai, pakeitę pakeliamus, nors tame pačiame Maranello jie įkomponuoti idealiai. Bet kaip eksponatas man jis įdomus - geras pavyzdys per ilgai gamyboje užsibuvusio automobilio, kurio dizaino geriau būtų nepritempinėję iki tų laikų madų.
Pats 1:18 modelis niekaip neprilygsta labiausiai vertinamiems Kyosho leidimo Testarossa ir 512 TR. Vis dėlto, kol jų kainos muša vis naujus rekordus Ebay aukcionuose, Hotwheels F512 M man atstos brangiuosius brolius. Specialiai rinkausi juodos spalvos modelį, kad nesimatytų galimų netikslumų. Baisiausiai atrodo ratai - padangų protektorius kaip Nordic tipo žieminių ir ratlankių chromas per daug blizgus.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 03, 21:42
by RobertasRR
Gedas wrote:Ferrari F512 M / Hot Wheels
<...>- geras pavyzdys per ilgai gamyboje užsibuvusio automobilio, kurio dizaino geriau būtų nepritempinėję iki tų laikų madų<...>
gaila bet taip
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 03, 21:54
by Gedas
Porsche 911 GT1 #26 Mobil / Maisto [parduotas]
1998-ųjų metų Le Mans nugalėtojas. Per plauką, bet nugalėtojas. Su istorija nesikartosiu, nes daug pasakojau įsigijęs pirmąjį iš trijų 911 GT1 serijos automobilių. Čia trečioji laida ir kaip Paulius minėjo - labiausiai nupušusi ir išvaizda nutolusi nuo standartinių 911. Visgi šis modelis buvo kultinio Need for Speed Porsche Unleashed žvaigždė, tai labiausiai jį ir pamenu iš šio daugiau nei 15 metų senumo PC žaidimo.
Maisto su šiuo modeliu tikrai pasistengė lyginant su kita jų produkcija. Net įdomu, kodėl taip skirtingai jiems sekasi su skirtingais leidimais. Viskas gana tiksliai suleista ir kokybe modelis nelabai atsilieka nuo UT models. Šiuo pirkiniu tikrai patenkintas. Gana keista, kad jų kainos pastaraisiais metais tik kyla, nors jau yra Spark resininis leidimas.
***
Su Spark
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 03, 23:14
by Devilbullet
Man tai Viper, tas pats kaip Cobra - tiesiog "kietas" automobilis, kurį norisi turėti kolekcijoje Nesvarbu kad ten fūros variklis ir, kad valdymas jo gal ir neįpatingas, švelniai tariant, bet jis tiesiog įsimintinas.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 04, 00:49
by Azzunix
NFS Porsche Unleashed man irgi tokios pat asociacijos
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 04, 08:54
by Gedas
Šiaip tai atsiprašau už tokios kokybės modelius. Noriu šiemet susirinkti visą piguvą. Turiu gana konkretų sąrašą, kas turi būti kolekcijoje. Liko kokie 5-7 pigesnės klasės modeliai. O po to jau teks smarkiau paplušėti renkant trūkstamus modelius iš Autoart, Minichamps, TSM, GMP, Exoto ir t.t. asortimento.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 04, 12:02
by Gerb.Zigmas
Geras Porshas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 05, 09:47
by Gedas
Ta proga keli galbūt nematyti video.
1996 Dodge Viper GTS Indy 500 Pace Car
Ferrari F512 M @ RPM Exotic Car Event
Mark Webber in Le Mans Porsche GT1 at Goodwood FOS
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 17, 21:18
by Gedas
Ford GT (concept) / Beanstalk
2002-ųjų Ford GT40 (gana greitai dėl teisinių priežasčių pervadintas į Ford GT) prototipas, mano akimis, buvo labai vykusi ir skoninga moderni legendinio septintojo dešimtmečio Le Mans nugalėtojo interpretacija. Nepaisant panašumo, naujas modelis matmenimis buvo ženkliai didesnis ir pagal nomenklatūrą atitinkamai galėjo vadintis GT43 (40 - automobilio aukštis coliais). Nors serijinio modelio nebuvo pagaminta kiek planuota (vietoj 4500 vnt. - 4038), kritikai jį vertino teigiamai. 5,4 litro V8 su kompresoriumi užtikrino superkaro statusą.
Beanstalk Ford GT 1:18 leidimu esu patenkintas (tiesą sakant, prieš įsigydamas pasiskaičiau atsiliepimų užsienio forumuose) ir didesni Ford fanatikai laiko jį kartu su serijine Ford GT versija, kurią išleidę Autoart. Planų įsigyti Autoart modelį neatsisakau, bet Beanstalk tikrai maloniai nustebino ne viena detalia smulkmena.
***
***
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 17, 21:22
by RobertasRR
GT
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 May 18, 17:02
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 Jun 19, 20:43
by Gedas
Jaguar XJ220 1992 Maisto †
XJ220 buvo gaminamas nuo 1992 iki 1994 metų ir jam trumpam priklausė greičiausio serijinio automobilio titulas - 342 km/h. Gaila, bet gana greitai šis britų pasididžiavimas buvo nukonkuruotas kito brito - McLaren F1.
Iš diecastų gamintojų Jaguar XJ220 dėmesį yra parodę tik piguvos gamintojas Maisto. Rinkausi, kad būtų žalios spalvos, nes tai britų auto spalva ir žalios labai trūksta mano kolekcijoje. Labai tikiuosi, kad kada nors bus išleista padoresnė XJ220C ar XJ220S versija, kokią turėjau 1:43 mastelyje (Spark).
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2016 Jun 19, 20:49
by Gedas
Lamborghini Diablo SV / AutoArt
Praėjus penkeriems metams po originaliojo Diablo pristatymo, 1995-aisiais Ženevoje Lamborghini pristatė SV (Sport Veloce) versiją. Ji buvo pigesnė už VT (visais ratais varomą), tačiau SV tik su galinių ratų pavara ir 510 AG V12 varikliu iš dalies užsitarnavo „kieto“ automobilio statusą.
Džiaugiuos pagaliau užpildęs spragą tarp Countach ir Murcielago. AutoArt leidimas, mano akimis, turi vienintelį trūkumą - nepakeliami priekiniai žibintai. Visa kita - aukšame lygyje, ypač ratai. Žodžiu, patenkintas papildymu.