Supersportkarai 1:18
- Henris
- Posts: 2600
- Joined: 2011 Mar 01, 10:47
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: McLaren
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Lena aišku be konkurencijos
O man įdomu, didelis kokybės ar detalumo skirtumas tarp Tecnomodel ir TSM ?
Man Tecnomodel patiko, bet pasirodė kad kaina didoka. Gal todėl kad mano pats modelis kaip automobilis nėra kažkokio WOW. Aišku Tecnomodel dar naudojasi, kaip sakei leidžia nišinius modelius. Ašku su OttO nepalyginamas dalykas, bet su TSM
O man įdomu, didelis kokybės ar detalumo skirtumas tarp Tecnomodel ir TSM ?
Man Tecnomodel patiko, bet pasirodė kad kaina didoka. Gal todėl kad mano pats modelis kaip automobilis nėra kažkokio WOW. Aišku Tecnomodel dar naudojasi, kaip sakei leidžia nišinius modelius. Ašku su OttO nepalyginamas dalykas, bet su TSM
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Pagal mano turimus modelius, sakyčiau, kad TSM tikriausiai geriau už Tecnomodel.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Jaguar XJR-15 1990 Cult
JaguarSport ir TWR (Tom Walkinshaw Racing) jungtinėmis pastangomis 1990-aisiais gimė spartietiškas superkaras. Iš viso buvo pagaminta 53 vienetai, kurių kaina siekė 500 000 svarų. XJR-15 važiuoklė buvo paimta iš Le Mano nugalėjusio XJR-9, o kėbulą kūrė Peter Stevens, kuris buvo McLaren F1 bendraautorius. Skelbiama, kad tai pirmasis kelių automobilis pagamintas vien iš anglies pluošto ir kevlaro. XJR priešingai nei įpėdinis XJ220 turėjo visavertį 450 AG 6.0 V12 motorą. 1991-aisias buvo organizuojama XJR-15 lenktynių serija Formulės-1 trasose.
Labai temai reikalingam nepigiam Cult derviniui modeliukui neturiu priekaištų dėl išorės, tačiau salonas ir variklio detalės atrodo labai kukliai. Tikriausiai 1:43 Spark modeliuko viduriai yra smulkmeniškiau padaryti nei šiam.
P.S. Susipažinkite su Katia arba Catherine.
***
JaguarSport ir TWR (Tom Walkinshaw Racing) jungtinėmis pastangomis 1990-aisiais gimė spartietiškas superkaras. Iš viso buvo pagaminta 53 vienetai, kurių kaina siekė 500 000 svarų. XJR-15 važiuoklė buvo paimta iš Le Mano nugalėjusio XJR-9, o kėbulą kūrė Peter Stevens, kuris buvo McLaren F1 bendraautorius. Skelbiama, kad tai pirmasis kelių automobilis pagamintas vien iš anglies pluošto ir kevlaro. XJR priešingai nei įpėdinis XJ220 turėjo visavertį 450 AG 6.0 V12 motorą. 1991-aisias buvo organizuojama XJR-15 lenktynių serija Formulės-1 trasose.
Labai temai reikalingam nepigiam Cult derviniui modeliukui neturiu priekaištų dėl išorės, tačiau salonas ir variklio detalės atrodo labai kukliai. Tikriausiai 1:43 Spark modeliuko viduriai yra smulkmeniškiau padaryti nei šiam.
P.S. Susipažinkite su Katia arba Catherine.
***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1856
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Kultinis plesrunas.. mano Sparko melynas irgi grazus Tiesa, man toks ispudis, kad siek tiek per aukstai stovi, matyt miestui vazineti skirta versija
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- RobertasRR
- Posts: 2044
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
įdomus Jagus
dama pagyvina ekspoziciją
dama pagyvina ekspoziciją
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Pagal 1:1 gal priekį reikėtų sužeminti, bet šiaip nebūčiau atkreipęs dėmesio
TSM damos labai patiko. Atrodo tikroviškiau už stambokas American Dioramos panas.RobertasRR wrote:įdomus Jagus
dama pagyvina ekspoziciją
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ferrari F40 1987 Hot Wheels
Suprantu, šokas, bet gavęs gražų seną Hot Wheels leidimo Ferrari F40 jį pasilikau, kaip atskaitos tašką turimiems Kyosho ir BBR palyginti, ir detalizavimo pasibandymams. Nors jis neturi pakeliamų priekinių žibintų, tai tikriausiai geriausias F40 leidimas iš senųjų pigiųjų diecastų. Detalizuotos Elite versijos vis dar nevaikiškai brangios ir toliau brangsta. Gaila, kad savo laiku neįsigijau HW Elite serijos lenktyninių F40 LM. Dabar vietoj 50-70 eurų reikia prirašyti trečią skaičių priekyje.
Suprantu, šokas, bet gavęs gražų seną Hot Wheels leidimo Ferrari F40 jį pasilikau, kaip atskaitos tašką turimiems Kyosho ir BBR palyginti, ir detalizavimo pasibandymams. Nors jis neturi pakeliamų priekinių žibintų, tai tikriausiai geriausias F40 leidimas iš senųjų pigiųjų diecastų. Detalizuotos Elite versijos vis dar nevaikiškai brangios ir toliau brangsta. Gaila, kad savo laiku neįsigijau HW Elite serijos lenktyninių F40 LM. Dabar vietoj 50-70 eurų reikia prirašyti trečią skaičių priekyje.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Lamborghini Diablo GT 1999 GT Spirit
Diablo GT buvo viena iš paskutinių beveik dešimtmetį gaminto Diablo modifikacijų. Iš kitų išsiskyrė mažesniu bendru svoriu dėl gausiai naudojamų lengvų kompozitinių medžiagų. Gamintojas jį vadino greičiausiu serijiniu pasaulio automobiliu (maks. greitis 338 km/h). Nors tai nebuvo labai tiesa, bet faktas, kad automobilis jiems gavosi įspūdingas. Iš viso buvo pagaminti 83 vienetai, kurie per trumpą laiką buvo išparduoti.
Tai jau trečias Diablo papuolęs į mano kolekciją. Mūsų kolega mažinosi savo sukauptą turtą, tad teko jo „pagailėti“ ir griebti už labai kuklią Otto modelio kainą. Uždaro tipo GT Spirit leidimas man visai deri prie turimų senųjų AUTOart - juodo prefacelift SV ir geltono GTR. GT Spirit buvo išleidę kelias šio modelio spalvas (oranžinę, žalią ir pilką). Nors pilka iš pradžių atrodo blankiai, gyvai vaizdas žymiai geresnis. Modeliukas išleistas 500 vnt. tiražu (kaip GT Spirit tai labai ne daug). P.S. Tik baigęs fotosesiją pamačiau, kad ištiko bambalinių stiklų bėda priekinį langą. Jau pataisyta.
Diablo GT buvo viena iš paskutinių beveik dešimtmetį gaminto Diablo modifikacijų. Iš kitų išsiskyrė mažesniu bendru svoriu dėl gausiai naudojamų lengvų kompozitinių medžiagų. Gamintojas jį vadino greičiausiu serijiniu pasaulio automobiliu (maks. greitis 338 km/h). Nors tai nebuvo labai tiesa, bet faktas, kad automobilis jiems gavosi įspūdingas. Iš viso buvo pagaminti 83 vienetai, kurie per trumpą laiką buvo išparduoti.
Tai jau trečias Diablo papuolęs į mano kolekciją. Mūsų kolega mažinosi savo sukauptą turtą, tad teko jo „pagailėti“ ir griebti už labai kuklią Otto modelio kainą. Uždaro tipo GT Spirit leidimas man visai deri prie turimų senųjų AUTOart - juodo prefacelift SV ir geltono GTR. GT Spirit buvo išleidę kelias šio modelio spalvas (oranžinę, žalią ir pilką). Nors pilka iš pradžių atrodo blankiai, gyvai vaizdas žymiai geresnis. Modeliukas išleistas 500 vnt. tiražu (kaip GT Spirit tai labai ne daug). P.S. Tik baigęs fotosesiją pamačiau, kad ištiko bambalinių stiklų bėda priekinį langą. Jau pataisyta.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Alfa Romeo 33 Bertone Carabo 1968 Laudoracing
Carabo prototipas pasirodė 1968-aisiais ir tikriausiai pelnytai laikomas Countach ir kitų panašių pleišto formos superautomobilių protėviu. Nors jo serijinė gamyba nebuvo planuojama, automobilis buvo visiškai funkcionalus. Be to, jis turėjo žymiąsias pakeliamas (scissors) duris, vėliau tapusias privalomu Lamborghini atributu. Carabo gavo vabalo vardą. Pagal vieną iš vabzdžio rūšių buvo parinkta blizgi žalia spalva su oranžiniais akcentais. Patikrinau enciklopedijoje, pas mus toks vabalas vadinamas žygiu. Prieš kelerius metus nusišypsojo laimė Carabo pamatyti gyvai Alfa Romeo muziejuje. Tai vienas iš tų automobilių apie kurį nutaisęs eksperto mimiką gali drąsiai sakyti – laikui nepavaldus įspūdingas menininkų darbas.
Laudoracing leidimo modeliuką buvau nusižiūrėjęs dar vasarą, bet vis atidėdavau įsigijimą. Galiausiai užtikau vieną Italijos dilerį juos pardavinėjant pigiau nei pats gamintojas Prancūzijoje. Uždaro tipo modeliukui neturiu jokių priekaištų ir, svarbiausia, nereikėjo ypatingai permokėti (maždaug GT Spirit kainų lygis). Beje, įpakivimas labai priminė Ottomobile. Laudoracing parodė ypatingą dėmesį Carabo prototipui, išleisdami net keturias modelio versijas - nuo muliažo iki daugiausiai detalių turinčios muziejinės. Dėl detalių pastarąją ir pasirinkau.
Carabo prototipas pasirodė 1968-aisiais ir tikriausiai pelnytai laikomas Countach ir kitų panašių pleišto formos superautomobilių protėviu. Nors jo serijinė gamyba nebuvo planuojama, automobilis buvo visiškai funkcionalus. Be to, jis turėjo žymiąsias pakeliamas (scissors) duris, vėliau tapusias privalomu Lamborghini atributu. Carabo gavo vabalo vardą. Pagal vieną iš vabzdžio rūšių buvo parinkta blizgi žalia spalva su oranžiniais akcentais. Patikrinau enciklopedijoje, pas mus toks vabalas vadinamas žygiu. Prieš kelerius metus nusišypsojo laimė Carabo pamatyti gyvai Alfa Romeo muziejuje. Tai vienas iš tų automobilių apie kurį nutaisęs eksperto mimiką gali drąsiai sakyti – laikui nepavaldus įspūdingas menininkų darbas.
Laudoracing leidimo modeliuką buvau nusižiūrėjęs dar vasarą, bet vis atidėdavau įsigijimą. Galiausiai užtikau vieną Italijos dilerį juos pardavinėjant pigiau nei pats gamintojas Prancūzijoje. Uždaro tipo modeliukui neturiu jokių priekaištų ir, svarbiausia, nereikėjo ypatingai permokėti (maždaug GT Spirit kainų lygis). Beje, įpakivimas labai priminė Ottomobile. Laudoracing parodė ypatingą dėmesį Carabo prototipui, išleisdami net keturias modelio versijas - nuo muliažo iki daugiausiai detalių turinčios muziejinės. Dėl detalių pastarąją ir pasirinkau.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Yamaha OX99-11 1992 Spark
Vienas iš keistesnių ir įdomesnių superautomobilių iš Japonijos. Buvo pagaminti trys prototipai – raudonas, žalias ir juodas. 1989 metais Yamaha tapo Formulės-1 variklių tiekėja. Nuo F-1 variklio - 3.5L V12 - ir prasidėjo šis projektas, kurio kūrimui buvo negailėta lėšų, tačiau serijinė gamyba taip ir nebuvo pradėta. Beje, galinės dalies žibintų išdėstymas man labai primena McLaren F1, nors Yamaha turėtų būti anksčiau parodyta nei F1, o visos kitos linijos kažkiek Luigi Colani kūrybą. Matyt sutapo dizainerių idėjos. Kaip ir daugelio panašių projektų, pradėtų per 1990-ųjų krizę, po kelerių metų laukė nelaiminga pabaiga. Galimai dėl to, kad rinkoje radosi per daug įvairių superautomobilių. JDM kosmosas, bet visai respektabilus. Visgi F-1 hightechas.
Dar vienas gražus trapus sparkas. Daugiau niekas nėra jo išleidęs aštuonioliktame mastelyje.
Vienas iš keistesnių ir įdomesnių superautomobilių iš Japonijos. Buvo pagaminti trys prototipai – raudonas, žalias ir juodas. 1989 metais Yamaha tapo Formulės-1 variklių tiekėja. Nuo F-1 variklio - 3.5L V12 - ir prasidėjo šis projektas, kurio kūrimui buvo negailėta lėšų, tačiau serijinė gamyba taip ir nebuvo pradėta. Beje, galinės dalies žibintų išdėstymas man labai primena McLaren F1, nors Yamaha turėtų būti anksčiau parodyta nei F1, o visos kitos linijos kažkiek Luigi Colani kūrybą. Matyt sutapo dizainerių idėjos. Kaip ir daugelio panašių projektų, pradėtų per 1990-ųjų krizę, po kelerių metų laukė nelaiminga pabaiga. Galimai dėl to, kad rinkoje radosi per daug įvairių superautomobilių. JDM kosmosas, bet visai respektabilus. Visgi F-1 hightechas.
Dar vienas gražus trapus sparkas. Daugiau niekas nėra jo išleidęs aštuonioliktame mastelyje.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2044
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
įdomi yamaha
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1856
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Egzotika..
Tiek metu pralaukus staiga Sparkas ismete 2 masteliu modelius
Maniskis tai raudonas (43).
Tiek metu pralaukus staiga Sparkas ismete 2 masteliu modelius
Maniskis tai raudonas (43).
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Lamborghini Countach Koenig Specials 1986 GT Spirit
Lyginant tai, ką Walteris Koenigas padarė Ferrari Boxer ir Porsche modeliams, šį Countach galima vadinti bene kukliausiu jo kūriniu. Nuo standartinio Countach jis skyrėsi specialiai sukurtais slenksčiais, sujungiančiais praplatintas ratų arkas ir Recaro sėdynes gavusiu persiūtu salonu. Būtent šio lavos raudonumo Countach savininkas pageidavo išsaugoti originalius ratlankius (tebuvo perdažyti kėbulo spalva). Žinoma, svarbiausias patobulinimas - varikliui sumontuoti du turbokompresoriai, padidinę maksimalią galią iki 500 AG.
Modeliukų kolekcijoje yra jau keli Koenig Ferrari darbai, tad pamaniau, kad Koenig Countach tikrai nepamaišys. GT Spirit dervinis modelis nei nustebino, nei nuvylė - įprastame savo lygyje. Buvo įdomu gyvai pamatyti ypatingą modeliuko spalvą, kuri varijuoja tarp raudonos ir oranžinės. Palyginimui nufotografavau prie kitų dviejų modeliukų su įdomesne spalva kolekcijoje - Zagato ir Gemballa.
***
Lyginant tai, ką Walteris Koenigas padarė Ferrari Boxer ir Porsche modeliams, šį Countach galima vadinti bene kukliausiu jo kūriniu. Nuo standartinio Countach jis skyrėsi specialiai sukurtais slenksčiais, sujungiančiais praplatintas ratų arkas ir Recaro sėdynes gavusiu persiūtu salonu. Būtent šio lavos raudonumo Countach savininkas pageidavo išsaugoti originalius ratlankius (tebuvo perdažyti kėbulo spalva). Žinoma, svarbiausias patobulinimas - varikliui sumontuoti du turbokompresoriai, padidinę maksimalią galią iki 500 AG.
Modeliukų kolekcijoje yra jau keli Koenig Ferrari darbai, tad pamaniau, kad Koenig Countach tikrai nepamaišys. GT Spirit dervinis modelis nei nustebino, nei nuvylė - įprastame savo lygyje. Buvo įdomu gyvai pamatyti ypatingą modeliuko spalvą, kuri varijuoja tarp raudonos ir oranžinės. Palyginimui nufotografavau prie kitų dviejų modeliukų su įdomesne spalva kolekcijoje - Zagato ir Gemballa.
***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Lamborghini Miura Jota SVR 1970 Kyosho
Jota SVR gimė dėl to, kad Lamborghini vyresnysis automobilių bandytojas Bob Wallace neturėdavo ką veikti savaitgaliais, kai visa gamykla būdavo ištuštėjusi. Vieną iš gražiausių to laikmečio automobilių jis pavertė trasų monstru ir už tai daug kas jo nekentė. Pasak Lambo puristų, tobulos Miura linijos buvo išniekintos. Kaip bebūtų, jam pavyko automobiliui pakeisti daug dalių į lengvesnes, o po įvairių modifikacijų variklio maksimalią galią kilstelėti iki 400 AG. Taipogi buvo sumontuotos ypač plačios padangos, o prispaudžiamąją jėgą didino didžiuliai spoileriai. Jota SVR darė didelę įtaką klietams, kurie pradėjo pageidauti analogiškų modifikacijų savo standartinėms Miura. Taip radosi ribotos serijos Miura SVJ versija. Vėliau Miura SVR buvo taip stipriai sudaužyta, jog gamykla atsisakė ją restauruoti, tačiau privataus vokiečio savininko dėka ji vis dėlto buvo atkurta. Dar vėliau iškeliavo į Japoniją, o galiausiai grįžo į Italiją, kur buvo atkurta pagal gamyklinius parametrus.
Būtent dėl to, kad šis automobilis praleido daug laiko Japonijoje ir buvo išleista jo diecast minikopija. Automobilis netgi tapo vietinių komiksų herojumi (Circuit Wolf). SVR modeliukas buvo toks populiarus, kad Kyosho net prieš metus pakartojo, berods, trečią partiją per kelis dešimtmečius. Neieškojau specialiai Jota SVR, nes jau senokai turi SVJ versiją, tačiau vienas nekaltas statymas aukcione ir ji atkeliavo pas mane. Tiesa, teko padirbėti suklijuojant kelionėje pabirusias dalis. Kaip bebūtų, buvo verta. Tikrai geras klasikinis diecastas.
Jota SVR gimė dėl to, kad Lamborghini vyresnysis automobilių bandytojas Bob Wallace neturėdavo ką veikti savaitgaliais, kai visa gamykla būdavo ištuštėjusi. Vieną iš gražiausių to laikmečio automobilių jis pavertė trasų monstru ir už tai daug kas jo nekentė. Pasak Lambo puristų, tobulos Miura linijos buvo išniekintos. Kaip bebūtų, jam pavyko automobiliui pakeisti daug dalių į lengvesnes, o po įvairių modifikacijų variklio maksimalią galią kilstelėti iki 400 AG. Taipogi buvo sumontuotos ypač plačios padangos, o prispaudžiamąją jėgą didino didžiuliai spoileriai. Jota SVR darė didelę įtaką klietams, kurie pradėjo pageidauti analogiškų modifikacijų savo standartinėms Miura. Taip radosi ribotos serijos Miura SVJ versija. Vėliau Miura SVR buvo taip stipriai sudaužyta, jog gamykla atsisakė ją restauruoti, tačiau privataus vokiečio savininko dėka ji vis dėlto buvo atkurta. Dar vėliau iškeliavo į Japoniją, o galiausiai grįžo į Italiją, kur buvo atkurta pagal gamyklinius parametrus.
Būtent dėl to, kad šis automobilis praleido daug laiko Japonijoje ir buvo išleista jo diecast minikopija. Automobilis netgi tapo vietinių komiksų herojumi (Circuit Wolf). SVR modeliukas buvo toks populiarus, kad Kyosho net prieš metus pakartojo, berods, trečią partiją per kelis dešimtmečius. Neieškojau specialiai Jota SVR, nes jau senokai turi SVJ versiją, tačiau vienas nekaltas statymas aukcione ir ji atkeliavo pas mane. Tiesa, teko padirbėti suklijuojant kelionėje pabirusias dalis. Kaip bebūtų, buvo verta. Tikrai geras klasikinis diecastas.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2044
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
superinis Lambo Miura
istorija apie modifikacija žinojau ( bet kad ją atstatė atgal nežinojau todėl įdomu paskaityti apie modelio istorijas čia)
istorija apie modifikacija žinojau ( bet kad ją atstatė atgal nežinojau todėl įdomu paskaityti apie modelio istorijas čia)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Lamborghini Murcielago Roadster 2004 1:18 AUTOart
Murcielago Barchetta (arba Roadster) buvo pristatyta praėjus ketveriems metams po Coupe pasirodymo. Atvira versija turėjo medžiaginį sulankstomą stogą ir svėrė vos 29 kg daugiau nei kupė. Dizaineris Luc Donckerwolke teigė, kad įkvėpimo sėmėsi iš B-2 bombonešio, Wally 118 WallyPower jachtos ir Menų ir mokslų miesto architektūrinio komplekso Valensijoje. Lyginant su Diablo Roadster, bestogis Murcielago žymiai elegantiškiau, ir net nepagalvotum, kad jis perdarytas iš kupė, o ne kurtas nuo pat pradžių.
Dar vienas neplanuotas pirkinys iš 2021-ųjų yra šis Murcielago Roadster. Neketinu atidaryti Pandoros skrynios ir pradėti rinkti turimų superautomobilių atvirtų versijų, bet su Murcielago kupė padariau išimtį - radau porininką. Tuo labiau, kad šis buvo nupirktas už BBurago kainą, nes neturėjo vieno veidrodėlio. Kadangi jau „sudylinta“ su www.autoartspares.com šrotu dėl trūkstamos dalies, ryžausi „oficialiai“ jį įtrakti į kolekciją ir užbaigti 2021-uosius metus su 1:18. Tuo labiau, kad jau du nauji modeliukai parkeliauja kaip 2022-ųjų pirkiniai. Kai bus visas komplektinis, perfotografuosiu atskirai
Įdomi detalė - vairuotojo sėdynė yra juodesnė už keleivio. Galvojau, kad čia tik man taip papuolė, bet patikrinus internete - visų tokių Murcielago Roadster sėdynės spalvos skiriasi. Taip ir liko mįsle - negi kažkokia AUTOart klaida? Kaip bebūtų, Roadster versija yra pastebimai labiau detalizuota už kupė. Gal tai rodo, kaip po truputį AUTOart kėlė kartelę savo modeliams.
Netyčia atradau, kad būtent pilkas Murcielago Roadster buvo Betmeno Bruce Wayne asmeninis automobilis. Tiesą sakant, Roadster oficialus debiutas ir įvyko filme.
***
***
***
Murcielago Barchetta (arba Roadster) buvo pristatyta praėjus ketveriems metams po Coupe pasirodymo. Atvira versija turėjo medžiaginį sulankstomą stogą ir svėrė vos 29 kg daugiau nei kupė. Dizaineris Luc Donckerwolke teigė, kad įkvėpimo sėmėsi iš B-2 bombonešio, Wally 118 WallyPower jachtos ir Menų ir mokslų miesto architektūrinio komplekso Valensijoje. Lyginant su Diablo Roadster, bestogis Murcielago žymiai elegantiškiau, ir net nepagalvotum, kad jis perdarytas iš kupė, o ne kurtas nuo pat pradžių.
Dar vienas neplanuotas pirkinys iš 2021-ųjų yra šis Murcielago Roadster. Neketinu atidaryti Pandoros skrynios ir pradėti rinkti turimų superautomobilių atvirtų versijų, bet su Murcielago kupė padariau išimtį - radau porininką. Tuo labiau, kad šis buvo nupirktas už BBurago kainą, nes neturėjo vieno veidrodėlio. Kadangi jau „sudylinta“ su www.autoartspares.com šrotu dėl trūkstamos dalies, ryžausi „oficialiai“ jį įtrakti į kolekciją ir užbaigti 2021-uosius metus su 1:18. Tuo labiau, kad jau du nauji modeliukai parkeliauja kaip 2022-ųjų pirkiniai. Kai bus visas komplektinis, perfotografuosiu atskirai
Įdomi detalė - vairuotojo sėdynė yra juodesnė už keleivio. Galvojau, kad čia tik man taip papuolė, bet patikrinus internete - visų tokių Murcielago Roadster sėdynės spalvos skiriasi. Taip ir liko mįsle - negi kažkokia AUTOart klaida? Kaip bebūtų, Roadster versija yra pastebimai labiau detalizuota už kupė. Gal tai rodo, kaip po truputį AUTOart kėlė kartelę savo modeliams.
Netyčia atradau, kad būtent pilkas Murcielago Roadster buvo Betmeno Bruce Wayne asmeninis automobilis. Tiesą sakant, Roadster oficialus debiutas ir įvyko filme.
***
***
***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
-
- Posts: 177
- Joined: 2017 Apr 08, 17:40
Re: Supersportskarai 1:18
Įspūdingas Miurų duetas Dabar tik standartinės Miuros reikia
- RobertasRR
- Posts: 2044
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
graži porelė
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Dėkui Laurynai ir Robertai! Taip, tikrai norėčiau pirmosios miuros
Ką tik su sūnum grįžau iš naujausio Spiderman filmo kino teatre. Ir ten kelias sekundes sušmėžavo neoninė Miura kontūrų dekoracija. Epinis dizainas
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Bugatti EB110 LM 24h Le Mans #34 1994 AUTOart
EB100 LM yra vienintelis naujųjų laikų Bugatti, kuris dalyvavo aukščiausio lygio lenktynėse. Le Mane nieko ypatingo nenuveikė, nes sugedo, nors važiavo konkurencingu tempu LMGT1 klasėje.
Šis modeliukas yra pirmasis mane pasiekęs 2022-ųjų pirkinys. Skubėjau įsigyti, nes matėsi, kad dingsta iš prekybos vietų, nors yra labai nepigus ir dar pagamintas iš kompozito (plastiko). Ne toks ir lengvas, kaip ankstesni AUTOart darbai ir tik 100 gramų lengvesnis už analogišką AUTOart metalinę EB110 GT versiją. Pasvėriau - GT sveria 676 gramus, o LM - 577. Bendras įspūdis yra labai geras. Daug smulkmenų atkartota, radau ir tokių, kurių nėra diecast versijoje. Kompozito privalumas turėtų būti paintrasho nepasigavimas, o taip pat geriau suleidžiamos atsidarančios dalys. Tai tik antras kompozitinis modelis su atsidarančiomis dalimis mano kolekcijoje (pirmas buvo Koenigsegg One:1). Tikrai drąsiai pirksiu ir daugiau, jei tik bus tinkami kolekcijai.
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM ... authuser=0
***
***
***
EB100 LM yra vienintelis naujųjų laikų Bugatti, kuris dalyvavo aukščiausio lygio lenktynėse. Le Mane nieko ypatingo nenuveikė, nes sugedo, nors važiavo konkurencingu tempu LMGT1 klasėje.
Šis modeliukas yra pirmasis mane pasiekęs 2022-ųjų pirkinys. Skubėjau įsigyti, nes matėsi, kad dingsta iš prekybos vietų, nors yra labai nepigus ir dar pagamintas iš kompozito (plastiko). Ne toks ir lengvas, kaip ankstesni AUTOart darbai ir tik 100 gramų lengvesnis už analogišką AUTOart metalinę EB110 GT versiją. Pasvėriau - GT sveria 676 gramus, o LM - 577. Bendras įspūdis yra labai geras. Daug smulkmenų atkartota, radau ir tokių, kurių nėra diecast versijoje. Kompozito privalumas turėtų būti paintrasho nepasigavimas, o taip pat geriau suleidžiamos atsidarančios dalys. Tai tik antras kompozitinis modelis su atsidarančiomis dalimis mano kolekcijoje (pirmas buvo Koenigsegg One:1). Tikrai drąsiai pirksiu ir daugiau, jei tik bus tinkami kolekcijai.
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM ... authuser=0
***
***
***
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)