Bl. nesikeikiant.. buvau parases puse puslapio ir isjungiau langa netyciaGedas wrote:Visi įspūdingi ir su įdomia 1:1 istorija. Ko dar trūksta iš pastarųjų dviejų dešimtmečių Bugatti modelių?
Na, pakartosim: is bugaciu dar turiu saugykloj: EB110 Minichampso irgi melyna, EB110 sidabrini, EB110 Development, EB110S (visi trys Norevo), EB110SS Schumacher versija (MC), EB110S Pace Car(MC) ir 16/4 Veyron prototipas (Auto Art) - is viso 12 Bugatti modeliu, bet trecdalis pasikartojantys. EB110 man - kultine masina, beveik tokia pati kaip McLaren F1, kurio turiu 6 skirtingu spalvu , salia dar pastatyciau XJ220 (turiu MC melyna), Porsche 959 (MC sidabrinis) ir F40 (Herpa raudonas), dar truktu Diablo bet sito kol kas dar nieks neisleido tokio, kad man patiktu i lentyna
Gamyklinio Veyron nepirkau ir nepirksiu, nes tikra masina nepatinka, per daug viskas ispusta ir iscackinta, be to, kiekvienas tikras auto praktiskai unikalus, ir koks nors Looksmartas tuo pasinaudoja ir isleidzia 35 skirtingus modelius.. Cia tas pats kaip su Ferrari Enzo, F. FXX ir panasiai kur ranku darbo firmeles pasinaudoja kolekcionieriu silpnybem Teko skaityti Atkinsono (pono Byno) straipsni, kai testavo Veyrona ir lygino su savo maku F1, tai vyrukas liko prie Mako. Vis tik seniau masinos turejo daugiau asmenybes ir kazkokia specialia aura, dabartiniai superkarai ta prarado, per daug viskas komerciska.
Na o ko dar truksta - tai EB112 (yra Norevo, bet labai brangus ir retas, dar Aquavit, dar brangesnis ir retesnis, nors is esmes tai tas pats modelis tik kita dezute, ir dar buna ranku darbo neoficialus modeliai, bet tu praktiskai nepasitaiko prekyboj); EB110 Asimetriskas (Ban Sengo, Gandini EB110 studija kur abu sonai skirtingi ant tos pacios masinos) ir ItalDesign studija ID90 (studija "busimojo" EB110 tema). Kiek zinau, Galiber dar neisleistas musu mastelyje, o daugiau masinu lyg ir nera?