Supersportkarai 1:18

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:18 mastelio modelius.
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Supersportkarai 1:18

Post by RobertasRR »

švedukai :rx
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Ferrari 288 GTO Evoluzione #00 1986 Looksmart

Ferrari 288 GTO Evoluzione buvo kuriamas net ne žiedinėms, o ralio B grupės lenktynėms. Vis dėlto projektas buvo sustabdytas, tačiau likę šeši prototipai įėjo į istoriją kaip tarpinis modelis tarp 288 GTO ir F40, o jau pastarasis dalyvavo daugelyje žiedinių lenktynių. 940 kg svėręs Evoluzione iki 100 km/h greitėjo per mažiau nei 3 sek., o maksimalus greitis siekė 363 km/h. Tai gerokai daugiau nei pasiekdavo vėliau pasirodę gatviniai F40, Porsche 959 ar Bugatti EB110.
Mano Looksmart leidimo modeliuko #00 prototipas yra viešai demonstruojamas Enzo Ferrari muziejuje Modenoje (nemaišyti su Ferrari muziejumi Fiorano). Deja, kai pats lankiausi šiuose muziejuose, vietoj jo buvo eksponuojamas kitas automobilis. Matyt, eksponatai muziejuose rotuojami su esančiais sandėliuose.
Tai antras Looksmart darbas mano kolekcijoje ir jis tikrai geresnis už turimą Lamborghini Zagato. Man kiek kliūna tik šiek tiek per maži ratlankiai, nors nematavau, ar tikrai neatitinka originalo. Prieš gerus trisdešimt metų Evoluzione buvo išleidę Jouef Evolution – metalinį, atsidarantį, bet jis labai paseno moraliai. Būtų nesąžininga net lyginti su Looksmart. Paturėjęs jį tam tikrą laiką, iškeičiau nesulaukęs Looksmart pamainos.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Su F40 LM
Image
Image
Image

Su F40 LM ir 288 GTO
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Supersportkarai 1:18

Post by RobertasRR »

Evoluzione
kosmosas :rx
ir visa trijulė (t)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

RobertasRR wrote: 2022 Sep 28, 19:58 Evoluzione
kosmosas :rx
ir visa trijulė (t)
Dėkui! Mano akimis, tai viena geriausių visų laikų Ferrari evoliucijų 8-)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

McLaren F1 GTR Gulf Team Davidoff #39 24h Le Mans 1997 Minichamps

Reikia būti labai geru genealogu, kad susigaudytumei „McLaren F1 GTR“ virsmų istorijoje. Nes daugelis iš „McLaren F1“ tiek daug kartų keitė rūbą, kad labai lengva suklysti pasakojant jo istoriją. Į mano modeliukų kolekciją pateko šasi numeriu #25R. Automobilis buvo pagamintas „Gulf Team Davidoff“ komandai dalyvauti FIA GT organizuojamose lenktynėse 1997 metais. Deja, 1997 metų 24 valandų lenktynių nebaigė – startiniu numeriu #39 pažymėtas automobilis užsidegė. 1999 metais jis buvo parduotas japonams „Hitotsuyama Racing“ ir 1999 metų „Le Mans Fuji 1000 km“ lenktynių ten taip pat nebaigė. Nuo 2000 iki 2003 metų dalyvavo JGTC čempionate. Po metų pertraukos, 2005 metais, veteranas buvo mobilizuotas dar dviem startams JGTC čempionate Fuji.
Ilgauodegiai „McLaren F1 GTR“ radosi 1997-aisiais pasikeitus techniniam automobilių reglamentui. Ilgesnis kėbulas leido sukurti didesnę prispaudžiamąją jėgą. Išdidintos arkos talpino maksimaliai leidžiamus plačius ratus. Nors BMW variklio darbo tūris dėl ilgaamžiškumo buvo 0,1 litru sumažintas iki 6.0 litrų, tačiau dėl efektyvesnės oro padavimo sistemos, maksimali generuojama galia nepakito (apie 600 AG/441 kw). Standartinė pavarų dėžė buvo pakeista į 6 laipsnių sekvencinę.
Kol į rankas nepaėmiau klasikiniu metal diecast būdu pagaminto modeliuko, nemaniau, kad žydra spalva buvo nudažytas su metallic dažais. Hobis vėl moko autoistorijos. Nors pats modeliukas neprilygsta savo detalumu TSM ar „AUTOart“ darbams, tačiau kainos ir kokybės santykis pagal šiandienines kainas tikrai yra puikus. Man labai norėjosi surasti turimam trumpauodegiui 1995 metų Le Mano nugalėtojui draugiją ir šis #39 jam labai tinka. Be to, juos sieja bendras rėmėjas – įžymioji „Tokyo Ueno Clinic“.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Henris
Posts: 2599
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Henris »

Nais. Turbūt vienas gražiausių liverių
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Supersportkarai 1:18

Post by RobertasRR »

džiaugsiuosi kad neprasidedu su racing liveries'iais :D

papildymas (t)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Lamborghini Reventon 2007 AUTOart

Reventón, galima sakyti, pradėjo itin riboto leidimo Lamborghini madą. Iš visų jų buvo pagaminta 21 vienetas, iš kurių vienas paliko firmos muziejuje. Beveik visi mechaniniai elementai buvo pasiskolinti iš Murciélago LP 640. Dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš „greičiausių lėktuvų“. Reventón taip pat išpopuliarino matinį automobilio dažymą.
Šį modeliuką medžiojau labai seniai, tačiau tik šiemet ir tik iš antro karto pavyko (pardavėjo klaida) įtraukti į kolekciją. Puikus klasikinis metalinis AUTOart darbas.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Bugatti Vision Gran Turismo 2015 AUTOart

Vision Gran Turismo buvo skurtas kompiuteriniam Gran Turismo žaidimui ir tuomet buvo perkeltas į realybę. Bugatti Chiron pagrindu sukurtas vienvietis automobilis debiutavo Frankfurto automobilių parodoje 2015 metais. Automobilis yra nudažytas pagal 1937-ųjų Le Mans laimėtojo Bugatti Type 57G Tank spalvas. Nors AUTOart išleido kelias modelio spalvas, realybėje egzistuoja vos vienas vienintelis toks Vision GT ir jis yra mėlynas. Modeliukas yra pagamintas iš plastiko (kompozito), turi atidaromas duris ir reguliuojamą spoilerį. Tikriausiai pats egzotiškiausias visų laikų Bugatti.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Lamborghini Countach 25th Anniversario 1988 AUTOart

Lamborghini 25-ąjį gimtadienį turėjo švęsti su nauju modeliu – dar kuriamu Diablo, tačiau nespėjo. Kad proga neliktų nepaminėta, išleido šį jubiliejinį Countach. Nors šis modelis teturėjo būti pagamintas simboliniu tiražu, jis buvo pats populiariausias Countach modelis per visą istoriją – pagaminti 667 vienetai. Pakeitimų buvo padaryta iš ties daug, kad automobilis būtų praktiškesnis mieste, tačiau taupant kaštus ne perdaug, kad būtų išvengta naujo modelio homologacijos.
Modeliukas – klasikinis, detalus metalinis AUTOart, gerai derantis prie turimų Kyosho Countach LP500S WW ir GT Spirit Countach Koenig Specials.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Porsche 911 996 GT1 Evo Straßenversion 1997 UT models

996 GT1 Evo buvo tarpinis modelis GT1 trilogijoje. Iš principo tai tebuvo lengvas 993 GT1 feisliftas. Le Mans GT1 taisyklės reikalavo, kad dalyvių automobiliai turėtų bent 25 pagamintus analogus bendrojo naudojimo keliams. Porsche pagamino du keliams skirtus prototipus. Pirmasis buvo skirtas Vokietijos Federacijos Transporto ministerijai testams, kuriuos jis praėjo. Antrasis prototipas pateko į Bahreine esančią Khalid Abdul Rahim privačią kolekciją. Šie du automobiliai turėjo 993 stiliaus priekinius žibintus.
Serijinis 911 GT1 Straßenversion buvo gaminamas 1997 metais ir jau turėjo 996 stiliaus priekinius žibintus. Buvo pagaminta apie 20 automobilių, iš kurių dauguma buvo nudažyti Arctic Silver arba Fern White spalvomis, tačiau trys automobiliai gavo išskirtinį dažymą: Polar Silver, Indian Red ir Pastel Yellow.
Anksčiau turėtą UT models sidabrinį modeliuką buvau pardavęs, kai įsigijau baltos spalvos AUTOart 996 lenktyninį leidimą, tačiau visada šiek tiek gailėjausi, nes UT models vieninteliai išleido GT1 su gatviniu salonu. Po kelerius metus sekusių paieškų į kolekciją pavyko grąžinti pastelinės geltonos modeliuką. Iš išorės UT models ir AUTOart leidimai atrodo gana panašiais, kol nepradedi gilintis į detales. AUTOart atkartojo net pačias smulkiausias, tačiau net ir po daugiau nei 20 meų UT models vis dar atrodo puikiai šalia geriausių diecastų.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Ferrari F512 M 1994 Hot Wheels

Anskčiau buvau rašęs, kad Ferrari Testarossa buvo gaminamas net 13 metų (nuo 1984 iki 1996). Tiesa, paskutinius šešerius metus paklausą padėjo palaikyti du feisliftai, kurių metų buvo keičiamas visas automobilio pavadinimas - 512 TR (1991-1994) ir F512 M (1994-1996). Iš viso per tris kartas buvo pagaminta beveik 10.000 modelių ir nepaisant egzotiškos išvaizdos ir didelės kainos, tai visų laikų vienas iš geriausiai parduotų Ferrari modelių. Tiesa, prie šio tiražo F512 M prisidėjo tik 501 egzemplioriumi. F512 M lyginant su konkurentais akivaizdžiai rodė savo amžių - net ir dabar kažkaip nedera automobiliui galiniai dvigubi žibintai ar įpėdinio Maranello tipo priekiniai, pakeitę pakeliamus, nors tame pačiame Maranello jie įkomponuoti idealiai. Bet kaip eksponatas man jis įdomus - geras pavyzdys per ilgai gamyboje užsibuvusio automobilio, kurio dizaino geriau būtų nepritempinėję iki tų laikų madų.
Tai dar vienas comeback'as 1:18 garaže – Ferrari F512 M Hot Wheels yra grąžinimas į pagrindinę 1:18 kolekciją, tik šįkart pakeitus anksčiau turėtą juodą modeliuką į klasikinį raudoną. Fantastika, kad prieš 20 metų gamintą modeliuką išpakavau pirmasis – nulupau visas apsaugines juosteles ir jos bėgant metams nepadarė jokios žalos modelio dažams. Šis modelis nėra labai ypatingai detalus – tai bazinė Hot Wheels serija, tačiau nei geresnio nei blogesnio niekas nėra išleidęs F512 M 1:18 mastelyje, todėl jis vis dar nenuvertėja kaip kiti pigesni diecastai. Jei Hot Wheels būtų ryžęsi išleisti šios paskutinės Testarossa modifikacijos Elite versiją, ji turėtų labiau detalizuotą saloną, variklio skyrių, ne tokias grubias „žiemines“ padangas.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Mercedes-Benz C112 1991 Guiloy

Pamirštas Mercedes superkaras. Būtų žinomesnis, jei kompanija būtų išdrįsusi gaminti serijiniu būdu. Net keli šimtai išankstinių užsakymų nepadėjo automobiliui patekti į prekybą. C112 pasitarnavo kaip parodų puošmena ir bazė eksperimentams.
Ispanų Guiloy leidimas yra senas, bet smagus – labai sunkus oldschoolinis korpusas, atsidarančios dalys, detalizuoti bagažinės ir variklio skyriai, kietas išslenkantis spoileris. Šiuo papildymu pakeičiau turėtą fantasy balta-juoda kombinaciją į klasikinę mersišką sidabrinę.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Bugatti EB 110 SS 1994 AUTOart

SS arba Super Sport buvo į labiau lenktyninį važiavimą orientuota EB 110 versija. Iš išorės nuo įprasto modelio ji skyrėsi už galinio lango įmontuotomis apvaliomis oro paėmimo angomis, fiksuotu spoileriu ir kitokio stiliaus ratlankiais. Variklio galia taip pat buvo didesnė už standartinio arba dar GT vadinamo modelio - nuo 560 AG buvo padidinta iki 612 AG. Būtent šis geltonas Gialo modelis man įstrigo dėl nuotraukų su Michaeliu Schumacheriu, kuris buvo Italijoje trumpam atgimusios Bugatti reklaminis veidas.
AUTOart standartinį EB 110 GT buvo pagaminusį iš metalo (mano kolekcijoje jis sidabrinis), tačiau naująsias SS ir LM versijas jau pagamino iš plastiko (kompozito). Lyginant GT su SS, abu modeliai ne tiek daug skiriasi svoriu (matyt, kompozitiniai yra papildomai pasunkinami). Detalumo lygis taip pat yra panašus.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Lamborghini Diablo SE Jota Viola SE30 1994 AUTOart

Lamborghini pristatė Diablo SE30 modelį kaip riboto 150 vienetų leidimo modelį, iš kurių kiekvienas turėjo lentelę su serijiniu numeriu. Vis dėlto ribotoje serijoje gimė dar labiau išskirtinė serija – Diablo SE su Jota patobulinimais. Iš viso 28 automobiliai gavo šiuos patobulinimus (12 iš jų pačioje gamykloje). Vienas iš matomiausių patobulinimų - ant stogo sumontuotos didelės dvigubos oro paėmimo angos, kurios vėliau buvo ir Diablo SV modeliuose. Taip pat naujas variklio dangtis, pakeisti kiti variklio viduriai, perprogramuotas ECU ir kiti patobulinimai variklio galią padidino iki 600 AG. Taip sportiniame automobilyje radosi lenktyninis variklis. Tai nebuvo tik kalbos, nes, pavyzdžiui, vienas Jota klientas paprašė grąžinti variklio programą į standartinę SE30 būseną, nes jam nepatiko nervingas Jota veikimas.
Šis kompozitinis AUTOart darbas buvo labai laukiamas kolekcionierių (ypač kultinės Viola spalvos) ir praktiškai be jokių akcijų buvo iššluotas iš visų populiarių pardavimo vietų. Pas mane patekęs modelis nėra idealiai surinktas - yra klijų pertekliaus ir į dėžutę buvo supakuotas nenuvalytas ir šiek tiek dulkinas. Galbūt tai užsitęsusio karantino pasekmė Kinijoje, o galbūt naujokai buvo pasodinti prie šio modelio, nes būtent Jota modelio kokybes kontrole skundėsi beveik visi kolekcionieriai. Nepaisant šių trūkumų, tai tikriausiai buvo vienas iš geidžiamiausių 2022-ųjų metų AUTOart darbas, kurį džiaugiuosi priglaudęs į savo kolekciją. Galbūt ateityje pavyks sumedžioti ir labiau civilinę Diablo SE versiją.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Supersportkarai 1:18

Post by RobertasRR »

Gedas wrote: 2022 Dec 09, 16:33 Bugatti EB 110 SS 1994 AUTOart
:rx
Gedas wrote: 2022 Dec 10, 09:11 Lamborghini Diablo SE Jota Viola SE30 1994 AUTOart
:rx


viena už kitą geresnės naujienos (t)
Bugatti šio noriu 1:43 :?

User avatar
Paulius43
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 1849
Joined: 2011 Apr 01, 23:44
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
Location: Valencia

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Paulius43 »

Tamsta uzvertet tema su kalnu idomiu naujienu!!

Grazu paziuret tiesiog, ir prisimint savo 1/43 :lol: Ypac noretusi C112, tikiuosi, kad kas nors isleis normalu modernu modeli (iki siol tik 2 ranku darbo yra TopModel43 kit'as ir BanSeng, ir abu tokie keisti bei praktiskai nerandami..).

O Schumacherinis EB110SS tai kosTmosas :o :o Maniskis yra 1/43 Minichampso leidimo, bet laukiu TSMo.. turbut ir geltona isleis kazkada nors uzsakiau sidabrini. Sidabrini teko gyvai matyti muziejuj, jis toks nerealiai mazas!
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

RobertasRR wrote: 2022 Dec 10, 20:54
Gedas wrote: 2022 Dec 09, 16:33 Bugatti EB 110 SS 1994 AUTOart
:rx
Gedas wrote: 2022 Dec 10, 09:11 Lamborghini Diablo SE Jota Viola SE30 1994 AUTOart
:rx


viena už kitą geresnės naujienos (t)
Bugatti šio noriu 1:43 :?
Pas Tamstą nerealus youtube archyvas! Ir dabar užsimaniau visų tų aksesuarų :roll: Italai tikrai moka daryti visus tuos vyriškus žaisliukus :lol:
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Lamborghini Diablo Jota Corsa 1995 GT Spirit

Prieš atsirandant Diablo GT1, Lamborghini buvo sukūrę Diablo SE su Jota dinaminiu paketu. Šis ėjimas leido Diablo SE Jota legaliai patekti į GT lenktynes, tačiau jose automobiliai praktiškai nepasirodė. Vis dėlto gamykloje pagal specialų užsakymą iš Japonijos buvo pagaminta viena geltona Diablo SE Jota, kuri turėjo pakeisti stipriai modifikuotą Countach 25th Anniversario modelį naudotą Japonijos Lamborghini autoklubo JLOC iki 1995 metų. Po šio ypatingo užsakymo, gamykla pagamino dar tris lenktynėms paruoštus Diablo – tai Jota P.01, P.02 ir P.03. Šiandien visi trys automobiliai užregistruoti naudoti bendruose Japonijos keliuose.
Modeliuką iš dervos pagamino GT Spirit. Tikrai labai vertas dėmesio ne tik renkantiems superautomobilius ir Lamborghini. Tikiuosi, kad gamintojas išlaikys panašų kainos ir kokybės lygį ir ateinančiais metais.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Ferrari F40 Dolce LBWK 1994 (2013) GT Spirit

Vienetinis Kato Wataru kūrinys, dėl kurio savo laiku automobilių puristai tikrai ėjo iš proto – kaip taip galima elgtis su Jos Šventenybe Ferrari F40, bet japonams šiuo klausimu tikriausiai nėra nieko neliečiamo. Liberty Walk itališką klasiką aprūpino Enkei ratais, galingesniais Brembo stabdžiais, Roberuta orine pakaba, vienetiniais galiniu spoileriu, galinis difuzoriumi, priekine „lūpa“, lengvai pertvarkė interjerą ir nudažė balto perlo metallic dažais. Užsimiršus, kad automobilį detalizavo ne italai, jis dabar primena gamyklos aprobuotą F40 LM versiją. Kita vertus – tikriausiai nepadaryta nieko tokio, ko nebūtų galima išimti ir automobiliui atkurti standartinę išvaizdą ir techninius parametrus.
Šis GT Spirit modeliukas susilaukė susidomėjimo vos tik paskelbus apie jo pasirodymą. Daug nesvarstęs pateikiau išankstinį užsakymą ir tikrai nesuklydau. Pasirodžius pirmiesiems teigiamiems atsiliepimams iš kolekcininkų, per kelias dienas už reguliarias kainas šio modeliuko neliko prekybos vietose. Ne tik dėl to, kad tai dar vienas F40 leidimas, kuris reikalingas tiuningo ir Ferrari rinkikams. Maloniai nustebino modeliuko pagaminimo kokybė – ji yra labai arti kelis kartus brangesnių BBR leidimų. Labai įdomu, kiek produktyvūs ir kiek negobšūs bus GT Spirit kitais metais. Jei taip ir toliau jiems seksis, jų modeliukų apžvalgų ir nuotraukų tikrai daugės bent jau šitoje temoje.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Post Reply