Supersportkarai 1:18
Re: Supersportskarai 1:18
F40... Gedai neberodyk daugiau Koks man gražus jis. Norisi ir man tik kitų modelių eilė jau susikaupė.
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Kaltas! Bet buvo mažytis pasiteisinimasskoonkaz wrote:F40... Gedai neberodyk daugiau Koks man gražus jis. Norisi ir man tik kitų modelių eilė jau susikaupė.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1848
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
959 all the way!!
O mergicos ner daugiau nuotrauku?
O mergicos ner daugiau nuotrauku?
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Dabar nėra. Sunku ją pagautiPaulius43 wrote:959 all the way!!
O mergicos ner daugiau nuotrauku?
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
-
- Posts: 92
- Joined: 2019 Apr 17, 11:13
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Tai, kas patinka.
- Location: Vilnius
Re: Supersportskarai 1:18
Žavūs ryžikai
-
- konkurso nugalėtojas
- Posts: 3092
- Joined: 2012 Feb 04, 16:29
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Viską kas juda
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Aha, tokios riestašiknės sakyčiau...
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Aston Martin DP-100 2014 Model 777
2013 metais kompiuteristai įkalbino didžiuosius automobilių gamintojus sukurti prototipus, kurie vėliau taptų Gran Turismo žaidimo herojais. Visa tai virto sėkmės istorija ir vienas po kito rodėsi įspūdingi prototipai, kokių įprastai automobilių gamintojai nebūtų sau išdrįsę sukurti. Vienas iš tokių yra Aston Martin DP-100, kurį varo teorinis 800 kW (1 100 AG) V12 su dviem turbokompresoriais. DP-100 raidės reiškia Design Prototype, o skaičius pažymėjo kompanijos šimtmetį. Koncepcijoje buvo įgyvendinti keli įdomesni dizaino sprendimai: priekiniai žibintai kartu mažo pasipriešinimo oro paėmimo angomis, stabdžius geriau aušinantys aktyvūs ratų „ašmenys“ bei įspūdingi „šviesos ašmenų“ galiniai žibintai, kurie vėliau taip pat buvo adaptuoti Vulcan modelyje.
Paprastai GT stiliaus automobilius su varikliu priekyje gaminanti Aston Martin per visą savo ilgą istoriją yra išleidusi vos kelis modelius su varikliu viduryje, todėl šis modelis mane iškart ir patraukė, nors nesu fikcinių automobilių fanas. Su Model 777 prekiniu ženklu yra išleisti keli modeliai – tai elementarūs derviniai modeliai. Kaip suprantu, jie turi kažką bendro su BoS ir MCG modeliais.
2013 metais kompiuteristai įkalbino didžiuosius automobilių gamintojus sukurti prototipus, kurie vėliau taptų Gran Turismo žaidimo herojais. Visa tai virto sėkmės istorija ir vienas po kito rodėsi įspūdingi prototipai, kokių įprastai automobilių gamintojai nebūtų sau išdrįsę sukurti. Vienas iš tokių yra Aston Martin DP-100, kurį varo teorinis 800 kW (1 100 AG) V12 su dviem turbokompresoriais. DP-100 raidės reiškia Design Prototype, o skaičius pažymėjo kompanijos šimtmetį. Koncepcijoje buvo įgyvendinti keli įdomesni dizaino sprendimai: priekiniai žibintai kartu mažo pasipriešinimo oro paėmimo angomis, stabdžius geriau aušinantys aktyvūs ratų „ašmenys“ bei įspūdingi „šviesos ašmenų“ galiniai žibintai, kurie vėliau taip pat buvo adaptuoti Vulcan modelyje.
Paprastai GT stiliaus automobilius su varikliu priekyje gaminanti Aston Martin per visą savo ilgą istoriją yra išleidusi vos kelis modelius su varikliu viduryje, todėl šis modelis mane iškart ir patraukė, nors nesu fikcinių automobilių fanas. Su Model 777 prekiniu ženklu yra išleisti keli modeliai – tai elementarūs derviniai modeliai. Kaip suprantu, jie turi kažką bendro su BoS ir MCG modeliais.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1848
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Kaip jau minejau kitoj temoj, sitas modelis geras!
Na nera jis visai fikcinis, yra padare 1:1 modeli irgi (as uzskaitau kaip tikra!)
Na nera jis visai fikcinis, yra padare 1:1 modeli irgi (as uzskaitau kaip tikra!)
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Jei būtų visiška fantastika, tikrai į tokį nežiūrėčiau. Bet dabar jis užima tokią pačią statulų poziciją kaip BMW M1 Hommage ar Audi Avus. Bent jau gražūsPaulius43 wrote:Na nera jis visai fikcinis, yra padare 1:1 modeli irgi (as uzskaitau kaip tikra!)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Holden Hurricane 1969 Apex
Hurricane yra kilęs iš tolimosios Australijos. Tai buvo naujųjų technologijų demonstracinis automobilis, kurio tuometiniai pasiekimai dabar kelia šypsnį – tai „aukšto“ suspaudimo laipsnio 4.2 V8 (259 AG), vietoj durų hidrauliškai pakeliamas stogas su langais, juostos laikymosi sistemos „protėvis“, galinio vaizdo kamera ir automatinis oro kondicionierius. Vos 99 cm aukščio australiškas superautomobilis dulkėjo sandėliuose iki 2006 metų, kai buvo surastas ir baigtas restauruoti 2011 metais. Apie jį, kaip ir tikriausiai daugelis, nieko nebuvau girdėjęs. Modelį pamačiau ebay.com ir daug nesvarstęs užsisakiau, nes labai jau gražus pasirodė ir praplečiantis mano kolekcijos geografiją dar vienu žemynu.
Nors modelis uždaro tipo, yra gražiai padarytas ir nudažytas; galima įžiūrėti ir „moderniojo“ salono detales.
Hurricane yra kilęs iš tolimosios Australijos. Tai buvo naujųjų technologijų demonstracinis automobilis, kurio tuometiniai pasiekimai dabar kelia šypsnį – tai „aukšto“ suspaudimo laipsnio 4.2 V8 (259 AG), vietoj durų hidrauliškai pakeliamas stogas su langais, juostos laikymosi sistemos „protėvis“, galinio vaizdo kamera ir automatinis oro kondicionierius. Vos 99 cm aukščio australiškas superautomobilis dulkėjo sandėliuose iki 2006 metų, kai buvo surastas ir baigtas restauruoti 2011 metais. Apie jį, kaip ir tikriausiai daugelis, nieko nebuvau girdėjęs. Modelį pamačiau ebay.com ir daug nesvarstęs užsisakiau, nes labai jau gražus pasirodė ir praplečiantis mano kolekcijos geografiją dar vienu žemynu.
Nors modelis uždaro tipo, yra gražiai padarytas ir nudažytas; galima įžiūrėti ir „moderniojo“ salono detales.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1848
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Grazi "bleka"!!
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ferrari F50 Koenig 1999 GT Spirit
Koenig deklaruodavo, kad jiems šventas nėra joks automobilis – gali perdaryti bet kurį. Tiesa, Ferrari F50 jie bent išoriškai pakeitė mažiausiai. Didžiausias vizualinis skirtumas – atsiradusios dvi papildomos oro paėmimo angos gale. Didesnis pakeitimas įvyko po kėbulu. Pagal Koenig tradiciją, varikliui buvo sumontuoti du turbokompresoriai ir iš esmės perdarytos išmetimo ir aušinimo sistemos. Po modifikacijų V12 išvystė 850 AG ir automobilis bent jau teoriškai galėjo pasiekti 372 km/h greitį. Palyginimui standartinio F50 galia siekė 519 AG, o maks. greitis 325 km/h. Ferrari niekada labai nedžiūgavo, kai jų automobilius perdarinėjo tretieji asmenys. Paduodavo ir į teismus, liepdavo nurankioti visus Ferrari ženklus ir pan. Dėl to ir ant šio modelio nėra logotipų su žirgu.
Kolekcijoje iki šiol teturėjau biudžetinį F50 Maisto leidimą ir ateity, kai pritrūksiu vietos, ketinu su juo atsisveikinti. Gaila, bet Kyosho nebuvo išleidę F50 versijos, o Hot Wheels Elite nėra pats geriausias jų darbas, nors kaina vis tiek siaubinga. Tad GT Spirit su šiuo modeliu, manau, labai pataikė – modelis graibstomas. Mano akimis – eilinis geras darbas už dar adekvačius pinigus.
Su F40 LM (2022)
Koenig deklaruodavo, kad jiems šventas nėra joks automobilis – gali perdaryti bet kurį. Tiesa, Ferrari F50 jie bent išoriškai pakeitė mažiausiai. Didžiausias vizualinis skirtumas – atsiradusios dvi papildomos oro paėmimo angos gale. Didesnis pakeitimas įvyko po kėbulu. Pagal Koenig tradiciją, varikliui buvo sumontuoti du turbokompresoriai ir iš esmės perdarytos išmetimo ir aušinimo sistemos. Po modifikacijų V12 išvystė 850 AG ir automobilis bent jau teoriškai galėjo pasiekti 372 km/h greitį. Palyginimui standartinio F50 galia siekė 519 AG, o maks. greitis 325 km/h. Ferrari niekada labai nedžiūgavo, kai jų automobilius perdarinėjo tretieji asmenys. Paduodavo ir į teismus, liepdavo nurankioti visus Ferrari ženklus ir pan. Dėl to ir ant šio modelio nėra logotipų su žirgu.
Kolekcijoje iki šiol teturėjau biudžetinį F50 Maisto leidimą ir ateity, kai pritrūksiu vietos, ketinu su juo atsisveikinti. Gaila, bet Kyosho nebuvo išleidę F50 versijos, o Hot Wheels Elite nėra pats geriausias jų darbas, nors kaina vis tiek siaubinga. Tad GT Spirit su šiuo modeliu, manau, labai pataikė – modelis graibstomas. Mano akimis – eilinis geras darbas už dar adekvačius pinigus.
Su F40 LM (2022)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Henris
- Posts: 2599
- Joined: 2011 Mar 01, 10:47
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: McLaren
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Pats modelis gerulis, bet visus šituos Koenig"us, HAMANN'us kažkaip nesuprantu
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Aš RWB nesuprantu – visiškas kičas, be jokios prasmės platūs ratai ar spoileriai. Čia bent vyrai arklių kaimenes didinoHenris wrote:Pats modelis gerulis, bet visus šituos Koenig"us, HAMANN'us kažkaip nesuprantu
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Isdera Commendatore 112i 1993 CMF
Isdera Commendatore 112i buvo 1993 metais Frankfurto parodoje debiutavęs vokiečių dizainerio Eberhardo Schultzo kūrinys, pamėgdžiojantis C grupės bolidus. Dėl finansinių sunkumų be prototipo buvo pagamintas tik vienas automobilis ir tik po 6 metų (jis nuo prototipo skyrėsi įprastais veidrodėliais ir ratlankiais). Netikėta, bet 112i pavadintas Enzo Ferrari garbei - Commendatore buvo jo pravardė.
Kaip ir ankstesni Isdera darbai, superautomobilis buvo kuriamas derinant Mercedes-Benz ir Porsche agregatus. Pavarų dėžė kaip Porsche 911 Turbo, pakaba iš 928, o 6.0 V12 variklis buvo montuojamas tokiuose modeliuose kaip Mercedes-Benz C112, SL600 AMG ir Pagani Zonda S. Iš naujų technologijų Commendatore galėjo pasigirti nuo greičio automatiškai reguliuojamu pakabos aukščiu ir aerodinaminiais stabdžiais. Įspūdingai atrodė ne tik kiro sparnų tipo durys, bet ir atitinkamai kylantys variklio gaubtai. Kaip ir senajame 108i modelyje, 112i prototipe buvo periskopinis galinio vaizdo veidrodėlis ant stogo. Spidometras buvo sugraduotas iki 400 km/val., tačiau deklaruojamas greitis siekė 341 km/val. 1999-metų 112i buvo greitesnis dėl didesnio 6,9 litrų variklio – teigiama, kad Niurburgringe jis pasiekė 370 km/val.
Manoma, kad prototipo kūrimas kainavo 4 mln. eurų ir būtent per dideli kūrimo kaštai privedė prie bankroto. Už antrąjį 112i buvo sumokėta 1,5 mln. eurų, tačiau po 5 metų jis buvo Ebay aukcione perparduotas už 3 mln. „žalių“. Kad tai buvo vienas iš įspūdingesnių devyniasdešimtųjų superauotomobilių, kalba faktas, kad jis atsirado kultiniame NFS II žaidime.
Seniai šį modelį medžiojau, tačiau pirminė kaina kaip už uždaro tipo modelį man buvo per didelė. Laimei palaukti nukainavimo buvo verta ir vienas iš 300 CMF modelių nugulė pas mane kaip pirmasis 2020-ųjų pirkinys.
Isdera Commendatore 112i buvo 1993 metais Frankfurto parodoje debiutavęs vokiečių dizainerio Eberhardo Schultzo kūrinys, pamėgdžiojantis C grupės bolidus. Dėl finansinių sunkumų be prototipo buvo pagamintas tik vienas automobilis ir tik po 6 metų (jis nuo prototipo skyrėsi įprastais veidrodėliais ir ratlankiais). Netikėta, bet 112i pavadintas Enzo Ferrari garbei - Commendatore buvo jo pravardė.
Kaip ir ankstesni Isdera darbai, superautomobilis buvo kuriamas derinant Mercedes-Benz ir Porsche agregatus. Pavarų dėžė kaip Porsche 911 Turbo, pakaba iš 928, o 6.0 V12 variklis buvo montuojamas tokiuose modeliuose kaip Mercedes-Benz C112, SL600 AMG ir Pagani Zonda S. Iš naujų technologijų Commendatore galėjo pasigirti nuo greičio automatiškai reguliuojamu pakabos aukščiu ir aerodinaminiais stabdžiais. Įspūdingai atrodė ne tik kiro sparnų tipo durys, bet ir atitinkamai kylantys variklio gaubtai. Kaip ir senajame 108i modelyje, 112i prototipe buvo periskopinis galinio vaizdo veidrodėlis ant stogo. Spidometras buvo sugraduotas iki 400 km/val., tačiau deklaruojamas greitis siekė 341 km/val. 1999-metų 112i buvo greitesnis dėl didesnio 6,9 litrų variklio – teigiama, kad Niurburgringe jis pasiekė 370 km/val.
Manoma, kad prototipo kūrimas kainavo 4 mln. eurų ir būtent per dideli kūrimo kaštai privedė prie bankroto. Už antrąjį 112i buvo sumokėta 1,5 mln. eurų, tačiau po 5 metų jis buvo Ebay aukcione perparduotas už 3 mln. „žalių“. Kad tai buvo vienas iš įspūdingesnių devyniasdešimtųjų superauotomobilių, kalba faktas, kad jis atsirado kultiniame NFS II žaidime.
Seniai šį modelį medžiojau, tačiau pirminė kaina kaip už uždaro tipo modelį man buvo per didelė. Laimei palaukti nukainavimo buvo verta ir vienas iš 300 CMF modelių nugulė pas mane kaip pirmasis 2020-ųjų pirkinys.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2042
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
Isdera Commendatore 112i 1993 CMF
geras
geras
- CitroFriend
- Posts: 1075
- Joined: 2011 Mar 01, 14:25
- Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.
- Location: Vilnius
Re: Supersportskarai 1:18
Įdomių ir negirdėtų padavėt, kaliega. Ir ačiū už aprašymus. Tikrai patinka paskaityti.
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1848
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Liuks Isdera!! Nezinojau, kad 2 pagaminti buvo, kaip tik neseniai varciau Octane zurnala ten buvo straipsnis apie sita, bet nepirkau.. gal kazka butu pamineje
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija