DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Lenkijoje buvo pradėta žurnalinė serija „Legendarne samochody“, kurioje modelis (1:43) + žurnalas, skirtas prototipo sukūrimo istorijai ir įdomesniems faktams. Ši serija bus akcentuota į legendinius XXa. automobilius, palikusius pasauliniame automobilizme svaresnį pėdsaką. Leidykla „Amercom“.
O dabar automobiliai:
Nr. 1 - Ford T 1909m.
Nr. 2 - Triumph TR3 1955m.
Nr. 3 - Bugatti Royale 1929m.
Nr. 4 - Citroen B2 Torpedo 1925m.
Nr. 5 - Jaguar SS100 1936m.
Nr. 6 - Ford Crown Victoria 1955m.
Nr. 7 - Citroen Traction Roadster 1939m.
Nr. 8 - Ford Capri 1969m.
O dabar automobiliai:
Nr. 1 - Ford T 1909m.
Nr. 2 - Triumph TR3 1955m.
Nr. 3 - Bugatti Royale 1929m.
Nr. 4 - Citroen B2 Torpedo 1925m.
Nr. 5 - Jaguar SS100 1936m.
Nr. 6 - Ford Crown Victoria 1955m.
Nr. 7 - Citroen Traction Roadster 1939m.
Nr. 8 - Ford Capri 1969m.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Nr. 9 - Porsche 356B Cabrio 1959m.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Taigi, šiame numeryje - Renault 4CV. Mažas, mielas ir jaukus jis tapo gana populiarus. Nuo 1947m. iki 1961m. jų buvo pagaminta jau virš milijono .
Tad, šis mažylis Jūsų teismui:
Nr. 10 - Renault 4CV 1947m.
Tad, šis mažylis Jūsų teismui:
Nr. 10 - Renault 4CV 1947m.
Last edited by DieCasteris on 2011 Mar 19, 22:29, edited 1 time in total.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Šią seriją šįkart papildau net dviem modeliais.
Pirmasis - vienas iš išraiškingiausių amerikietiškų kombi tipo automobilių. O kitas - klasikinis prancūziškas praėjusio amžiaus III-ojo dešimtmečio pabaigos automobilis.
Nr. 11 - Chevrolet Nomad 1957m.
Nr. 12 - Delahaye 135M Figoni 1937m.
Pirmasis - vienas iš išraiškingiausių amerikietiškų kombi tipo automobilių. O kitas - klasikinis prancūziškas praėjusio amžiaus III-ojo dešimtmečio pabaigos automobilis.
Nr. 11 - Chevrolet Nomad 1957m.
Nr. 12 - Delahaye 135M Figoni 1937m.
Last edited by DieCasteris on 2011 Mar 19, 22:30, edited 1 time in total.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Pirmasis Mustangas. Ką apie jį ir be pasakysi?
Nr. 13 - Ford Mustang 1967m.
Kitas - pirmasis revoliucinis automobilis Amerikoje, kurio kėbulas buvo gaminamas iš stikloplastiko pluošto.
Nr. 14 - Chevrolet Corvette 1957m.
Ir paskutinysis - automobilis kurio priešserijinė reklama žadėjo sukelti perversmą autodizaino srityje, tačiau jam pasirodžius, pirkėjų tarpe nuvilnijo švelnaus nusivylimo banga...
Nr. 15 - Edsel Citation 1958m.
Nr. 13 - Ford Mustang 1967m.
Kitas - pirmasis revoliucinis automobilis Amerikoje, kurio kėbulas buvo gaminamas iš stikloplastiko pluošto.
Nr. 14 - Chevrolet Corvette 1957m.
Ir paskutinysis - automobilis kurio priešserijinė reklama žadėjo sukelti perversmą autodizaino srityje, tačiau jam pasirodžius, pirkėjų tarpe nuvilnijo švelnaus nusivylimo banga...
Nr. 15 - Edsel Citation 1958m.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Šis gi, yra šiokia tokia giminė tarybiniams „Žiguliams“.
Nr. 16 - Fiat 124 Spyder 1967m.
Nr. 16 - Fiat 124 Spyder 1967m.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Vienas iš komfortabiliausių ir prabangiausių sportinių automobilių.
Nr. 17 - Ford Thunderbird 1956m.
Toliau, dvi ralio legendos, apie kurias turbūt net nereikia pasakoti. (neveltui ši serija pavadinta „Legendarne Samochody“)
Nr.18 - Lancia Stratos HF 1974m.
Nr. 18 - Alpine A110 1969m.
Nr. 17 - Ford Thunderbird 1956m.
Toliau, dvi ralio legendos, apie kurias turbūt net nereikia pasakoti. (neveltui ši serija pavadinta „Legendarne Samochody“)
Nr.18 - Lancia Stratos HF 1974m.
Nr. 18 - Alpine A110 1969m.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Nr. 21 - Alfa Romeo TZ 1964m.
Nr. 22 - Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster 1937m.
Nr. 23 - Lotus Esprit 1979m.
P.S. Nr. 20 (Packard Boattail Speedster) reikės šiek tiek palaukti. Jį aš turiu, tačiau kolkas jis yra siokioje tokioje konversijoje (stilklo perdarymas, grotelių „pagyvinimas“, galbūt priekinių lempų perdarymas). Pažadu įdėti nuotraukas įdėti, kai tik galėsiu
Nr. 22 - Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster 1937m.
Nr. 23 - Lotus Esprit 1979m.
P.S. Nr. 20 (Packard Boattail Speedster) reikės šiek tiek palaukti. Jį aš turiu, tačiau kolkas jis yra siokioje tokioje konversijoje (stilklo perdarymas, grotelių „pagyvinimas“, galbūt priekinių lempų perdarymas). Pažadu įdėti nuotraukas įdėti, kai tik galėsiu
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Netempkim gumos:
BMW nuo atsiradimo priklausė kultiniams automobiliams. Tam pasitarnavo didelė jo kaina, nedidelis išleistų vienetų kiekis, bei gundantis automobilio siluetas.
Nr. 24 - BMW 507 1956m.
Pirmasis amerikietiškas automobilis priekiniais varančiaisiais ratais.
Nr. 25 Cord L29 Berline 1929m.
Shelby Cobra, vienas greičiausių automobilių VI deš.. Jis tapo daugumos svajonių išsipildymu apie bekompromisinį klasikinio stiliaus sportinį automobilį.
Nr. 26 Shelby Cobra 427 S/C 1964m.
Palyginimui Shelby AC Cobra 1993 (Schuco Junior Line modelis):
Firebird Trans Am greičiausias amerikiečių gamintojo Pontiac kūrinys. Jo premjera 1969m. nebuvo sėkminga, tačiau vėliau jis tapo vienu labiausiai pareikalautu amerikietišku sportiniu automobiliu.
Nr. 27 Pontiac Firebird Trans Am 1969m.
Last edited by DieCasteris on 2011 Mar 21, 22:03, edited 1 time in total.
- Linas
- Posts: 455
- Joined: 2011 Mar 02, 23:05
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: McLaren F1 ir kita
- Location: Kėdainiai
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Nu graziu tu cia dalykeliu uzsivezei, ypac Firebird'as, apie Cobra kalbet nebereikia, masina kalba pati uz save
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy.
It would be a waste of life to do nothing with one’s ability, for I feel that life is measured in achievement,
not in years alone.” Bruce McLaren 1937–1970
It would be a waste of life to do nothing with one’s ability, for I feel that life is measured in achievement,
not in years alone.” Bruce McLaren 1937–1970
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Inovacinis amerikietiškas 1948m. Tucker Torpedo. Automobilis, kuriame didelis dėmesys skirtas važiuojančiųjų saugumui. Vienas pirmųjų automobilių, kuriame sumontuoti saugos diržai.
Nr. 28 - Tucker Torpedo 1948m.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Čia taip pat nemažai laiko praėjus, turiu daug naujienų:
Kompanijos Buick modelis Riviera buvo vienas stilingiausių 6 ir 7 deš. automobilių Amerikoje.
Nr. 29 - Buick Riviera 1971m.
Sukurtas ant žymiojo Ford Mustang bazės, modelis Mercury Cougar buvo gaminamas daugiau, nei 30 metų.
Nr. 30 - Mercury Cougar 1967m.
Apie Gaz-12 ZiM plačiau galite paskaityti kitoje mano temoje, sukurtoje būtent SSSR automobiliams.
Nr. 31 - Gaz-12 ZiM 1954m.
Aston Martin DB4 - vienas išskirtiniausių britų XXa. 5-6 deš. automobilių. ...Bond, James Bond
Ford Capri konkurentas, nabrangių sportinių automobilių rinkoje.
Nr. 33 - Opel Manta SR 1970m.
Kompanijos Buick modelis Riviera buvo vienas stilingiausių 6 ir 7 deš. automobilių Amerikoje.
Nr. 29 - Buick Riviera 1971m.
Sukurtas ant žymiojo Ford Mustang bazės, modelis Mercury Cougar buvo gaminamas daugiau, nei 30 metų.
Nr. 30 - Mercury Cougar 1967m.
Apie Gaz-12 ZiM plačiau galite paskaityti kitoje mano temoje, sukurtoje būtent SSSR automobiliams.
Nr. 31 - Gaz-12 ZiM 1954m.
Aston Martin DB4 - vienas išskirtiniausių britų XXa. 5-6 deš. automobilių. ...Bond, James Bond
Ford Capri konkurentas, nabrangių sportinių automobilių rinkoje.
Nr. 33 - Opel Manta SR 1970m.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Toliau.
Cadilac V16 buvo didžiausias ir prabangiausias šios markės automobilis XXa. 3 deš., ir buvo gaminamas tik pagal individualų užsakymą.
Nr. 34 - Cadilac V16 1932m.
Austin Healey 3000, populiariai vadinamas „didžiuoju Healey“, vienas geriausiai žinomų britų dviviečių sportinių automobilių 6-ame praėjusio amžiaus deš..
Nr. 35 - Austin-Healey 3000 Mk III 1964m.
Buick Roadmaster tapo vienu iš labiausiai atpažįstamų ir vienu iš garsiausių Buick firmos automobilių.
Nr. 36 - Buick Roadmaster 1949m.
Alfa Romeo 8C savo laikais buvo svarbiausiu italų firmos lenktyniniu modeliu ir laimėjo daug prestižinių lentynių.
Nr. 37 - Alfa Romeo 8C 1931m.
XXa. 3 deš. Aston Martin pagamino keletą sėkmingų sportinių automobilių. Ant modelio Le Mans bazės buvo sukurtas ir Aston Martin MkII.
Nr. 38 - Aston Martin MkII 1934m.
Cadilac V16 buvo didžiausias ir prabangiausias šios markės automobilis XXa. 3 deš., ir buvo gaminamas tik pagal individualų užsakymą.
Nr. 34 - Cadilac V16 1932m.
Austin Healey 3000, populiariai vadinamas „didžiuoju Healey“, vienas geriausiai žinomų britų dviviečių sportinių automobilių 6-ame praėjusio amžiaus deš..
Nr. 35 - Austin-Healey 3000 Mk III 1964m.
Buick Roadmaster tapo vienu iš labiausiai atpažįstamų ir vienu iš garsiausių Buick firmos automobilių.
Nr. 36 - Buick Roadmaster 1949m.
Alfa Romeo 8C savo laikais buvo svarbiausiu italų firmos lenktyniniu modeliu ir laimėjo daug prestižinių lentynių.
Nr. 37 - Alfa Romeo 8C 1931m.
XXa. 3 deš. Aston Martin pagamino keletą sėkmingų sportinių automobilių. Ant modelio Le Mans bazės buvo sukurtas ir Aston Martin MkII.
Nr. 38 - Aston Martin MkII 1934m.
Last edited by DieCasteris on 2011 Oct 14, 21:08, edited 1 time in total.
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Sekantys:
Chrysler LeBaron vienas ilgiausiai gamintų modelių firmos Chrysler istorijoje.
Nr. 39 - Chrysler LeBaron 1932m.
BMW 335 buvo elegantiškas, turintis pabrėžtą švelniomis linijomis kėbulą, atitinkantį aukščiausią klasę.
Nr. 40 - BMW 335 1939m.
Išskirtinis aukščiausios klasės automobilis, prabanga konkuravęs su Bentley ar Rolls Royce
Nr. 41 - Hispano-Suiza H6C 1934m.
Delage D8 atsiradimas sukėlė tokią sensaciją, kad automobilis buvo įtrauktas į didžiausių Prancūzijos pasiekimų sąrašą Pasaulinėje parodoje (World's Fair) Niu Jorke 1939m..
Nr. 42 - Delage D8 120 1937m.
Chrysler LeBaron vienas ilgiausiai gamintų modelių firmos Chrysler istorijoje.
Nr. 39 - Chrysler LeBaron 1932m.
BMW 335 buvo elegantiškas, turintis pabrėžtą švelniomis linijomis kėbulą, atitinkantį aukščiausią klasę.
Nr. 40 - BMW 335 1939m.
Išskirtinis aukščiausios klasės automobilis, prabanga konkuravęs su Bentley ar Rolls Royce
Nr. 41 - Hispano-Suiza H6C 1934m.
Delage D8 atsiradimas sukėlė tokią sensaciją, kad automobilis buvo įtrauktas į didžiausių Prancūzijos pasiekimų sąrašą Pasaulinėje parodoje (World's Fair) Niu Jorke 1939m..
Nr. 42 - Delage D8 120 1937m.
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Rimtas papildymas. Prisipažinsiu, tik vieną kitą iš papildytų būčiau atpažinęs
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Tai ir yra geriausias įvertinimas, dėkuiGedas wrote:Prisipažinsiu, tik vieną kitą iš papildytų būčiau atpažinęs
- CitroFriend
- Posts: 1075
- Joined: 2011 Mar 01, 14:25
- Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.
- Location: Vilnius
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Alfos priekis nerealus,bet galo nesuprantu
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Sveiki,
nors mokyklinėse atostogose ir yra marios laiko, šioks toks tinginys vistik atsiranda ...
Bet šiaip taip nugalėjęs jį, pabandysiu parodyti visas šviežienas atsiradusias mano lentynose.
Firma Renault, pagrindinai gaminusi mažos ir vidutinės klasės automobilius, 2-ojo deš. pabaigoje nutarė išleisti į rinką naują modelių seriją Stella (Reinastella, Nervastella, Vivastella, Suprastella). Tai buvo pirmieji Renault istorijoje „liuks“ klasės automobiliai, turėję sudaryti konkurenciją Rolls-Royce'ui, Daimler'iui ar Packard'ui.
Nr. 43 - Renault Suprastella 1939m.
XXa. 6-ame ir 7-ame deš., firma Masterati išleido į rinką keletą modelių, kuriems suteikė vėjų, pučiančių pietų Europoje ir Afrikoje. Pirmas tokių modelių „Mistral“ buvo pristatytas 1963m.
Nr. 44 - Maserati Mistral 1963m.
„Maybach Zeppelin“ buvo ištaigingiausias ir kartu vienas didžiausių savo laikų lengvųjų automobilių. Galima sugriauti mitą, kad šiame automobilyje stovėjo Zeppelino dirižablio variklis, tačiau tai nesumenkina fakto, kad pagal variklio dydį mažai automobilių galėjo lygintis su Maybach'u. Įdomi detalė, kad vairuoti Zeppelin'ą galėjo tik autobuso teises turintis vairuotojas profesionalas.
Nr. 45 Maybach Zeppelin 1928m.
nors mokyklinėse atostogose ir yra marios laiko, šioks toks tinginys vistik atsiranda ...
Bet šiaip taip nugalėjęs jį, pabandysiu parodyti visas šviežienas atsiradusias mano lentynose.
Firma Renault, pagrindinai gaminusi mažos ir vidutinės klasės automobilius, 2-ojo deš. pabaigoje nutarė išleisti į rinką naują modelių seriją Stella (Reinastella, Nervastella, Vivastella, Suprastella). Tai buvo pirmieji Renault istorijoje „liuks“ klasės automobiliai, turėję sudaryti konkurenciją Rolls-Royce'ui, Daimler'iui ar Packard'ui.
Nr. 43 - Renault Suprastella 1939m.
XXa. 6-ame ir 7-ame deš., firma Masterati išleido į rinką keletą modelių, kuriems suteikė vėjų, pučiančių pietų Europoje ir Afrikoje. Pirmas tokių modelių „Mistral“ buvo pristatytas 1963m.
Nr. 44 - Maserati Mistral 1963m.
„Maybach Zeppelin“ buvo ištaigingiausias ir kartu vienas didžiausių savo laikų lengvųjų automobilių. Galima sugriauti mitą, kad šiame automobilyje stovėjo Zeppelino dirižablio variklis, tačiau tai nesumenkina fakto, kad pagal variklio dydį mažai automobilių galėjo lygintis su Maybach'u. Įdomi detalė, kad vairuoti Zeppelin'ą galėjo tik autobuso teises turintis vairuotojas profesionalas.
Nr. 45 Maybach Zeppelin 1928m.
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Puikus papildymas Mano balsas keliauja Maserati. Malonu Tave vel matyti
- DieCasteris
- Posts: 124
- Joined: 2011 Mar 10, 11:21
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: DieCasterio kolekcija: Legendarne samochody (1:43)
Pratęsimas:
Modelis Astura XXa. 3-ame deš. buvo prabangiausias automobilis Lancia modelių linijoje. Italų gamintojai įdėjo daug pastangų, kad komfortas pagaminimo kokybė ir techniniai parametrai būtų aukščiausiame lygyje. Todėl Astura tapo prieškarinės Italijos prabangaus automobilio simboliu.
Nr. 46 - Lancia Astura 1935m.
Na, ir galui šis nuostabus (kaip visad prancūzų) kūrinys:
Žymiausias firmos Bucciali projektas buvo automobilis su novatoriška priekinių varančiųjų ratų transmisija. Ji atspindima modelių serijoje raidėmis TAV - trumpinys iš prancūzų kalbos „traction avant“ (varantysis priekis). Žymiausias šios serijos atstovas „Bucciali TAV 8-32“.
Nr. 47 - Bucciali TAV 8-32 1932m.
Modelis Astura XXa. 3-ame deš. buvo prabangiausias automobilis Lancia modelių linijoje. Italų gamintojai įdėjo daug pastangų, kad komfortas pagaminimo kokybė ir techniniai parametrai būtų aukščiausiame lygyje. Todėl Astura tapo prieškarinės Italijos prabangaus automobilio simboliu.
Nr. 46 - Lancia Astura 1935m.
Na, ir galui šis nuostabus (kaip visad prancūzų) kūrinys:
Žymiausias firmos Bucciali projektas buvo automobilis su novatoriška priekinių varančiųjų ratų transmisija. Ji atspindima modelių serijoje raidėmis TAV - trumpinys iš prancūzų kalbos „traction avant“ (varantysis priekis). Žymiausias šios serijos atstovas „Bucciali TAV 8-32“.
Nr. 47 - Bucciali TAV 8-32 1932m.